quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:14 schreef Jajong het volgende:
.
Dat is alles wat ik erover te zeggen heb. Vermeer mag lekker naar Jong Ajax imo. Samen met Eriksen en Imbicilio.
Wie ben jij?quote:
Nog zo'n newb met 2010 joindate. Don't even startquote:
Dat lijkt me logisch aangezien Mounir niet terug gaat komen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:17 schreef msnk het volgende:
Blablablablablabla@hierboven (de zeikerds bedoel ik).
En toch krijgen Eriksen en Lodeiro de voorkeur boven figuren als el hamlap, aldus Frank![]()
![]()
Dat staat er toch ookquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:18 schreef Olep het volgende:
[..]
Mounir komt niet terug man, hou toch op.
Hahaha, ga toch weg joh.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:18 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nog zo'n newb met 2010 joindate. Don't even start.
Gast hou je muil please. Ik zat al in de Meer toen jij nog een celletje in je vaders balzak was. Retard.quote:
Was hij nou voor de CL ingeschreven? anders zie ik dinsdag echt als DE kans om hem gewoon in Frankrijk achter te laten.quote:
Woah Gertje, jij bent ook een 2004-er!quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:18 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nog zo'n newb met 2010 joindate. Don't even start.
Deze keerquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:19 schreef Jajong het volgende:
[..]
Gast hou je muil please. Ik zat al in de Meer toen jij nog een celletje in je vaders balzak was. Retard.
Dat je baalt van de wedstrijd kan ik inkomen, maar ga niet hier op mensen lopen kafferen omdat je een kutbui hebt.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:19 schreef Jajong het volgende:
[..]
Gast hou je muil please. Ik zat al in de Meer toen jij nog een celletje in je vaders balzak was. Retard.
Voor de CL wel jaquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was hij nou voor de CL ingeschreven? anders zie ik dinsdag echt als DE kans om hem gewoon in Frankrijk achter te laten.
Hartstikke goed van je man.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:19 schreef Jajong het volgende:
[..]
Het ergste vind ik nog wel Eriksen. Die kan het niveau namelijk wel makkelijk aan.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:14 schreef Jajong het volgende:
.
Dat is alles wat ik erover te zeggen heb. Vermeer mag lekker naar Jong Ajax imo. Samen met Eriksen en Imbicilio.
Oltskoowl! hihi heldquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:19 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ga even terug en kijk wie er begon met op de man spelen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:20 schreef muzas het volgende:
[..]
Dat je baalt van de wedstrijd kan ik inkomen, maar ga niet hier op mensen lopen kafferen omdat je een kutbui hebt.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
Woah Gertje, jij bent ook een 2004-er!
Edit: ik zie dat ik uit 2003 ben, dus ook jij bent een newb.
Beschouw mijn opmerking dan als algemeenquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:21 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ga even terug en kijk wie er begon met op de man spelen.
Die drol zit alleen maar truukjes te doen in de hoop dat Pep een harde plasser krijgt.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:21 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Het ergste vind ik nog wel Eriksen. Die kan het niveau namelijk wel makkelijk aan.
die komen op Blu-Rayquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:22 schreef Paul het volgende:
Zijn de interviews met Ajax al geweest op studio sport?
quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Is Mido eigenlijk alweer transfervrij Ajax kan best een grote sterke pinchhitter gebruiken.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:23 schreef msnk het volgende:
[..]
Zelfs bij zijn nieuwe club in de woestijn zit hij op de bank zag ik laatst
Ah sommige ploegen falen nog harder dan Ajax op management gebied. Toch nog een pluspunt op deze sombere avond. Dat ik hier thuis voor ben geblevenquote:On 21 January 2011, Mido rejoined Zamalek on a three-and-a half-year contract.[144] However due to an error made by Zamalek management Mido was not registered in time to play with Zamalek thus sitting out the remainder of the season. On October 19, 2011, Mido came in as a second half substitute in his team's first league match against Ghazl El-Mehalla in the new season, he scored his first goal with the team on the same match from a penalty kick.
Zijn eerste en enige wedstrijd was dat jaquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ah sommige ploegen falen nog harder dan Ajax op management gebied. Toch nog een pluspunt op deze sombere avond. Dat ik hier thuis voor ben gebleven
quote:
zoekenquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:27 schreef Burrito het volgende:
Ik heb het na de 2-0 uitgezet. Ik geloofde het wel. Dit is echt heel droevig. Denk wel dat slechte Ajax periode die ik me kan heugen. Misschien niet eens qua resultaat maar wel qua spel/perspectief.
Ik wil verder nog even alle mensen keihard uitlachen die Vermeer zo geweldig vonden en hem bombardeerden tot wereldkeeper. Best wel zin om even de topics op te zoeken en wat quotes neer te zetten.
Strik erom. Joeee. Arrogante kutnerd op je 19e al met je kop ergens anders zitten.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:28 schreef j0rdiiii het volgende:
Zaakwaarnemer van Eriksen zat afgelopen dinsdag al op kantoor bij Andoni Zubizarreta.
30 miljoen was het toch? Ik zeg doen! Nou ja eerst ff het gerucht de wereld in helpen dat City ook een bod heeft gedaan uiteraard.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:28 schreef j0rdiiii het volgende:
Zaakwaarnemer van Eriksen zat afgelopen dinsdag al op kantoor bij Andoni Zubizarreta.
Hmm, ik kan me een periode onder Wouters herinneren dat het voor mijn gevoel nog kutter ging.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:27 schreef Burrito het volgende:
Ik heb het na de 2-0 uitgezet. Ik geloofde het wel. Dit is echt heel droevig. Denk wel dat slechte Ajax periode die ik me kan heugen. Misschien niet eens qua resultaat maar wel qua spel/perspectief.
Ik wil verder nog even alle mensen keihard uitlachen die Vermeer zo geweldig vonden en hem bombardeerden tot wereldkeeper. Best wel zin om even de topics op te zoeken en wat quotes neer te zetten.
Je hebt er kijk op man.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:29 schreef Jajong het volgende:
[..]
Strik erom. Joeee. Arrogante kutnerd op je 19e al met je kop ergens anders zitten.
Ik geloof niet dat het bij Eriksen arrogantie is. Meer speelsheid.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:29 schreef Jajong het volgende:
[..]
Strik erom. Joeee. Arrogante kutnerd op je 19e al met je kop ergens anders zitten.
Heb ik ongelijk? Die jongen heeft de motivatie wat een natte krant man.quote:
Man U wil hem ook.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
30 miljoen was het toch? Ik zeg doen! Nou ja eerst ff het gerucht de wereld in helpen dat City ook een bod heeft gedaan uiteraard.
Ja, dat is het voor mijn gevoel ook meer. Maar goed, die speelsheid zal er toch uit moeten.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:31 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat het bij Eriksen arrogantie is. Meer speelsheid.
Eriksen zegt dat hij nog een paar jaar bij Ajax wil blijven terwijl hij aanbiedingen op zak heeft van alle topclubs.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:31 schreef Jajong het volgende:
[..]
Heb ik ongelijk? Die jongen heeft de motivatie wat een natte krant man.
Ohjah, ik was even vergeten dat je voetballers altijd op hun woord moet gelovenquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:34 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Eriksen zegt dat hij nog een paar jaar bij Ajax wil blijven terwijl hij aanbiedingen op zak heeft van alle topclubs.
Voor Ajax kon hij ook al naar Barcelona.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:34 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Eriksen zegt dat hij nog een paar jaar bij Ajax wil blijven terwijl hij aanbiedingen op zak heeft van alle topclubs.
Dat zeker. Mooi dat Serero en Lodeiro weer fit zijn. Heeft ie tenminste concurrentie.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:32 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, dat is het voor mijn gevoel ook meer. Maar goed, die speelsheid zal er toch uit moeten.
Hij had allang weg gekund, dus voorlopig klopt het nog.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:35 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ohjah, ik was even vergeten dat je voetballers altijd op hun woord moet geloven.
Hij hoeft ook geen passeeractie te hebben. Hij heeft overzicht, passing, combinatie en diepgang nodig. Diepgang kan nog veel beter bij hem.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:36 schreef Burrito het volgende:
Eriksen mist echt een actie. Als hij op een tegenstander 1:1 afloopt komt hij er gewoon niet voorbij. Hij is niet snel genoeg om het op snelheid te kunnen en niemand trap in zijn schijnbewegingen. Gebeurde deze wedstrijd ook twee keer, als hij zijn man uit had gespeeld stond hij 1 op 1 met de keeper maar hij had geen afspeelmogelijkheid en dus veloor hij de bal.
Lodeiro kan dit wel
Alles tegen elkaar afwegend vind ik Eriksen wel een klasse beter dan Lodeiro hoor.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:36 schreef Burrito het volgende:
Eriksen mist echt een actie. Als hij op een tegenstander 1:1 afloopt komt hij er gewoon niet voorbij. Hij is niet snel genoeg om het op snelheid te kunnen en niemand trap in zijn schijnbewegingen. Gebeurde deze wedstrijd ook twee keer, als hij zijn man uit had gespeeld stond hij 1 op 1 met de keeper maar hij had geen afspeelmogelijkheid en dus veloor hij de bal.
Lodeiro kan dit wel
yep en Been zegt dat ze zich in principe houden aan de democratie, dus morgen niet haha.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:38 schreef Stiggie het volgende:
Volgens Ten Have zegt Uri Coronel dat er geen stemming morgen is? Net op NOS journaal
Lodeiro heeft iig wel meer durf, wat hem wel een aantal keer dom balverlies opleverde. Maar dat heb ik liever dan een speler die zich het spel ontrekt omdat hij de oplossing ook niet weet.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:39 schreef Morendo het volgende:
[..]
Alles tegen elkaar afwegend vind ik Eriksen wel een klasse beter dan Lodeiro hoor.
Uri Coronel is toch een aanhanger van Louis van Gaal? Geen wonder dat hij dan zegt dat er geen stemming komt.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:38 schreef Stiggie het volgende:
Volgens Ten Have zegt Uri Coronel dat er geen stemming morgen is? Net op NOS journaal
Tuurlijk heeft hij wel een passeeractie nodig anders is hij veel te makkelijk vast te zetten op het veld. Dat gebeurd dus nu ook.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:37 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Hij hoeft ook geen passeeractie te hebben. Hij heeft overzicht, passing, combinatie en diepgang nodig. Diepgang kan nog veel beter bij hem.
Lastig te zeggen heb Loderio weinig zien spelen. Viel wel sterk in vandaag maar zwakte afquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:39 schreef Morendo het volgende:
[..]
Alles tegen elkaar afwegend vind ik Eriksen wel een klasse beter dan Lodeiro hoor.
Zijn blouse is in ieder geval te gay voor woorden.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:47 schreef vincerusso het volgende:
Bij Paultje heb ik twijfel of het wel een man is
Jullie?quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:48 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
Als jullie zo doorgaan ben je een middenmoter met een paar omhooggevallen notabelen aan het roer.
Leuk man, wat boeit mij dat schema.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Schema nu:
OL uit
NEC uit
ADO Thuis
Excelsior Thuis
RKC uit
Davids lijkt me de enige die haar aankan, waar denk je dat z'n rechterhand was toen die foto gemaakt werd??quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze doet alleen mee voor de tussendoortjes van Steven en Paul.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Leuk man, wat boeit mij dat schema.
Die fotograaf wou het zo dat Davids schuin stondquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:51 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Davids lijkt me de enige die haar aankan, waar denk je dat z'n rechterhand was toen die foto gemaakt werd??Die andere twee zijn pure sukkels.
Paultje kijkt zo ondeugend dat ik met die blouse zijn hand ook wel kan plaatsen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:51 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Davids lijkt me de enige die haar aankan, waar denk je dat z'n rechterhand was toen die foto gemaakt werd??Die andere twee zijn pure sukkels.
Zal ik Phil Taylor even inhuren?quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:53 schreef Morendo het volgende:
Steven's hoofd zou een goed dartbord maken.
Kom op wees subtieler, straks stuurt Steven je weer een PM wegens een doodsbedreiging.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:53 schreef Morendo het volgende:
Steven's hoofd zou een goed dartbord maken.
Wat ik feitelijk zei is dat Steven een groot, rond hoofd heeft.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kom op wees subtieler, straks stuurt Steven je weer een PM wegens een doodsbedreiging.
Goed nieuws in mijn ogen. Geef hem nog één kans, al is het alleen maar om hem een beetje in de kijker te spelenquote:Nood breekt wetten. Door de blessure van Dmitriy Bulykin denkt Ajax-trainer Frank de Boer aan een terugkeer van de verbannen Mounir El Hamdaoui.
Bulykin verdween zaterdag al na minder dan een half uur naar de kleedkamer. 'We zullen het moeten afwachten, maar het zag er niet goed uit', zei De Boer. Het wegvallen bezorgt de trainer meer kopzorgen, doordat de andere spitsen Siem de Jong en Kolbeinn Sigthórsson door blessures niet beschikbaar zijn.
Het in ere herstellen van El Hamdaoui is een optie, zo vertelde De Boer na het 2-2 gelijkspel tegen NAC Breda. 'Daar zal ik over gaan nadenken. Ik ga er intern over praten.' El Hamdaoui behoort sinds juni niet meer tot de A-selectie van Ajax. In de ogen van De Boer past de Marokkaanse aanvaller niet in het plaatje dat hij voor ogen heeft.
als Coronel een stemming tegenhoudt, blijft de RvC gewoon zitten zonder Cruijff.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:58 schreef Stiggie het volgende:
Frankie dacht in het interview dat de ledenraad nog wel ging stemmen. Dus ze spelen weer een smerig spel. Hoe lang kunnen ze dit nog volhouden.
Denk dat de ledenraad dat ook verwacht, dus de pleures zal wel uitbreken
Ajax is geen Ajax meerquote:Op zondag 20 november 2011 00:01 schreef Olep het volgende:
De Boer denkt na over noodoplossing El Hamdaoui
Ajax is verdomme wel diep gezakt.
Dat zou voor mij echt het absolute dieptepunt zijn...quote:Op zondag 20 november 2011 00:01 schreef Olep het volgende:
Gaat ie niet doen, hij wilde alleen van die verslaggever af die er over bleef zeurenquote:Op zondag 20 november 2011 00:01 schreef Olep het volgende:
Dat mag ik hopen, zou hij dit wel doen dan kan je Frank toch niet meer serieus nemen?quote:Op zondag 20 november 2011 00:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gaat ie niet doen, hij wilde alleen van die verslaggever af die er over bleef zeuren
Hoezo dat? Hoe gedraagt hij zich op de toekomst?quote:Op zondag 20 november 2011 00:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zou voor mij echt het absolute dieptepunt zijn...
Barbara Barend.quote:Op zondag 20 november 2011 00:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gaat ie niet doen, hij wilde alleen van die verslaggever af die er over bleef zeuren
medische stafquote:Op zondag 20 november 2011 00:06 schreef j0rdiiii het volgende:
Gewoon 3 spitsen geblesseerd ook, niet normaal.
Hij heeft nog geen wedstrijd gespeeld ook voor jong Ajax niet, als ik het goed begrijpquote:Op zondag 20 november 2011 00:04 schreef Digi_Djeff het volgende:
[..]
Hoezo dat? Hoe gedraagt hij zich op de toekomst?
Ik vind de woorden wel verdraaid hoor van de Boer, op tv kwam het helemaal niet zo over dat hij el ham er in wou zettenquote:Op zondag 20 november 2011 00:01 schreef Olep het volgende:
Hij heeft nog geen wedstrijd gespeeld en weigert zelfs de belangrijke wedstrijden mee te spelen of iig in de selectie plaats te nemenquote:Op zondag 20 november 2011 00:04 schreef Digi_Djeff het volgende:
[..]
Hoezo dat? Hoe gedraagt hij zich op de toekomst?
Niet gezien, is het anders gezegd?quote:Op zondag 20 november 2011 00:06 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik vind de woorden wel verdraaid hoor van de Boer, op tv kwam het helemaal niet zo over dat hij el ham er in wou zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |