Hallo meneer-kijk-mij-eens-stoer-doen-omdat-ik-games-speel-zoals-ze-gemaakt-zijn-en-te-lui-ben-om-ze-aan-te-passen-naar-mijn-eigen-wensen.quote:
Dokucraft, een van de beste texture packs die er isquote:Op maandag 21 november 2011 15:08 schreef TJV het volgende:
Neem ik Dokucraft als nieuwe TP of gewoon maar weer good ol' X-ray?
Welke versie is het mooist?quote:Op maandag 21 november 2011 15:12 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Dokucraft, een van de beste texture packs die er is
ik was altijd een fan van Dokucraft High, door de vele ornamenten (versieringen) op bijvoorbeeld de kisten, rail en glass, light is ook wel leukquote:
Dit is waarom texture packs kut zijn inderdaad.quote:Op maandag 21 november 2011 15:18 schreef bobbernaut het volgende:
Ik vid TP's niet echt leuk, iemand maakt een facking lelijk huis maar zegt: JA MET MIJN TP IS IE MOOI!!!1!!1!1!1!1!1! ....
die kerk is daar oh zo schuldig aanquote:Op maandag 21 november 2011 15:18 schreef bobbernaut het volgende:
Ik vid TP's niet echt leuk, iemand maakt een facking lelijk huis maar zegt: JA MET MIJN TP IS IE MOOI!!!1!!1!1!1!1!1! ....
ik gheb schijt aan alleschquote:Op maandag 21 november 2011 15:18 schreef bobbernaut het volgende:
Deze is ook leuk!quote:
Oh jullie hebben 't over texturepacks. Ja dat moet je zelf wetenquote:Op maandag 21 november 2011 15:11 schreef TJV het volgende:
[..]
Hallo meneer-kijk-mij-eens-stoer-doen-omdat-ik-games-speel-zoals-ze-gemaakt-zijn-en-te-lui-ben-om-ze-aan-te-passen-naar-mijn-eigen-wensen.
Als werken uit je neus vreten is.quote:Op maandag 21 november 2011 15:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Geen PM's sturen naar Mender aub want hij is aan het werk. Als de server online is lees je het hier.
quote:Op maandag 21 november 2011 15:47 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Als werken uit je neus vreten is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |