OF CREEPERS MET LASERS ENZO EN DAT WE DAN ALLEMAAL OP BEREN RONDRIJDEN!!11!EINZEE!!!!!quote:Op maandag 21 november 2011 18:09 schreef bobbernaut het volgende:
Of een plugin dat je een chest hebt met daarboven een sign.
Dat je dan in de chest iets doet en daarna een command met /send naam item amount
Hoho, Waar ga je wel niet met je gedachten heen.quote:Op maandag 21 november 2011 18:09 schreef bobbernaut het volgende:
Dat je dan in de chest iets doet en daarna een command met /send naam item amount
quote:Op maandag 21 november 2011 18:09 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
OF CREEPERS MET LASERS ENZO EN DAT WE DAN ALLEMAAL OP BEREN RONDRIJDEN!!11!EINZEE!!!!!
quote:Op maandag 21 november 2011 18:09 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
OF CREEPERS MET LASERS ENZO EN DAT WE DAN ALLEMAAL OP BEREN RONDRIJDEN!!11!EINZEE!!!!!
Naar Hooters.quote:Op maandag 21 november 2011 18:09 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Hoho, Waar ga je wel niet met je gedachten heen.
Iedereen gewoon flans plane mod.quote:Op maandag 21 november 2011 18:09 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 november 2011 18:09 schreef bobbernaut het volgende:
quote:
neejoh, alles is er nog!quote:Op maandag 21 november 2011 18:13 schreef Euribob het volgende:
Maar de server wordt toch niet gereset hé?![]()
Helemaal blij dat ik eindelijk de motivatie kon opbrengen om een boederij te maken..
Nee manquote:Op maandag 21 november 2011 18:13 schreef Euribob het volgende:
Helemaal blij dat ik eindelijk de motivatie kon opbrengen om een boederij te maken..
Zeer zeker niet, er komt nu een aparte wereld bij waar je in creative mode rond kan vliegen/bouwen.quote:Op maandag 21 november 2011 18:13 schreef Euribob het volgende:
quote:Op maandag 21 november 2011 18:14 schreef Flodder450 het volgende:
Om even terug te komen op Gogo:
ja drumpie is inderdaad een van de weinige servers waar de admins zo flexibel zijn een geen machtsgeile eikels zijn
het was maar een grapje, ik kan niet wachten tot de server weer online komt ;D
daarom zeg ik, toon wat begrip voor die gastenquote:Op maandag 21 november 2011 18:14 schreef bobbernaut het volgende:
Eigenlijk best zielig dat iedereen mender/dnb/drumpie pusht voor die server...
gifje voor het wachtenquote:Op maandag 21 november 2011 18:14 schreef Flodder450 het volgende:
Om even terug te komen op Gogo:
ja drumpie is inderdaad een van de weinige servers waar de admins zo flexibel zijn een geen machtsgeile eikels zijn
het was maar een grapje, ik kan niet wachten tot de server weer online komt ;D
het zou wel fijn zijn als er de heflt van het aantal creepers spawnd, ik heb regelmatig dat er een stuk of 5-10 in de buurt van mijn huis zittenquote:Op maandag 21 november 2011 18:10 schreef RickoKun het volgende:
Pfffff gaan jullie toch naar creative, is speciaal voor jullie er bij gemaakt hoor.
Ik zag laatst ook al eentje die wilde dat de creeper damage eruit moest.
SURVIVAL = SURVIVAL, stelletje wimps/cheaters.
Zit die kat nou serieus aan die tepel te zuigen?quote:Op maandag 21 november 2011 18:15 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
gifje voor het wachten [ afbeelding ]
Betekend soms wel dat het een keigoede server is en dat mensen er plezier in hebbenquote:Op maandag 21 november 2011 18:15 schreef gogosweden het volgende:
[..]
daarom zeg ik, toon wat begrip voor die gasten
ik heb daar dus echt bijna geen last van hequote:Op maandag 21 november 2011 18:17 schreef mschol het volgende:
[..]
het zou wel fijn zijn als er de heflt van het aantal creepers spawnd, ik heb regelmatig dat er een stuk of 5-10 in de buurt van mijn huis zitten
tsja zo kan je het ook zienquote:Op maandag 21 november 2011 18:17 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Betekend soms wel dat het een keigoede server is en dat mensen er plezier in hebben
kan ik er wat aan doen dat de omgeving van die kerk haast niet verlicht is? ;\quote:Op maandag 21 november 2011 18:17 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik heb daar dus echt bijna geen last van he
Ik kill ze altijd.quote:Op maandag 21 november 2011 18:17 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik heb daar dus echt bijna geen last van he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |