SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal mij niks verbazen als er rellen zijn zaterdag en zondag
Ik vond het ook, maar hij begint de laatste tijd door de mand te vallen, helaas.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:48 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik vind.. of moet ik zeggen vond het een goede keeper, tegen Utrecht kon echt niet.. maar nu flik hij het weer..
Tja.. zijn gewoon 4 punten die je kwijt bent door hem, misschien wisselen!?
Hij is altijd al matig geweest hoor. Aardige reflexen hebben dat vaak verbergt.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:48 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik vind.. of moet ik zeggen vond het een goede keeper, tegen Utrecht kon echt niet.. maar nu flik hij het weer..
Tja.. zijn gewoon 4 punten die je kwijt bent door hem, misschien wisselen!?
Niks mis met De Boer wmb.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:50 schreef Geo3kant het volgende:
Wanneer mag de Boer ook zijn koffer pakken?
twitter:ajaxlife twitterde op zaterdag 19-11-2011 om 22:29:52Een applausje voor Vermeer als hij een simpele bal pakt. Zo ver is het inmiddels. #ajanac reageer retweet
Never.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:50 schreef Geo3kant het volgende:
Dat lost wat op.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:50 schreef Geo3kant het volgende:
Niet voordat de gehele verdediging plus eventueel de keeper dat heeft gedaan.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:50 schreef Geo3kant het volgende:
Elke andere trainer was al lang eruit gegooid, maar dit is Frankie dus die mag zolang blijven kloten zolang hij wil..quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:50 schreef Geo3kant het volgende:
Jij snapt hetquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:51 schreef S0nic het volgende:
[..]
Elke andere trainer was al lang eruit gegooid, maar dit is Frankie dus die mag zolang blijven kloten zolang hij wil..
haha idd . ook al degraderen we , Frankie is godquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:51 schreef S0nic het volgende:
[..]
Elke andere trainer was al lang eruit gegooid, maar dit is Frankie dus die mag zolang blijven kloten zolang hij wil..
En terecht. De afgelopen 5 jaar hebben wel laten zien dat er geen enkele trainer is die hier iets mee kan. Laat eerst de organisatie maar eens op orde komen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:51 schreef S0nic het volgende:
[..]
Ook jij snapt hetquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:52 schreef vincerusso het volgende:
[..]
haha idd . ook al degraderen we , Frankie is god
quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:52 schreef Majkool het volgende:
Vraag van BrabraBrarend (:'): El Hamlap erbij?
'laten we dat maar... euh... even afwachten. zullen we zien'
Gewoon bij de selectie nemen tegen Lyon en daar achterlaten. Is AJax ook weer van die "optie"quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:52 schreef Majkool het volgende:
Vraag van BrabraBrarend (:'): El Hamlap erbij?
'laten we dat maar... euh... even afwachten. zullen we zien'
Frank moet Cillessen een kans geven.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:53 schreef Saekerhett het volgende:
Enige wat ik Frank verwijt is dat hij nog steeds vasthoudt aan Vermeer, terwijl die prutser dit seizoen nog geen enkele keer belangrijk is geweest en ons alleen maar punten heeft gekost
ik verwijt hem Ebecilioquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:53 schreef Saekerhett het volgende:
Enige wat ik Frank verwijt is dat hij nog steeds vasthoudt aan Vermeer, terwijl die prutser dit seizoen nog geen enkele keer belangrijk is geweest en ons alleen maar punten heeft gekost
Nee, dat ook weet nietquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:53 schreef Saekerhett het volgende:
Heeft hij al een aantal keer gedaan, en die maakte ook geweldige fouten.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:53 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Frank moet Cillessen een kans geven.
En dat hij te lang vasthield aan Janssen als verdedigende middenvelder. En hij had meer moeten aandringen op versterkingen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:53 schreef Saekerhett het volgende:
Tegen Feyenoord keepte die wel goed.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:53 schreef Saekerhett het volgende:
Het bestuur van 2009/2010 had zijn kop op moeten houden door pantelic te laten houden. Pantelic was de Bulykin in 't kwadraaitquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:54 schreef 16meter het volgende:
De Boer kan er niets aan doen dat hij zo'n zwakke selectie heeft.
Was gewoon erg slim, het maakte Stekelenburg wel beter.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:55 schreef NY_Giant het volgende:
Van Basten die Vermeer eerste keeper maakte...
Want de problemen van Ajax zitten in het offensief?quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het bestuur van 2009/2010 had zijn kop op moeten houden door pantelic te laten houden. Pantelic was de Bulykin in 't kwadraait
En Rommedahl, was gewoon een erg nuttige kracht voor in de breedte. Zeurde nooit en wou zelf geld inleveren.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het bestuur van 2009/2010 had zijn kop op moeten houden door pantelic te laten houden. Pantelic was de Bulykin in 't kwadraait
bedankt Helpmefok.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:56 schreef Helpmefok het volgende:
AjaxVind het als Feijenoorder natuurlijk toch wel grappig dit, al kom ik hier niet om te trollen.
Ik vind het vooral zielig voor Ajacied442, dus wil hier mijn medelijden aan hem tonen. <3
Waar is de tijd dat Feijenoord en Ajax de boel uitmaakten in Nederland en de rest van het grut niet belangrijk was....
Jij kan me toch lullen zegquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:56 schreef Helpmefok het volgende:
AjaxVind het als Feijenoorder natuurlijk toch wel grappig dit, al kom ik hier niet om te trollen.
Ik vind het vooral zielig voor Ajacied442, dus wil hier mijn medelijden aan hem tonen. <3
Waar is de tijd dat Feijenoord en Ajax de boel uitmaakten in Nederland en de rest van het grut niet belangrijk was....
Dat is niet waar. We hebben slechts twee selectiewaardige buitenspelers.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:56 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Want de problemen van Ajax zitten in het offensief?
Daar heeft Ajax momenteel de minste problemen wat mij betreft.
Een goed team begint van achterenquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik word weer een beetje moe van alle oplossingen in dit topic, vooral die het slechte spel aan 1 speler verwijten
Het is gewoon waar dat Vermeer bij allebei de goals niet vrijuit gaat.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik word weer een beetje moe van alle oplossingen in dit topic, vooral die het slechte spel aan 1 speler verwijten
Is dat niet altijd zo geweest?quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Het spel was niet eens zo slecht. Als de kansen gewoon werden afgemaakt was er niks aan de hand geweest.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:57 schreef Littlerabbit het volgende:
quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:58 schreef Saekerhett het volgende:
Als die kut Vermeer nou gewoon goed had gekeept, had je 2 weken terug in Utrecht gewonnen en vandaag ook. Dan had je 5 punten meer gehad.
Zeker waar, maar Ajax krijgt het tegen Nac pas in de 82ste minuut voor elkaar om de tweede te scoren. Terwijl ik eerlijk waar nog niet eerder een team heb gezien wat zo slecht was.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:58 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Het is gewoon waar dat Vermeer bij allebei de goals niet vrijuit gaat.
Ja en als Steven ten Have nooit geboren was stonden wij bovenaanquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:58 schreef Saekerhett het volgende:
Als die kut Vermeer nou gewoon goed had gekeept, had je 2 weken terug in Utrecht gewonnen en vandaag ook. Dan had je 5 punten meer gehad.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
bedankt Helpmefok.
Ik toon ook mijn medelijden morgen als Vitesse 5-0 Feyenoord
Als we geen beursgenoteerd bedrijf waren, hadden we nu al de CL gewonnen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:59 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Ja en als Steven ten Have nooit geboren was stonden wij bovenaan
wie is eigenlijk de broer van Ten Have?quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:59 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Ja en als Steven ten Have nooit geboren was stonden wij bovenaan
quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:59 schreef msnk het volgende:
Ik zie het alweer.
Het topic zit weer vol met nonsens en gekanker. Zucht. Het begint bijna een ritueel te worden om deze reeks na iedere wedstrijd een tijdje uit MyAT te kankeren omdat een hoop simpele geesten het idee krijgen dat ze wat te vertellen hebben. Triest hoopje
Ik ga lekker Studio Ajax kijken![]()
Ik had je al even gesproken in livetopic 100, vandaarquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
bedankt Helpmefok.
Ik toon ook mijn medelijden morgen als Vitesse 5-0 Feyenoord
Helemaal met je eens word er ook schijtziek van.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:59 schreef msnk het volgende:
Ik zie het alweer.
Het topic zit weer vol met nonsens en gekanker. Zucht. Het begint bijna een ritueel te worden om deze reeks na iedere wedstrijd een tijdje uit MyAT te kankeren omdat een hoop simpele geesten het idee krijgen dat ze wat te vertellen hebben. Triest hoopje
Ik ga lekker Studio Ajax kijken![]()
Ouwe smeerpijp, kunnen we bij het voetbal blijven?quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:59 schreef potienza het volgende:
Het enige lichtje wat voor mij nog brandde in de ArenA was Lodeiro.
Als Heracles een begroting van 50 miljoen had, zijn ze kampioen. Als Robben niet geblesseerd was, had hij betere statistieken dan Messi.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:58 schreef Saekerhett het volgende:
Ga inzetten dan, misschien win je nog wel wat geld.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik had je al even gesproken in livetopic 100, vandaar. Ongelofelijk weer dit
Feijenoord - Vitesse morgen wordt een wedstrijd waarin niet meer dan 2 keer gescoord wordt. De afgelopen 9 jaar is er maar 1 wedstrijd geweest tussen deze twee teams waarin meer dan 2 keer gescoord werd.
Gewoon een bloedeloze 0-0 of 1-1 dus...
Vorige jaar ging het anders prima.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:00 schreef Asskicker14 het volgende:
Vertonghen en Aldeweireld zijn helemaal niet zo goed als menigeen denkt.
En als we 40 keer kampioen waren geweest waren we 40 keer kampioen geweest.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als we geen beursgenoteerd bedrijf waren, hadden we nu al de CL gewonnen.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
. De afgelopen 9 jaar is er maar 1 wedstrijd geweest tussen deze twee teams waarin meer dan 2 keer gescoord werd.
Gewoon een bloedeloze 0-0 of 1-1 dus...
Niet echt Alderweireld is dit seizoen zelfs een stuk beter dan hij vorig seizoen was. Al ging het wel heel ver toen Jol Ooijer de voorkeur boven hem gaf.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:01 schreef Morendo het volgende:
[..]
Vorige jaar ging het anders prima.
Steek.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:01 schreef S0nic het volgende:
Ik snap dus echt niet hoe het kan dat deze verdediging in 2009/2010 de minst gepasseerde was.
Je moet niet alleen naar de verdediging zien.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:01 schreef S0nic het volgende:
Ik snap dus echt niet hoe het kan dat deze verdediging in 2009/2010 de minst gepasseerde was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pantelic wilde een contract voor 4 jaar a 2 miljoen per jaar.. Logisch dat ze daar niet mee ingestemd hebben.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee...quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:03 schreef fathank het volgende:
[..]
Pantelic wilde een contract voor 4 jaar a 2 miljoen per jaar.. Logisch dat ze daar niet mee ingestemd hebben.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:00 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ga inzetten dan, misschien win je nog wel wat geld.
Heb 30 euro @ 2.4 staan voor under 2,5 goals.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:01 schreef Majkool het volgende:
[..]_!
En hoeveel spelers van nu speelde deze match ook 2 jaar geleden?
Line op 1.5
effe een screenshot.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
Heb 30 euro @ 2.4 staan voor under 2,5 goals.
Gaat goedkomen
Zit nu mobiel dus dat wordt 'm niet. Via unibet.quote:
Knap, daar heeft ie namelijk nooit boven de 2.15 gestaanquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zit nu mobiel dus dat wordt 'm niet. Via unibet.
Overigens morgen misschien 5 teams met 21 punten? Zou wel bizar zijn
Post maar effe morgen een screenshot in de Unibet topic. Als je hem niet kan vinden zou ik graag een PM willenquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zit nu mobiel dus dat wordt 'm niet. Via unibet.
Overigens morgen misschien 5 teams met 21 punten? Zou wel bizar zijn
Under 2.5 is toch overal 2.15??quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Post maar effe morgen een screenshot in de Unibet topic. Als je hem niet kan vinden zou ik graag een PM willen
quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:14 schreef Jajong het volgende:
.
Dat is alles wat ik erover te zeggen heb. Vermeer mag lekker naar Jong Ajax imo. Samen met Eriksen en Imbicilio.
En wie ben jij dan kankernewbie.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..], alles wat ik over jou te zeggen heb.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:14 schreef Jajong het volgende:
.
Dat is alles wat ik erover te zeggen heb. Vermeer mag lekker naar Jong Ajax imo. Samen met Eriksen en Imbicilio.
Wie ben jij?quote:
Nog zo'n newb met 2010 joindate. Don't even startquote:
Dat lijkt me logisch aangezien Mounir niet terug gaat komen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:17 schreef msnk het volgende:
Blablablablablabla@hierboven (de zeikerds bedoel ik).
En toch krijgen Eriksen en Lodeiro de voorkeur boven figuren als el hamlap, aldus Frank![]()
![]()
Dat staat er toch ookquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:18 schreef Olep het volgende:
[..]
Mounir komt niet terug man, hou toch op.
Hahaha, ga toch weg joh.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:18 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nog zo'n newb met 2010 joindate. Don't even start.
Gast hou je muil please. Ik zat al in de Meer toen jij nog een celletje in je vaders balzak was. Retard.quote:
Was hij nou voor de CL ingeschreven? anders zie ik dinsdag echt als DE kans om hem gewoon in Frankrijk achter te laten.quote:
Woah Gertje, jij bent ook een 2004-er!quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:18 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nog zo'n newb met 2010 joindate. Don't even start.
Deze keerquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:19 schreef Jajong het volgende:
[..]
Gast hou je muil please. Ik zat al in de Meer toen jij nog een celletje in je vaders balzak was. Retard.
Dat je baalt van de wedstrijd kan ik inkomen, maar ga niet hier op mensen lopen kafferen omdat je een kutbui hebt.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:19 schreef Jajong het volgende:
[..]
Gast hou je muil please. Ik zat al in de Meer toen jij nog een celletje in je vaders balzak was. Retard.
Voor de CL wel jaquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was hij nou voor de CL ingeschreven? anders zie ik dinsdag echt als DE kans om hem gewoon in Frankrijk achter te laten.
Hartstikke goed van je man.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:19 schreef Jajong het volgende:
[..]
Het ergste vind ik nog wel Eriksen. Die kan het niveau namelijk wel makkelijk aan.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:14 schreef Jajong het volgende:
.
Oltskoowl! hihi heldquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:19 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ga even terug en kijk wie er begon met op de man spelen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:20 schreef muzas het volgende:
[..]
Dat je baalt van de wedstrijd kan ik inkomen, maar ga niet hier op mensen lopen kafferen omdat je een kutbui hebt.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
Woah Gertje, jij bent ook een 2004-er!
Edit: ik zie dat ik uit 2003 ben, dus ook jij bent een newb.
Beschouw mijn opmerking dan als algemeenquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:21 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ga even terug en kijk wie er begon met op de man spelen.
Die drol zit alleen maar truukjes te doen in de hoop dat Pep een harde plasser krijgt.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:21 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Het ergste vind ik nog wel Eriksen. Die kan het niveau namelijk wel makkelijk aan.
die komen op Blu-Rayquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:22 schreef Paul het volgende:
Zijn de interviews met Ajax al geweest op studio sport?
quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Is Mido eigenlijk alweer transfervrij Ajax kan best een grote sterke pinchhitter gebruiken.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:23 schreef msnk het volgende:
[..]
Zelfs bij zijn nieuwe club in de woestijn zit hij op de bank zag ik laatst
Ah sommige ploegen falen nog harder dan Ajax op management gebied. Toch nog een pluspunt op deze sombere avond. Dat ik hier thuis voor ben geblevenquote:On 21 January 2011, Mido rejoined Zamalek on a three-and-a half-year contract.[144] However due to an error made by Zamalek management Mido was not registered in time to play with Zamalek thus sitting out the remainder of the season. On October 19, 2011, Mido came in as a second half substitute in his team's first league match against Ghazl El-Mehalla in the new season, he scored his first goal with the team on the same match from a penalty kick.
Zijn eerste en enige wedstrijd was dat jaquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ah sommige ploegen falen nog harder dan Ajax op management gebied. Toch nog een pluspunt op deze sombere avond. Dat ik hier thuis voor ben gebleven
quote:
zoekenquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:27 schreef Burrito het volgende:
Ik heb het na de 2-0 uitgezet. Ik geloofde het wel. Dit is echt heel droevig. Denk wel dat slechte Ajax periode die ik me kan heugen. Misschien niet eens qua resultaat maar wel qua spel/perspectief.
Ik wil verder nog even alle mensen keihard uitlachen die Vermeer zo geweldig vonden en hem bombardeerden tot wereldkeeper. Best wel zin om even de topics op te zoeken en wat quotes neer te zetten.
Strik erom. Joeee. Arrogante kutnerd op je 19e al met je kop ergens anders zitten.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:28 schreef j0rdiiii het volgende:
Zaakwaarnemer van Eriksen zat afgelopen dinsdag al op kantoor bij Andoni Zubizarreta.
30 miljoen was het toch? Ik zeg doen! Nou ja eerst ff het gerucht de wereld in helpen dat City ook een bod heeft gedaan uiteraard.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:28 schreef j0rdiiii het volgende:
Zaakwaarnemer van Eriksen zat afgelopen dinsdag al op kantoor bij Andoni Zubizarreta.
Hmm, ik kan me een periode onder Wouters herinneren dat het voor mijn gevoel nog kutter ging.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:27 schreef Burrito het volgende:
Ik heb het na de 2-0 uitgezet. Ik geloofde het wel. Dit is echt heel droevig. Denk wel dat slechte Ajax periode die ik me kan heugen. Misschien niet eens qua resultaat maar wel qua spel/perspectief.
Ik wil verder nog even alle mensen keihard uitlachen die Vermeer zo geweldig vonden en hem bombardeerden tot wereldkeeper. Best wel zin om even de topics op te zoeken en wat quotes neer te zetten.
Je hebt er kijk op man.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:29 schreef Jajong het volgende:
[..]
Strik erom. Joeee. Arrogante kutnerd op je 19e al met je kop ergens anders zitten.
Ik geloof niet dat het bij Eriksen arrogantie is. Meer speelsheid.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:29 schreef Jajong het volgende:
[..]
Strik erom. Joeee. Arrogante kutnerd op je 19e al met je kop ergens anders zitten.
Heb ik ongelijk? Die jongen heeft de motivatie wat een natte krant man.quote:
Man U wil hem ook.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
30 miljoen was het toch? Ik zeg doen! Nou ja eerst ff het gerucht de wereld in helpen dat City ook een bod heeft gedaan uiteraard.
Ja, dat is het voor mijn gevoel ook meer. Maar goed, die speelsheid zal er toch uit moeten.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:31 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat het bij Eriksen arrogantie is. Meer speelsheid.
Eriksen zegt dat hij nog een paar jaar bij Ajax wil blijven terwijl hij aanbiedingen op zak heeft van alle topclubs.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:31 schreef Jajong het volgende:
[..]
Heb ik ongelijk? Die jongen heeft de motivatie wat een natte krant man.
Ohjah, ik was even vergeten dat je voetballers altijd op hun woord moet gelovenquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:34 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Eriksen zegt dat hij nog een paar jaar bij Ajax wil blijven terwijl hij aanbiedingen op zak heeft van alle topclubs.
Voor Ajax kon hij ook al naar Barcelona.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:34 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Eriksen zegt dat hij nog een paar jaar bij Ajax wil blijven terwijl hij aanbiedingen op zak heeft van alle topclubs.
Dat zeker. Mooi dat Serero en Lodeiro weer fit zijn. Heeft ie tenminste concurrentie.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:32 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, dat is het voor mijn gevoel ook meer. Maar goed, die speelsheid zal er toch uit moeten.
Hij had allang weg gekund, dus voorlopig klopt het nog.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:35 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ohjah, ik was even vergeten dat je voetballers altijd op hun woord moet geloven.
Hij hoeft ook geen passeeractie te hebben. Hij heeft overzicht, passing, combinatie en diepgang nodig. Diepgang kan nog veel beter bij hem.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:36 schreef Burrito het volgende:
Eriksen mist echt een actie. Als hij op een tegenstander 1:1 afloopt komt hij er gewoon niet voorbij. Hij is niet snel genoeg om het op snelheid te kunnen en niemand trap in zijn schijnbewegingen. Gebeurde deze wedstrijd ook twee keer, als hij zijn man uit had gespeeld stond hij 1 op 1 met de keeper maar hij had geen afspeelmogelijkheid en dus veloor hij de bal.
Lodeiro kan dit wel
Alles tegen elkaar afwegend vind ik Eriksen wel een klasse beter dan Lodeiro hoor.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:36 schreef Burrito het volgende:
Eriksen mist echt een actie. Als hij op een tegenstander 1:1 afloopt komt hij er gewoon niet voorbij. Hij is niet snel genoeg om het op snelheid te kunnen en niemand trap in zijn schijnbewegingen. Gebeurde deze wedstrijd ook twee keer, als hij zijn man uit had gespeeld stond hij 1 op 1 met de keeper maar hij had geen afspeelmogelijkheid en dus veloor hij de bal.
Lodeiro kan dit wel
yep en Been zegt dat ze zich in principe houden aan de democratie, dus morgen niet haha.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:38 schreef Stiggie het volgende:
Volgens Ten Have zegt Uri Coronel dat er geen stemming morgen is? Net op NOS journaal
Lodeiro heeft iig wel meer durf, wat hem wel een aantal keer dom balverlies opleverde. Maar dat heb ik liever dan een speler die zich het spel ontrekt omdat hij de oplossing ook niet weet.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:39 schreef Morendo het volgende:
[..]
Alles tegen elkaar afwegend vind ik Eriksen wel een klasse beter dan Lodeiro hoor.
Uri Coronel is toch een aanhanger van Louis van Gaal? Geen wonder dat hij dan zegt dat er geen stemming komt.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:38 schreef Stiggie het volgende:
Volgens Ten Have zegt Uri Coronel dat er geen stemming morgen is? Net op NOS journaal
Tuurlijk heeft hij wel een passeeractie nodig anders is hij veel te makkelijk vast te zetten op het veld. Dat gebeurd dus nu ook.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:37 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Hij hoeft ook geen passeeractie te hebben. Hij heeft overzicht, passing, combinatie en diepgang nodig. Diepgang kan nog veel beter bij hem.
Lastig te zeggen heb Loderio weinig zien spelen. Viel wel sterk in vandaag maar zwakte afquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:39 schreef Morendo het volgende:
[..]
Alles tegen elkaar afwegend vind ik Eriksen wel een klasse beter dan Lodeiro hoor.
Zijn blouse is in ieder geval te gay voor woorden.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:47 schreef vincerusso het volgende:
Bij Paultje heb ik twijfel of het wel een man is
Jullie?quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:48 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
Als jullie zo doorgaan ben je een middenmoter met een paar omhooggevallen notabelen aan het roer.
Leuk man, wat boeit mij dat schema.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Schema nu:
OL uit
NEC uit
ADO Thuis
Excelsior Thuis
RKC uit
Davids lijkt me de enige die haar aankan, waar denk je dat z'n rechterhand was toen die foto gemaakt werd??quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze doet alleen mee voor de tussendoortjes van Steven en Paul.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Leuk man, wat boeit mij dat schema.
Die fotograaf wou het zo dat Davids schuin stondquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:51 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Davids lijkt me de enige die haar aankan, waar denk je dat z'n rechterhand was toen die foto gemaakt werd??Die andere twee zijn pure sukkels.
Paultje kijkt zo ondeugend dat ik met die blouse zijn hand ook wel kan plaatsen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:51 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Davids lijkt me de enige die haar aankan, waar denk je dat z'n rechterhand was toen die foto gemaakt werd??Die andere twee zijn pure sukkels.
Zal ik Phil Taylor even inhuren?quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:53 schreef Morendo het volgende:
Steven's hoofd zou een goed dartbord maken.
Kom op wees subtieler, straks stuurt Steven je weer een PM wegens een doodsbedreiging.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:53 schreef Morendo het volgende:
Steven's hoofd zou een goed dartbord maken.
Wat ik feitelijk zei is dat Steven een groot, rond hoofd heeft.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kom op wees subtieler, straks stuurt Steven je weer een PM wegens een doodsbedreiging.
Goed nieuws in mijn ogen. Geef hem nog één kans, al is het alleen maar om hem een beetje in de kijker te spelenquote:Nood breekt wetten. Door de blessure van Dmitriy Bulykin denkt Ajax-trainer Frank de Boer aan een terugkeer van de verbannen Mounir El Hamdaoui.
Bulykin verdween zaterdag al na minder dan een half uur naar de kleedkamer. 'We zullen het moeten afwachten, maar het zag er niet goed uit', zei De Boer. Het wegvallen bezorgt de trainer meer kopzorgen, doordat de andere spitsen Siem de Jong en Kolbeinn Sigthórsson door blessures niet beschikbaar zijn.
Het in ere herstellen van El Hamdaoui is een optie, zo vertelde De Boer na het 2-2 gelijkspel tegen NAC Breda. 'Daar zal ik over gaan nadenken. Ik ga er intern over praten.' El Hamdaoui behoort sinds juni niet meer tot de A-selectie van Ajax. In de ogen van De Boer past de Marokkaanse aanvaller niet in het plaatje dat hij voor ogen heeft.
als Coronel een stemming tegenhoudt, blijft de RvC gewoon zitten zonder Cruijff.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:58 schreef Stiggie het volgende:
Frankie dacht in het interview dat de ledenraad nog wel ging stemmen. Dus ze spelen weer een smerig spel. Hoe lang kunnen ze dit nog volhouden.
Denk dat de ledenraad dat ook verwacht, dus de pleures zal wel uitbreken
Ajax is geen Ajax meerquote:Op zondag 20 november 2011 00:01 schreef Olep het volgende:
De Boer denkt na over noodoplossing El Hamdaoui
Ajax is verdomme wel diep gezakt.
Dat zou voor mij echt het absolute dieptepunt zijn...quote:Op zondag 20 november 2011 00:01 schreef Olep het volgende:
Gaat ie niet doen, hij wilde alleen van die verslaggever af die er over bleef zeurenquote:Op zondag 20 november 2011 00:01 schreef Olep het volgende:
Dat mag ik hopen, zou hij dit wel doen dan kan je Frank toch niet meer serieus nemen?quote:Op zondag 20 november 2011 00:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gaat ie niet doen, hij wilde alleen van die verslaggever af die er over bleef zeuren
Hoezo dat? Hoe gedraagt hij zich op de toekomst?quote:Op zondag 20 november 2011 00:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zou voor mij echt het absolute dieptepunt zijn...
Barbara Barend.quote:Op zondag 20 november 2011 00:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gaat ie niet doen, hij wilde alleen van die verslaggever af die er over bleef zeuren
medische stafquote:Op zondag 20 november 2011 00:06 schreef j0rdiiii het volgende:
Gewoon 3 spitsen geblesseerd ook, niet normaal.
Hij heeft nog geen wedstrijd gespeeld ook voor jong Ajax niet, als ik het goed begrijpquote:Op zondag 20 november 2011 00:04 schreef Digi_Djeff het volgende:
[..]
Hoezo dat? Hoe gedraagt hij zich op de toekomst?
Ik vind de woorden wel verdraaid hoor van de Boer, op tv kwam het helemaal niet zo over dat hij el ham er in wou zettenquote:Op zondag 20 november 2011 00:01 schreef Olep het volgende:
Hij heeft nog geen wedstrijd gespeeld en weigert zelfs de belangrijke wedstrijden mee te spelen of iig in de selectie plaats te nemenquote:Op zondag 20 november 2011 00:04 schreef Digi_Djeff het volgende:
[..]
Hoezo dat? Hoe gedraagt hij zich op de toekomst?
Niet gezien, is het anders gezegd?quote:Op zondag 20 november 2011 00:06 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik vind de woorden wel verdraaid hoor van de Boer, op tv kwam het helemaal niet zo over dat hij el ham er in wou zetten
Oke duidelijk, buiten de A selectie laten inderdaadquote:Op zondag 20 november 2011 00:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij heeft nog geen wedstrijd gespeeld en weigert zelfs de belangrijke wedstrijden mee te spelen of iig in de selectie plaats te nemen
Ach ja, verloren seizoen. Laat de Boer maar een seizoen aan het elftal werken.quote:Op zondag 20 november 2011 00:10 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik word hier zo depressief van
4 jaar, ik zoek het morgen voor je op. Zit nu mobiel in de kroeg.quote:
Doe geen moeite;quote:Op zondag 20 november 2011 00:15 schreef fathank het volgende:
[..]
4 jaar, ik zoek het morgen voor je op. Zit nu mobiel in de kroeg.
Ajax wilde 2 jaar geven.
+ een extra jaar bij een aantal gespeelde wedstrijden, maar volgens mij was het salaris ook het grootste probleem.quote:Op zondag 20 november 2011 00:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Doe geen moeite;
Pantelic wil een meerjarig contract en ik wil hem een éénjarig contract geven met een optie,'' aldus Jol over de 31-jarige aanvaller.
Hoe kan 1 iemand een stemming tegen houden dan? Als een meerderheid een stemming wil dan komt die er toch gewoon?quote:Op zondag 20 november 2011 00:01 schreef macca728 het volgende:
[..]
als Coronel een stemming tegenhoudt, blijft de RvC gewoon zitten zonder Cruijff.
Coronel kan dat helemaal niet tegenhouden volgens mij, die zit niet eens in de ledenraad. Komt van de NOS dus is vast onzin.quote:Op zondag 20 november 2011 00:26 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Hoe kan 1 iemand een stemming tegen houden dan? Als een meerderheid een stemming wil dan komt die er toch gewoon?
nou Rob Been wilde ook geen stemming zo te horen, hij zei wel dat de meerderheid voor Cruijff is.quote:Op zondag 20 november 2011 00:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Coronel kan dat helemaal niet tegenhouden volgens mij, die zit niet eens in de ledenraad. Komt van de NOS dus is vast onzin.
Naja dan is het nog niet over, dan breekt de pleuris echt uit.quote:Op zondag 20 november 2011 00:37 schreef macca728 het volgende:
[..]
nou Rob Been wilde ook geen stemming zo te horen, hij zei wel dat de meerderheid voor Cruijff is.
Ach, hij geeft eerst aan (frank) dat het dinsdag dus ook zo moet gaan met Lodeiro in de spits en op die manier Lyon dus aangepakt moet worden. Daarna komt de hamvraag, heb je nog wat aan El Hamdaoui, met als antwoord, nou zoals het er nu uitziet is hij niet speelklaar en als het aan mij ligt nemen we hem niet mee naar Lyon. Maar dit moet eerst besproken worden.quote:Op zondag 20 november 2011 00:59 schreef j0rdiiii het volgende:
Heb dat bericht van de NOS nog niet gezien, die hebben het gewoon verdraait dus?
Ik heb het over dit;quote:Op zondag 20 november 2011 01:02 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Ach, hij geeft eerst aan (frank) dat het dinsdag dus ook zo moet gaan met Lodeiro in de spits en op die manier Lyon dus aangepakt moet worden. Daarna komt de hamvraag, heb je nog wat aan El Hamdaoui, met als antwoord, nou zoals het er nu uitziet is hij niet speelklaar en als het aan mij ligt nemen we hem niet mee naar Lyon. Maar dit moet eerst besproken worden.
Lijkt me vrij duidelijk toch ?
quote:Op zondag 20 november 2011 00:57 schreef j0rdiiii het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)erdag-voor-ajax.html
Barbara Barend zegt dat Been jr tegen haar gezegd heeft dat ze eerst gaan stemmen om te kijken of ze daarna weer gaan stemmen.
Arno he.quote:Op zondag 20 november 2011 00:59 schreef j0rdiiii het volgende:
Heb dat bericht van de NOS nog niet gezien, die hebben het gewoon verdraait dus?
Ze gaan een CDA act doen, 'ben je voor, hou dan het groene bord omhoog om tegen te stemmen', oh wacht andersom, 'nou hou maar iets omhoog, dan ben je het met ons eens'.quote:Op zondag 20 november 2011 00:57 schreef j0rdiiii het volgende:
Barbara Barend zegt dat Been jr tegen haar gezegd heeft dat ze eerst gaan stemmen om te kijken of ze daarna weer gaan stemmen.
WTF.quote:Op zondag 20 november 2011 00:57 schreef j0rdiiii het volgende:
Is vorige keer ook al gezegd, die reclame voor die stront mongool hoeft niet hier hoor. Interesseert niemand wat.quote:Op zondag 20 november 2011 02:13 schreef Pearlbitch het volgende:
Volgens Opaatje is het magere resultaat van vanavond vooral te danken aan de corrupte arbitrage. Oop spreekt van een "Grote Schande"
De mening van een mede-FOK!ker is geen reclame en de content is daarenboven volledig on-topic.quote:Op zondag 20 november 2011 02:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Is vorige keer ook al gezegd, die reclame voor die stront mongool hoeft niet hier hoor. Interesseert niemand wat.
Ik vrees met angst en beven voor dinsdag. Ze hebben onderhand niemand meer overquote:Op zondag 20 november 2011 00:14 schreef Burrito het volgende:
Waarschijnlijk traint De Boer erg zwaar vandaar opeens als die spierblessures
Wij vragen dat ons ook af. Waarom zit hij in de RvC. Komt net uit zn profcarrierequote:Op zondag 20 november 2011 07:42 schreef Happel het volgende:
Wat ik niet snap is wat iemand als Davids in het RvC doet? De toegevoegde waarde is toch nul komma nul?
Dat is wel zo ja, ik denk dat ze dachten dat een ex prof uit een andere generatie een toegevoegde waarde zou kunnen zijn, maar ja zijn eigen vriendin vertrouwt hem niet eens dus ze hadden kunnen weten dat Edje niet echt betrouwbaar isquote:Op zondag 20 november 2011 07:42 schreef Happel het volgende:
Wat ik niet snap is wat iemand als Davids in het RvC doet? De toegevoegde waarde is toch nul komma nul?
Is wat ongenuanceerd gesteld, maar aan die heiligheid kan ik me enorm ergeren.quote:Op zondag 20 november 2011 02:42 schreef Symphonic het volgende:
er is er maar een die deze puinhoop veroorzaakt, maar die is heilig, en zie daar een pat stelling
Daar zou Keje wmb wel eens echt wat over moeten zeggen. Van Rossem zei daar wel wat moois over vrijdag, over hoe het in godsnaam mogelijk is geweest 4 van zulke minkukels in de RvC te zetten.quote:Op zondag 20 november 2011 07:42 schreef Happel het volgende:
Eensch. Vermeer is echt wel verder ontwikkeld.quote:Op zondag 20 november 2011 10:08 schreef Afhaalchinees het volgende:
Iedereen die ineens om Cillissen schreeuwt
Roda - Ajax vergeten?
je vergeet Az thuisquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Schema nu:
OL uit
NEC uit
ADO Thuis
Excelsior Thuis
RKC uit
Die Coronel is wel een meester in het tijdrekken zegquote:In de belangrijke ledenraadsvergadering van Ajax wordt vanochtend geen stemming gehouden over de positie van de huidige raad van commissarissen. De leden ontvingen van Uri Coronel, de demissionair voorzitter van de vereniging Ajax, een brief met betreffende mededeling.
Wel worden voorzitter Steven ten Have en de andere drie rvc-leden 'gewoon' op het matje worden geroepen over de gevolgde procedure inzake de benoeming van algemeen directeur Louis van Gaal.
"Als Cruijff wordt getackeld, dan wordt Ajax dat ook. Dat kunnen we niet accepteren", zei éen van de leden bij aankomst.
Stemming
Er kan nu op z'n vroegst op 12 december, wanneer de algemene ledenvergadering is, worden gestemd. Op die dag komt eerste de nieuwe structuur van de bestuursraad aan de orde. Vervolgens wordt de invulling van de bestuursraad bekendgemaakt en als laatste punt zou er dan kunnen worden gestemd over de positie van de rvc.
quote:Op zondag 20 november 2011 02:42 schreef Symphonic het volgende:
er is er maar een ZIJN ER MAAR VIER die deze puinhoop veroorzaakt VEROORZAKEN,
WTF hebben we dan aan deze ledenraad bijeenkomst. Ja leuk, RVC gaat vertellen wat ze allemaal hebben gedaan, jippie.quote:Op zondag 20 november 2011 10:27 schreef Tarado het volgende:
Even voor de duidelijkheid:
GEEN STEMMING BIJ AJAX
Van onze Telesportredactie
[..]
Die Coronel is wel een meester in het tijdrekken zeg
ja had je anders verwacht van deze slangenkuil.quote:Op zondag 20 november 2011 10:27 schreef Tarado het volgende:
Even voor de duidelijkheid:
GEEN STEMMING BIJ AJAX
Van onze Telesportredactie
[..]
Die Coronel is wel een meester in het tijdrekken zeg
Het zal ermee te maken hebben dat dit soort beslissingen alleen in aandeelhouders vergaderingen beslist mogen worden, nu is de ledenraad de vertegenwoordiger van de grootste aandeelhouder maar Coronel zorgt ervoor dat alles "volgens de regels" gaatquote:Op zondag 20 november 2011 11:05 schreef Hephaistos. het volgende:
Waarom kan coronel zoiets beslissen dan? Mag de ledenraad toch zeker zelf wel weten?
Precies, dat zijn gewoon de regels.quote:Op zondag 20 november 2011 11:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het zal ermee te maken hebben dat dit soort beslissingen alleen in aandeelhouders vergaderingen beslist mogen worden
quote:Er zal vanochtend tijdens de ledenraadsvergadering van Ajax geen stemming volgen over de huidige van de raad van commissarisen, wél kan een afzonderlijk iemand van de ledenraad een motie van wantrouwen indienen. In dat geval volgt wel een stemming.
Reden genoeg om het vriendje van Steven te zijn.quote:Op zondag 20 november 2011 11:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat weet ik niet maar Coronel is anti Cruijff en pro Van Gaal
ja hier.quote:Op zondag 20 november 2011 11:52 schreef TheDutchguy het volgende:
Iemand een samenvatting van de wedstrijd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
quote:Op zondag 20 november 2011 11:54 schreef badboynova het volgende:
[..]
ja hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
in de 80ste minuut had het makkelijk 4-0 kunnen staan. Gewoon pech gehad net zoals tegen utrecht"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
Pech? Kom op. Vermeer was weer aan het kloten. Egocilio had weer znquote:Op zondag 20 november 2011 11:57 schreef gniffie het volgende:
[..]![]()
in de 80ste minuut had het makkelijk 4-0 kunnen staan. Gewoon pech gehad net zoals tegen utrecht
Ja maar hij heeft wel gelijk, NAC was echt kansloos en krijgt dankzij dat zondagsschot van Kolk opeens weer hoopquote:Op zondag 20 november 2011 11:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pech? Kom op. Vermeer was weer aan het kloten. Egocilio had weer znwedstrijd.
De enige goede speler was Lodeiro
blunder van vermeer maar die tweede goal lag echt niet aan hem. Normaal gaat zo'n schoot niet eens op doelquote:Op zondag 20 november 2011 11:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pech? Kom op. Vermeer was weer aan het kloten. Egocilio had weer znwedstrijd.
De enige goede speler was Lodeiro
Ik vond hem bij die tweede ook niet goed staan hoor maar was geen 100% fout zoals de eerstequote:Op zondag 20 november 2011 12:01 schreef gniffie het volgende:
[..]
blunder van vermeer maar die tweede goal lag echt niet aan hem. Normaal gaat zo'n schoot niet eens op doel
De les luidt dus: Beter omspringen met kansen. Gelukkig krijgen we nu: NEC uit. Excelsior thuis. ADO thuis. RKC uit.quote:Op zondag 20 november 2011 12:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja maar hij heeft wel gelijk, NAC was echt kansloos en krijgt dankzij dat zondagsschot van Kolk opeens weer hoop
En die Vermeer is verdomme ook niet alert. Hij had geluk dat Lurling een hele grote afstand had af te leggen om dat schot goed te richten.quote:Op zondag 20 november 2011 12:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vond hem bij die tweede ook niet goed staan hoor maar was geen 100% fout zoals de eerste
Ik heb het al bij het begin van het seizoen gezegd, het ontbreekt aan scorend vermogen, ook met iedereen fit is dat een probleemquote:Op zondag 20 november 2011 12:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De les luidt dus: Beter omspringen met kansen. Gelukkig krijgen we nu: NEC uit. Excelsior thuis. ADO thuis. RKC uit.
Met Goalbeinn hadden we er wel meer ingeprikt gister.quote:Op zondag 20 november 2011 12:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb het al bij het begin van het seizoen gezegd, het ontbreekt aan scorend vermogen, ook met iedereen fit is dat een probleem
Het goede positiespel stokt wanneer we bij de 16 van de tegenstander komen, net zoals eind vorig seizoen. Iedereen staat stil terwijl eigenlijk minimaal 2 mensen loopacties moeten maken om ruimtes te creëren.quote:Op zondag 20 november 2011 12:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb het al bij het begin van het seizoen gezegd, het ontbreekt aan scorend vermogen, ook met iedereen fit is dat een probleem
Dat zou best kunnen maar met alle respect ook zonder hem moet je thuis over dit NAC heen lopenquote:Op zondag 20 november 2011 12:05 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Met Goalbeinn hadden we er wel meer ingeprikt gister.
Zulke wedstrijden zijn typisch voor een speler á la messi. Die kunnen vanuit het niets een wedstrijd beslissen/openbreken. Zo iemand missen we.quote:Op zondag 20 november 2011 12:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen maar met alle respect ook zonder hem moet je thuis over dit NAC heen lopen
quote:Op zondag 20 november 2011 12:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zulke wedstrijden zijn typisch voor een speler á la messi. Die kunnen vanuit het niets een wedstrijd beslissen/openbreken. Zo iemand missen we.
Hoe vaak is dat voorgekomen dan? Dat Ajax én Feyenoord de boel uitmaakten in Nederland?quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:56 schreef Helpmefok het volgende:
Wedstrijden openbreken? Jullie stonden met 2-0 voor 5 minuten voor tijd.quote:Op zondag 20 november 2011 12:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zulke wedstrijden zijn typisch voor een speler á la messi. Die kunnen vanuit het niets een wedstrijd beslissen/openbreken. Zo iemand missen we.
Heb je weer zo'n PSV-ert. Jullie clubje was niets, is niets en zal nooit wat worden.quote:Op zondag 20 november 2011 12:13 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hoe vaak is dat voorgekomen dan? Dat Ajax én Feyenoord de boel uitmaakten in Nederland?
quote:Op zondag 20 november 2011 12:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Heb je weer zo'n PSV-ert. Jullie clubje was niets, is niets en zal nooit wat worden.![]()
Ajacieden en Feijenoorders weten allebei wel wat bedoelt wordt met Feyenoord en Ajax die de boel uitmaakten in Nederland. Ga jij nou maar manolev-je adoreren.
[..]
Heb je weer zo'n PSV-ert. Jullie clubje was niets, is niets en zal nooit wat worden.![]()
Ajacieden en Feijenoorders weten allebei wel wat bedoelt wordt met Feyenoord en Ajax die de boel uitmaakten in Nederland. Ga jij nou maar manolev-je adoreren.
[..]
Je bedoelt de boel slopen?quote:Op zondag 20 november 2011 12:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
heeeel lang geledenquote:Op zondag 20 november 2011 12:13 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hoe vaak is dat voorgekomen dan? Dat Ajax én Feyenoord de boel uitmaakten in Nederland?
AT5?quote:Op zondag 20 november 2011 12:23 schreef stoeltafel het volgende:
Redacteur Pauw en Witteman op Twitter:
Er komt een persconferentie #ajax. Maar wie die geeft is nog een verrassing. Kan rvc zijn, of coronel, of Rob been
naast ten have zit z n vriendje, ten have is t vrouwtje in de relatie dus zit op de bijrijdersstoelquote:Op zondag 20 november 2011 12:04 schreef Stiggie het volgende:
Kijk net het nieuws. Ook een beetje tekenend voor wat voor personen het zijn.
Cruijffie lekker zelf rijdend in zn audi. Die Ten Have met zn chauffeurtje, zich te belangrijk voelen om te rijden....
[..]
PSV heeft meer titels dan het clubje uit Rotterdam.quote:Op zondag 20 november 2011 12:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 november 2011 12:26 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
PSV heeft meer titels dan het clubje uit Rotterdam.
Genoeg over PSV en Feyenoord.quote:Op zondag 20 november 2011 12:26 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nou leg eens uit dan, wanneer maakten ze de boel uit?
Hij komt natuurlijk alleen omdat hij Cruijff wil wegsturen. Uiteindelijk zal hij ook weer weg gaan. Op lange termijn is Cruijff toch de juiste persoon.quote:Op zondag 20 november 2011 12:27 schreef SuperHarregarre het volgende:
Aan de ene kant is het natuurlijk wel leuk als het met de aartsvijand slecht gaat, aan de andere kant is het wel een reality-check. Zowel Ajax als Feyenoord zijn bezig aan een hele slechte periode. En niet geheel toevallig ook door veel geklooi buiten de voetbalarena's. Denk dat dat ook een beetje het probleem met een roemrucht verleden is, er zijn veel ex-pipo's die denken dat zij de club zijn. Bij Ajax heb je dat met een zeikende Cruijff, bij Feyenoord met een van Hanegem bijvoorbeeld. Altijd is er wel iets mis. En dan nog financiële puinhopen, het is om moedeloos van te worden.
Met alle respect voor Johan Cruijff maar er is niemand groter dan de club. Als Louis van Gaal de boel op orde kan brengen, lijkt het me gewoon zo dat je Louis van Gaal daar neer moet zetten. Ik snap alleen niet waarom men een paar jaar geleden Louis van Gaal nog heeft afgeserveerd na het conflict met Koeman en hem nu opeens weer terughaalt. Dat getuigt toch van niet zo heel veel visie van het bestuur.
Maar goed, het hele probleem heeft eigenlijk niet eens te maken met Ajax en Feyenoord maar met scheefgroei in Europa. Vroeger was het verschil tussen Feyenoord/Ajax en Europa niet zo bizar groot, nu stelt Nederland ook qua salarissen en transfersommen niets meer voor, zeker nu dat geld met zoveel clubs gedeeld moet worden. Wel leuk en aardig dat Twente en AZ er opeens bijhoren maar dat heeft meer te maken met het feit dat Ajax en Feyenoord niet meer Europees meedraaien met de top/subtop dan dat zij opeens zo goed zijn geworden.
Ik hoop natuurlijk zelf dat Feyenoord nu echt goed op weg is om terug te komen, en het zou jammer zijn als Ajax dan net minder zou gaan. Liever Feyenoord kampioen en Ajax 2e dan zo'n jankclub als PSV/Twente/AZ. Maar goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |