Oh jullie hebben 't over texturepacks. Ja dat moet je zelf wetenquote:Op maandag 21 november 2011 15:11 schreef TJV het volgende:
[..]
Hallo meneer-kijk-mij-eens-stoer-doen-omdat-ik-games-speel-zoals-ze-gemaakt-zijn-en-te-lui-ben-om-ze-aan-te-passen-naar-mijn-eigen-wensen.
Als werken uit je neus vreten is.quote:Op maandag 21 november 2011 15:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Geen PM's sturen naar Mender aub want hij is aan het werk. Als de server online is lees je het hier.
quote:Op maandag 21 november 2011 15:47 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Als werken uit je neus vreten is.
notch Markus Perssonquote:Op maandag 21 november 2011 15:51 schreef -Datdus- het volgende:
Hier was notch niet blij mee.
"Fuck me."
Omdat hij een partij in het rond scheld?quote:Op maandag 21 november 2011 15:54 schreef Jajong het volgende:
Beetje hypocriet aan de andere kant ook wel, maarja hij moet zo'n standpunt wel innemen denk ik.
Nee, maar de kinderen die daar komen spelen Minecraft, en kijken youtube, en hebben internet, en kijken TV. Van een paar keer fuck horen worden ze echt niet anders hoorquote:Op maandag 21 november 2011 15:55 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Omdat hij een partij in het rond scheld?
Hij werd ontzettend uitgelokt, en dat was niet 'openbaar'.quote:Op maandag 21 november 2011 15:56 schreef MineraalWater het volgende:
Notch zij zelf in het interview met yogscast dat hij sex had gehad met de moeder van Simon etc..
En dan gaat hij nu klagen over het woordje fuck?
Beetje triest hoor.
Klopt, hij werd inderdaad opgenaaid.quote:Op maandag 21 november 2011 15:57 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hij werd ontzettend uitgelokt, en dat was niet 'openbaar'.
Link?quote:Op maandag 21 november 2011 15:56 schreef MineraalWater het volgende:
Notch zei zelf in het interview met yogscast dat hij sex had gehad met de moeder van Simon etc..
En dan gaat hij nu klagen over het woordje fuck?
Beetje triest hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |