En heeft hij enige toevoegende waarde voor MC of is't gewoon een presentator-lulletje?quote:
ik was eerderquote:Op maandag 21 november 2011 16:04 schreef gogosweden het volgende:
wtf waarom ben ik niet meer whitelisted?
quote:Op maandag 21 november 2011 16:06 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
DRUMPIE IS AAN HET TESTEN, DINGEN DIE HET DAGLICHT NIET KUNNEN VERDRAGEN
Niets met Mojang daarom lijkt het mij ook zo sterk dat het klopt.quote:Op maandag 21 november 2011 16:03 schreef Precizionist het volgende:
[..]
En heeft hij enige toevoegende waarde voor MC of is't gewoon een presentator-lulletje?
WHOOOHOOOOOOOquote:Op maandag 21 november 2011 16:07 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Niets met Mojang daarom lijkt het mij ook zo sterk dat het klopt.
The Yogscast is een community, Presentator was die snol met haar paarse haren die steeds te hard in haar microfoon zat te schreeuwen.
Okey dan is het both ways niet gevaarlijk voor mijn game experience thanksquote:Op maandag 21 november 2011 16:07 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Niets met Mojang daarom lijkt het mij ook zo sterk dat het klopt.
The Yogscast is een community, Presentator was die snol met haar paarse haren die steeds te hard in haar microfoon zat te schreeuwen.
Nee niet zeggen dan moeten we langer wachten oellewapper.quote:Op maandag 21 november 2011 16:07 schreef gogosweden het volgende:
test gelijk of je nog kan glitchen enzo
Kom op skype ik heb je zo ingame nodig.quote:Op maandag 21 november 2011 16:07 schreef gogosweden het volgende:
test gelijk of je nog kan glitchen enzo
en anders zijn de verhoudingen weg omdat mensen hebben zitten glitchenquote:Op maandag 21 november 2011 16:09 schreef Precizionist het volgende:
[..]
Nee niet zeggen dan moeten we langer wachten oellewapper.
omwquote:Op maandag 21 november 2011 16:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kom op skype ik heb je zo ingame nodig.
Nee gebeurt niks meequote:Op maandag 21 november 2011 16:09 schreef Precizionist het volgende:
[..]
Okey dan is het both ways niet gevaarlijk voor mijn game experience thanks
2 gouden blokjes maar? Wat een kut wijf. Doe dan diamant ofzoquote:Op maandag 21 november 2011 16:10 schreef -Datdus- het volgende:
Check 2e comment.![]()
http://www.reddit.com/r/M(...)ft_me_my_dad_and_10/
quote:Op maandag 21 november 2011 16:10 schreef -Datdus- het volgende:
Check 2e comment.![]()
http://www.reddit.com/r/M(...)ft_me_my_dad_and_10/
P. s. nol. Gestorven aan het kruis.quote:Op maandag 21 november 2011 16:14 schreef Flodder450 het volgende:
[..]toepasselijk
heeft iemand trouwens nog leuke zinnen voor grafstenen?
beetje zoals:
"here lies ricko, he died like he lived, laying goddamn bricks"
quote:Op maandag 21 november 2011 16:13 schreef maurisioo het volgende:
Wanneer gaat de server weer online? Tevens goeiemiddag
Wanneeeeeeer dan?quote:Op maandag 21 november 2011 16:27 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Als de werkzaamheden klaar zijn.
ahquote:Op maandag 21 november 2011 16:27 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Als de werkzaamheden klaar zijn.
ik kon van de week vanuit mn slaapkamer op de 1e verdieping het pad langs de sloot niet meer zienquote:Op maandag 21 november 2011 16:27 schreef -Datdus- het volgende:
WTF ik kan hier door de mist de overkant niet meer zien. even IRL render distance op far zetten.
Hou je bek kutzweedtquote:Op maandag 21 november 2011 16:29 schreef gogosweden het volgende:
jezus niet zo zeuren man, hij komt dadelijk online punt.
zeuren helpt niet
twitter:notch twitterde op maandag 21-11-2011 om 09:59:05We also learned who not to work with at Minecon. Shame.. :/ reageer retweet
twitter:notch twitterde op maandag 21-11-2011 om 11:12:31I'm very sorry about the behavior of the people we won't work with any more. Celebrity or not, you don't f-bomb kids. reageer retweet
Thanks man. Die hadden we nog niet gezien.quote:Op maandag 21 november 2011 16:31 schreef Berend. het volgende:
twitter:notch twitterde op maandag 21-11-2011 om 09:59:05We also learned who not to work with at Minecon. Shame.. :/ reageer retweet
twitter:notch twitterde op maandag 21-11-2011 om 11:12:31I'm very sorry about the behavior of the people we won't work with any more. Celebrity or not, you don't f-bomb kids. reageer retweet
Ik nog niet hoor, meneer.quote:Op maandag 21 november 2011 16:33 schreef Jajong het volgende:
[..]
Thanks man. Die hadden we nog niet gezien.
I see what you did there.quote:Op maandag 21 november 2011 16:33 schreef Mordecai het volgende:
Sorry, maar what the fuck is een f-bomb?
Saying fuck when you probably shouldn't.quote:Op maandag 21 november 2011 16:33 schreef Mordecai het volgende:
Sorry, maar what the fuck is een f-bomb?
waar gaat dat over?quote:Op maandag 21 november 2011 16:31 schreef Berend. het volgende:
quote:Op maandag 21 november 2011 16:34 schreef Berend. het volgende:
[..]
Saying fuck when you probably shouldn't.
twitter:cccdn twitterde op maandag 21-11-2011 om 16:22:55@notch Jens said "shit" at least three times during the Cobalt demo. Is he getting fired? reageer retweet
OEHH ITS ON!twitter:tmoneyupinhere twitterde op maandag 21-11-2011 om 16:23:29@notch Given things you were saying in your interview with them, isn't that a bit of a dbl. standard? Not trying to be an ass, just honest. reageer retweet
Biggie Notch gaat die rappertjes met die mic's tantoehard klapjes geven.quote:Op maandag 21 november 2011 16:38 schreef RickoKun het volgende:
HOEZO WAT IS DAN DIE PROBLEEMPJE G
Wat is deze verhaaltje achtergrond yo
Grapje zekerquote:Op maandag 21 november 2011 16:39 schreef Mordecai het volgende:
Ik wist serieus niet wat een f-bomb was, maar nu wel, ongeveer :$
jajong 4 mod!quote:Op maandag 21 november 2011 16:45 schreef Jajong het volgende:
Doe maar rustig aan hoor Drumpor. Zolang je me maar modpowers geeft zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar KLB verkiezingen 2012.
donker is het nog niet, wel aan het schemeren.. (en flink aan het misten)quote:Op maandag 21 november 2011 16:49 schreef Mordecai het volgende:
Wauw, wat is het al donker buiten...
wees blij dat hij met zijn eigen geld de moeite neemt om een server voor ons te hosten. Het enigste wat jullie doen is die vent lastigvallen zodra er iets niet goed gaat.quote:Op maandag 21 november 2011 16:48 schreef Flodder450 het volgende:
nu komt Drumpie met het lulverhaal aanzetten dat de wereld "per ongeluk" corrupt is gegaan en we weer overnieuw moeten beginnen
zinds half 2 hier alquote:Op maandag 21 november 2011 16:49 schreef Mordecai het volgende:
Wauw, wat is het al donker buiten...
zet een paypal donatie link in de OPquote:Op maandag 21 november 2011 16:51 schreef gogosweden het volgende:
[..]
wees blij dat hij met zijn eigen geld de moeite neemt om een server voor ons te hosten. Het enigste wat jullie doen is die vent lastigvallen zodra er iets niet goed gaat.
Drumpie zijn server is een van de weinige servers die zo naar zijn spelers "luisterd" en die vrijwillig zonder donaties onderhouden word.
Inplaats van zeuren kunnen jullie hem ook eens bedanken en wat begrip tonen of niet dan?
AMEN.quote:Op maandag 21 november 2011 16:51 schreef gogosweden het volgende:
[..]
wees blij dat hij met zijn eigen geld de moeite neemt om een server voor ons te hosten. Het enigste wat jullie doen is die vent lastigvallen zodra er iets niet goed gaat.
Drumpie zijn server is een van de weinige servers die zo naar zijn spelers "luisterd" en die vrijwillig zonder donaties onderhouden word.
Inplaats van zeuren kunnen jullie hem ook eens bedanken en wat begrip tonen of niet dan?
Wanneer kom jij weer op de server ?quote:Op maandag 21 november 2011 16:51 schreef MrEarcheese het volgende:
omg. twitterdrama met notch.![]()
* MrEarcheese pakt de popcorn.
Slijmbal.quote:Op maandag 21 november 2011 16:54 schreef Mordecai het volgende:
Ik wil Drumpie best geld doneren, en als hij dat niet wil: Liefde en dankbaarheid
In de meest letterlijke zin van het woord neem ik aan.quote:Op maandag 21 november 2011 16:54 schreef Mordecai het volgende:
Ik wil Drumpie best geld doneren, en als hij dat niet wil: Liefde en dankbaarheid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fear is the grease of society.
Werd er niet gewaarschuwd? :pquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Suikoden heerst
quote:Op maandag 21 november 2011 17:00 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Werd er niet gewaarschuwd? :p
Btw, alleen voor Datdus:Ja, er werd gewaarschuwd maar was druk bezig met dat hout. Had net de hele vloer weggehakt toen ik in de chat keek "we gaan even offline" NOOOOOOOOOOOOOO!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*disconnected from server
Ik wil zo graag spelen!quote:Op maandag 21 november 2011 16:52 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Wanneer kom jij weer op de server ?
Ah man, sucks...quote:Op maandag 21 november 2011 17:05 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Ik wil zo graag spelen!Maar het is zó druk op school, niet leuk meer.
Ik heb morgen 2 deadlines, woensdag een Engels & Nederlands presentatie, donderdag moet ik mijn eigen ontworpen lettertype presenteren & printen en vrijdag moet ik 2 A5 schilderijen maken met als inspiratiepunt kubisme en expressionisme.
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
/smelt.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |