als men wat orientatie punten maakt is er niet zoveel aan de hand lijkt mij?quote:Op maandag 21 november 2011 17:50 schreef TJV het volgende:
Drump, je weet dat je de survivalspelers die ook wel eens creative spelen nu verplicht om op een kluitje bij de spawn te spelen?
Groetjes, een kluizenaar.
dat probeerde ik ook al te zeggen zonet. En zodra survival groter word zullen er meer mensen verder van de stad gaan zitten.quote:Op maandag 21 november 2011 17:50 schreef TJV het volgende:
Drump, je weet dat je de survivalspelers die ook wel eens creative spelen nu verplicht om op een kluitje bij de spawn te spelen?
niemand is gewhitelist behalve ik drumpie en dnb om te testen eerst straks kan iedereen weer spelenquote:
Link?quote:Op maandag 21 november 2011 17:59 schreef MineraalWater het volgende:
Er komt een V-log van Simon/Lewis straks op Yogscast.
Coords opslaan ergens en lopen..quote:Op maandag 21 november 2011 17:50 schreef TJV het volgende:
Moet nog online komen.. (youtube.com/bluexephos)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fix een /spawn en 1 /home. Kan iedereen je gehucht in.quote:Op maandag 21 november 2011 18:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Coords opslaan ergens en lopen..Tevens is het ook leuker als iedereen van survival zo vaak mogelijk in de stad is.
Liever niet, nu is het echt survival.quote:Op maandag 21 november 2011 18:03 schreef TJV het volgende:
[..]
Fix een /spawn en 1 /home. Kan iedereen je gehucht in.
Dat is idd handig als je ff snel iets wilt ruilenquote:Op maandag 21 november 2011 18:03 schreef TJV het volgende:
[..]
Fix een /spawn en 1 /home. Kan iedereen je gehucht in.
Je quote me verkeerd.quote:Op maandag 21 november 2011 18:04 schreef gogosweden het volgende:
kan je die commands niet met een countdown doen? dan boeit het niet wat DNB zei over snel weg tp'en als je aangevallen word door monsters
quote:Op maandag 21 november 2011 18:06 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Dat is idd handig als je ff snel iets wilt ruilen
zal de "multiplay" factor enorm vergrotenquote:Op maandag 21 november 2011 18:04 schreef gogosweden het volgende:
kan je die commands niet met een countdown doen? dan boeit het niet wat DNB zei over snel weg tp'en als je aangevallen word door monsters
je snapt wat ik bedoel..quote:Op maandag 21 november 2011 18:07 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Je quote me verkeerd.
Ik zei ver onder de grond zit met diamonds en stuff.
OF CREEPERS MET LASERS ENZO EN DAT WE DAN ALLEMAAL OP BEREN RONDRIJDEN!!11!EINZEE!!!!!quote:Op maandag 21 november 2011 18:09 schreef bobbernaut het volgende:
Of een plugin dat je een chest hebt met daarboven een sign.
Dat je dan in de chest iets doet en daarna een command met /send naam item amount
Hoho, Waar ga je wel niet met je gedachten heen.quote:Op maandag 21 november 2011 18:09 schreef bobbernaut het volgende:
Of een plugin dat je een chest hebt met daarboven een sign.
Dat je dan in de chest iets doet en daarna een command met /send naam item amount
quote:Op maandag 21 november 2011 18:09 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
OF CREEPERS MET LASERS ENZO EN DAT WE DAN ALLEMAAL OP BEREN RONDRIJDEN!!11!EINZEE!!!!!
quote:Op maandag 21 november 2011 18:09 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
OF CREEPERS MET LASERS ENZO EN DAT WE DAN ALLEMAAL OP BEREN RONDRIJDEN!!11!EINZEE!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |