En heeft hij enige toevoegende waarde voor MC of is't gewoon een presentator-lulletje?quote:
ik was eerderquote:Op maandag 21 november 2011 16:04 schreef gogosweden het volgende:
wtf waarom ben ik niet meer whitelisted?
quote:Op maandag 21 november 2011 16:06 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
DRUMPIE IS AAN HET TESTEN, DINGEN DIE HET DAGLICHT NIET KUNNEN VERDRAGEN
Niets met Mojang daarom lijkt het mij ook zo sterk dat het klopt.quote:Op maandag 21 november 2011 16:03 schreef Precizionist het volgende:
[..]
En heeft hij enige toevoegende waarde voor MC of is't gewoon een presentator-lulletje?
WHOOOHOOOOOOOquote:Op maandag 21 november 2011 16:07 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Niets met Mojang daarom lijkt het mij ook zo sterk dat het klopt.
The Yogscast is een community, Presentator was die snol met haar paarse haren die steeds te hard in haar microfoon zat te schreeuwen.
Okey dan is het both ways niet gevaarlijk voor mijn game experience thanksquote:Op maandag 21 november 2011 16:07 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Niets met Mojang daarom lijkt het mij ook zo sterk dat het klopt.
The Yogscast is een community, Presentator was die snol met haar paarse haren die steeds te hard in haar microfoon zat te schreeuwen.
Nee niet zeggen dan moeten we langer wachten oellewapper.quote:Op maandag 21 november 2011 16:07 schreef gogosweden het volgende:
test gelijk of je nog kan glitchen enzo
Kom op skype ik heb je zo ingame nodig.quote:Op maandag 21 november 2011 16:07 schreef gogosweden het volgende:
test gelijk of je nog kan glitchen enzo
en anders zijn de verhoudingen weg omdat mensen hebben zitten glitchenquote:Op maandag 21 november 2011 16:09 schreef Precizionist het volgende:
[..]
Nee niet zeggen dan moeten we langer wachten oellewapper.
omwquote:Op maandag 21 november 2011 16:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kom op skype ik heb je zo ingame nodig.
Nee gebeurt niks meequote:Op maandag 21 november 2011 16:09 schreef Precizionist het volgende:
[..]
Okey dan is het both ways niet gevaarlijk voor mijn game experience thanks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |