SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal mij niks verbazen als er rellen zijn zaterdag en zondag
Ik vond het ook, maar hij begint de laatste tijd door de mand te vallen, helaas.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:48 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik vind.. of moet ik zeggen vond het een goede keeper, tegen Utrecht kon echt niet.. maar nu flik hij het weer..
Tja.. zijn gewoon 4 punten die je kwijt bent door hem, misschien wisselen!?
Hij is altijd al matig geweest hoor. Aardige reflexen hebben dat vaak verbergt.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:48 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik vind.. of moet ik zeggen vond het een goede keeper, tegen Utrecht kon echt niet.. maar nu flik hij het weer..
Tja.. zijn gewoon 4 punten die je kwijt bent door hem, misschien wisselen!?
Niks mis met De Boer wmb.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:50 schreef Geo3kant het volgende:
Wanneer mag de Boer ook zijn koffer pakken?
twitter:ajaxlife twitterde op zaterdag 19-11-2011 om 22:29:52Een applausje voor Vermeer als hij een simpele bal pakt. Zo ver is het inmiddels. #ajanac reageer retweet
Never.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:50 schreef Geo3kant het volgende:
Dat lost wat op.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:50 schreef Geo3kant het volgende:
Niet voordat de gehele verdediging plus eventueel de keeper dat heeft gedaan.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:50 schreef Geo3kant het volgende:
Elke andere trainer was al lang eruit gegooid, maar dit is Frankie dus die mag zolang blijven kloten zolang hij wil..quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:50 schreef Geo3kant het volgende:
Jij snapt hetquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:51 schreef S0nic het volgende:
[..]
Elke andere trainer was al lang eruit gegooid, maar dit is Frankie dus die mag zolang blijven kloten zolang hij wil..
haha idd . ook al degraderen we , Frankie is godquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:51 schreef S0nic het volgende:
[..]
Elke andere trainer was al lang eruit gegooid, maar dit is Frankie dus die mag zolang blijven kloten zolang hij wil..
En terecht. De afgelopen 5 jaar hebben wel laten zien dat er geen enkele trainer is die hier iets mee kan. Laat eerst de organisatie maar eens op orde komen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:51 schreef S0nic het volgende:
[..]
Ook jij snapt hetquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:52 schreef vincerusso het volgende:
[..]
haha idd . ook al degraderen we , Frankie is god
quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:52 schreef Majkool het volgende:
Vraag van BrabraBrarend (:'): El Hamlap erbij?
'laten we dat maar... euh... even afwachten. zullen we zien'
Gewoon bij de selectie nemen tegen Lyon en daar achterlaten. Is AJax ook weer van die "optie"quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:52 schreef Majkool het volgende:
Vraag van BrabraBrarend (:'): El Hamlap erbij?
'laten we dat maar... euh... even afwachten. zullen we zien'
Frank moet Cillessen een kans geven.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:53 schreef Saekerhett het volgende:
Enige wat ik Frank verwijt is dat hij nog steeds vasthoudt aan Vermeer, terwijl die prutser dit seizoen nog geen enkele keer belangrijk is geweest en ons alleen maar punten heeft gekost
ik verwijt hem Ebecilioquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:53 schreef Saekerhett het volgende:
Enige wat ik Frank verwijt is dat hij nog steeds vasthoudt aan Vermeer, terwijl die prutser dit seizoen nog geen enkele keer belangrijk is geweest en ons alleen maar punten heeft gekost
Nee, dat ook weet nietquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:53 schreef Saekerhett het volgende:
Heeft hij al een aantal keer gedaan, en die maakte ook geweldige fouten.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:53 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Frank moet Cillessen een kans geven.
En dat hij te lang vasthield aan Janssen als verdedigende middenvelder. En hij had meer moeten aandringen op versterkingen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:53 schreef Saekerhett het volgende:
Tegen Feyenoord keepte die wel goed.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:53 schreef Saekerhett het volgende:
Het bestuur van 2009/2010 had zijn kop op moeten houden door pantelic te laten houden. Pantelic was de Bulykin in 't kwadraaitquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:54 schreef 16meter het volgende:
De Boer kan er niets aan doen dat hij zo'n zwakke selectie heeft.
Was gewoon erg slim, het maakte Stekelenburg wel beter.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:55 schreef NY_Giant het volgende:
Van Basten die Vermeer eerste keeper maakte...
Want de problemen van Ajax zitten in het offensief?quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het bestuur van 2009/2010 had zijn kop op moeten houden door pantelic te laten houden. Pantelic was de Bulykin in 't kwadraait
En Rommedahl, was gewoon een erg nuttige kracht voor in de breedte. Zeurde nooit en wou zelf geld inleveren.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het bestuur van 2009/2010 had zijn kop op moeten houden door pantelic te laten houden. Pantelic was de Bulykin in 't kwadraait
bedankt Helpmefok.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:56 schreef Helpmefok het volgende:
AjaxVind het als Feijenoorder natuurlijk toch wel grappig dit, al kom ik hier niet om te trollen.
Ik vind het vooral zielig voor Ajacied442, dus wil hier mijn medelijden aan hem tonen. <3
Waar is de tijd dat Feijenoord en Ajax de boel uitmaakten in Nederland en de rest van het grut niet belangrijk was....
Jij kan me toch lullen zegquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:56 schreef Helpmefok het volgende:
AjaxVind het als Feijenoorder natuurlijk toch wel grappig dit, al kom ik hier niet om te trollen.
Ik vind het vooral zielig voor Ajacied442, dus wil hier mijn medelijden aan hem tonen. <3
Waar is de tijd dat Feijenoord en Ajax de boel uitmaakten in Nederland en de rest van het grut niet belangrijk was....
Dat is niet waar. We hebben slechts twee selectiewaardige buitenspelers.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:56 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Want de problemen van Ajax zitten in het offensief?
Daar heeft Ajax momenteel de minste problemen wat mij betreft.
Een goed team begint van achterenquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik word weer een beetje moe van alle oplossingen in dit topic, vooral die het slechte spel aan 1 speler verwijten
Het is gewoon waar dat Vermeer bij allebei de goals niet vrijuit gaat.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik word weer een beetje moe van alle oplossingen in dit topic, vooral die het slechte spel aan 1 speler verwijten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |