Yogscast heeft Notch geinterviewd. Ik heb het gezien.... ging helemaal nergens over.quote:Op maandag 21 november 2011 14:35 schreef vogelkooi het volgende:
En wat was er dat notch boos was op yogscast?
well, shit neeequote:Op maandag 21 november 2011 14:28 schreef vogelkooi het volgende:
Flodder, ik wil dat je die kerk in dresden na gaat maken, dan speel ik en Engelse bommenwerper en maak ik er een ruine van, wat vind je er van?
Dan is dit alleen maar goed toch?quote:Op maandag 21 november 2011 15:05 schreef Jajong het volgende:
NOopOOOoOoO wou niet mijn meloenzaadjes incasseren
Zeg daar maar dag dag tegenquote:Op maandag 21 november 2011 15:05 schreef tuut-chips het volgende:
Goddammit er ligt een stack wood van mij op de grond
Hallo meneer-kijk-mij-eens-stoer-doen-omdat-ik-games-speel-zoals-ze-gemaakt-zijn-en-te-lui-ben-om-ze-aan-te-passen-naar-mijn-eigen-wensen.quote:
Dokucraft, een van de beste texture packs die er isquote:Op maandag 21 november 2011 15:08 schreef TJV het volgende:
Neem ik Dokucraft als nieuwe TP of gewoon maar weer good ol' X-ray?
Welke versie is het mooist?quote:Op maandag 21 november 2011 15:12 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Dokucraft, een van de beste texture packs die er is
ik was altijd een fan van Dokucraft High, door de vele ornamenten (versieringen) op bijvoorbeeld de kisten, rail en glass, light is ook wel leukquote:
Dit is waarom texture packs kut zijn inderdaad.quote:Op maandag 21 november 2011 15:18 schreef bobbernaut het volgende:
Ik vid TP's niet echt leuk, iemand maakt een facking lelijk huis maar zegt: JA MET MIJN TP IS IE MOOI!!!1!!1!1!1!1!1! ....
die kerk is daar oh zo schuldig aanquote:Op maandag 21 november 2011 15:18 schreef bobbernaut het volgende:
Ik vid TP's niet echt leuk, iemand maakt een facking lelijk huis maar zegt: JA MET MIJN TP IS IE MOOI!!!1!!1!1!1!1!1! ....
ik gheb schijt aan alleschquote:Op maandag 21 november 2011 15:18 schreef bobbernaut het volgende:
Deze is ook leuk!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |