quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:14 schreef Jajong het volgende:
.
Dat is alles wat ik erover te zeggen heb. Vermeer mag lekker naar Jong Ajax imo. Samen met Eriksen en Imbicilio.
Wie ben jij?quote:
Nog zo'n newb met 2010 joindate. Don't even startquote:
Dat lijkt me logisch aangezien Mounir niet terug gaat komen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:17 schreef msnk het volgende:
Blablablablablabla@hierboven (de zeikerds bedoel ik).
En toch krijgen Eriksen en Lodeiro de voorkeur boven figuren als el hamlap, aldus Frank![]()
![]()
Dat staat er toch ookquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:18 schreef Olep het volgende:
[..]
Mounir komt niet terug man, hou toch op.
Hahaha, ga toch weg joh.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:18 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nog zo'n newb met 2010 joindate. Don't even start.
Gast hou je muil please. Ik zat al in de Meer toen jij nog een celletje in je vaders balzak was. Retard.quote:
Was hij nou voor de CL ingeschreven? anders zie ik dinsdag echt als DE kans om hem gewoon in Frankrijk achter te laten.quote:
Woah Gertje, jij bent ook een 2004-er!quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:18 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nog zo'n newb met 2010 joindate. Don't even start.
Deze keerquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:19 schreef Jajong het volgende:
[..]
Gast hou je muil please. Ik zat al in de Meer toen jij nog een celletje in je vaders balzak was. Retard.
Dat je baalt van de wedstrijd kan ik inkomen, maar ga niet hier op mensen lopen kafferen omdat je een kutbui hebt.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:19 schreef Jajong het volgende:
[..]
Gast hou je muil please. Ik zat al in de Meer toen jij nog een celletje in je vaders balzak was. Retard.
Voor de CL wel jaquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was hij nou voor de CL ingeschreven? anders zie ik dinsdag echt als DE kans om hem gewoon in Frankrijk achter te laten.
Hartstikke goed van je man.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:19 schreef Jajong het volgende:
[..]
Het ergste vind ik nog wel Eriksen. Die kan het niveau namelijk wel makkelijk aan.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:14 schreef Jajong het volgende:
.
Dat is alles wat ik erover te zeggen heb. Vermeer mag lekker naar Jong Ajax imo. Samen met Eriksen en Imbicilio.
Oltskoowl! hihi heldquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:19 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ga even terug en kijk wie er begon met op de man spelen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:20 schreef muzas het volgende:
[..]
Dat je baalt van de wedstrijd kan ik inkomen, maar ga niet hier op mensen lopen kafferen omdat je een kutbui hebt.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
Woah Gertje, jij bent ook een 2004-er!
Edit: ik zie dat ik uit 2003 ben, dus ook jij bent een newb.
Beschouw mijn opmerking dan als algemeenquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:21 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ga even terug en kijk wie er begon met op de man spelen.
Die drol zit alleen maar truukjes te doen in de hoop dat Pep een harde plasser krijgt.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:21 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Het ergste vind ik nog wel Eriksen. Die kan het niveau namelijk wel makkelijk aan.
die komen op Blu-Rayquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:22 schreef Paul het volgende:
Zijn de interviews met Ajax al geweest op studio sport?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |