Hij hoeft ook geen passeeractie te hebben. Hij heeft overzicht, passing, combinatie en diepgang nodig. Diepgang kan nog veel beter bij hem.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:36 schreef Burrito het volgende:
Eriksen mist echt een actie. Als hij op een tegenstander 1:1 afloopt komt hij er gewoon niet voorbij. Hij is niet snel genoeg om het op snelheid te kunnen en niemand trap in zijn schijnbewegingen. Gebeurde deze wedstrijd ook twee keer, als hij zijn man uit had gespeeld stond hij 1 op 1 met de keeper maar hij had geen afspeelmogelijkheid en dus veloor hij de bal.
Lodeiro kan dit wel
Alles tegen elkaar afwegend vind ik Eriksen wel een klasse beter dan Lodeiro hoor.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:36 schreef Burrito het volgende:
Eriksen mist echt een actie. Als hij op een tegenstander 1:1 afloopt komt hij er gewoon niet voorbij. Hij is niet snel genoeg om het op snelheid te kunnen en niemand trap in zijn schijnbewegingen. Gebeurde deze wedstrijd ook twee keer, als hij zijn man uit had gespeeld stond hij 1 op 1 met de keeper maar hij had geen afspeelmogelijkheid en dus veloor hij de bal.
Lodeiro kan dit wel
yep en Been zegt dat ze zich in principe houden aan de democratie, dus morgen niet haha.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:38 schreef Stiggie het volgende:
Volgens Ten Have zegt Uri Coronel dat er geen stemming morgen is? Net op NOS journaal
Lodeiro heeft iig wel meer durf, wat hem wel een aantal keer dom balverlies opleverde. Maar dat heb ik liever dan een speler die zich het spel ontrekt omdat hij de oplossing ook niet weet.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:39 schreef Morendo het volgende:
[..]
Alles tegen elkaar afwegend vind ik Eriksen wel een klasse beter dan Lodeiro hoor.
Uri Coronel is toch een aanhanger van Louis van Gaal? Geen wonder dat hij dan zegt dat er geen stemming komt.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:38 schreef Stiggie het volgende:
Volgens Ten Have zegt Uri Coronel dat er geen stemming morgen is? Net op NOS journaal
Tuurlijk heeft hij wel een passeeractie nodig anders is hij veel te makkelijk vast te zetten op het veld. Dat gebeurd dus nu ook.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:37 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Hij hoeft ook geen passeeractie te hebben. Hij heeft overzicht, passing, combinatie en diepgang nodig. Diepgang kan nog veel beter bij hem.
Lastig te zeggen heb Loderio weinig zien spelen. Viel wel sterk in vandaag maar zwakte afquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:39 schreef Morendo het volgende:
[..]
Alles tegen elkaar afwegend vind ik Eriksen wel een klasse beter dan Lodeiro hoor.
Zijn blouse is in ieder geval te gay voor woorden.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:47 schreef vincerusso het volgende:
Bij Paultje heb ik twijfel of het wel een man is
Jullie?quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:48 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
Als jullie zo doorgaan ben je een middenmoter met een paar omhooggevallen notabelen aan het roer.
Leuk man, wat boeit mij dat schema.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Schema nu:
OL uit
NEC uit
ADO Thuis
Excelsior Thuis
RKC uit
Davids lijkt me de enige die haar aankan, waar denk je dat z'n rechterhand was toen die foto gemaakt werd??quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze doet alleen mee voor de tussendoortjes van Steven en Paul.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Leuk man, wat boeit mij dat schema.
Die fotograaf wou het zo dat Davids schuin stondquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:51 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Davids lijkt me de enige die haar aankan, waar denk je dat z'n rechterhand was toen die foto gemaakt werd??Die andere twee zijn pure sukkels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |