Ik heb het over dit;quote:Op zondag 20 november 2011 01:02 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Ach, hij geeft eerst aan (frank) dat het dinsdag dus ook zo moet gaan met Lodeiro in de spits en op die manier Lyon dus aangepakt moet worden. Daarna komt de hamvraag, heb je nog wat aan El Hamdaoui, met als antwoord, nou zoals het er nu uitziet is hij niet speelklaar en als het aan mij ligt nemen we hem niet mee naar Lyon. Maar dit moet eerst besproken worden.
Lijkt me vrij duidelijk toch ?
quote:Op zondag 20 november 2011 00:57 schreef j0rdiiii het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)erdag-voor-ajax.html
Barbara Barend zegt dat Been jr tegen haar gezegd heeft dat ze eerst gaan stemmen om te kijken of ze daarna weer gaan stemmen.
Arno he.quote:Op zondag 20 november 2011 00:59 schreef j0rdiiii het volgende:
Heb dat bericht van de NOS nog niet gezien, die hebben het gewoon verdraait dus?
Ze gaan een CDA act doen, 'ben je voor, hou dan het groene bord omhoog om tegen te stemmen', oh wacht andersom, 'nou hou maar iets omhoog, dan ben je het met ons eens'.quote:Op zondag 20 november 2011 00:57 schreef j0rdiiii het volgende:
Barbara Barend zegt dat Been jr tegen haar gezegd heeft dat ze eerst gaan stemmen om te kijken of ze daarna weer gaan stemmen.
WTF.quote:Op zondag 20 november 2011 00:57 schreef j0rdiiii het volgende:
Is vorige keer ook al gezegd, die reclame voor die stront mongool hoeft niet hier hoor. Interesseert niemand wat.quote:Op zondag 20 november 2011 02:13 schreef Pearlbitch het volgende:
Volgens Opaatje is het magere resultaat van vanavond vooral te danken aan de corrupte arbitrage. Oop spreekt van een "Grote Schande"
De mening van een mede-FOK!ker is geen reclame en de content is daarenboven volledig on-topic.quote:Op zondag 20 november 2011 02:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Is vorige keer ook al gezegd, die reclame voor die stront mongool hoeft niet hier hoor. Interesseert niemand wat.
Ik vrees met angst en beven voor dinsdag. Ze hebben onderhand niemand meer overquote:Op zondag 20 november 2011 00:14 schreef Burrito het volgende:
Waarschijnlijk traint De Boer erg zwaar vandaar opeens als die spierblessures
Wij vragen dat ons ook af. Waarom zit hij in de RvC. Komt net uit zn profcarrierequote:Op zondag 20 november 2011 07:42 schreef Happel het volgende:
Wat ik niet snap is wat iemand als Davids in het RvC doet? De toegevoegde waarde is toch nul komma nul?
Dat is wel zo ja, ik denk dat ze dachten dat een ex prof uit een andere generatie een toegevoegde waarde zou kunnen zijn, maar ja zijn eigen vriendin vertrouwt hem niet eens dus ze hadden kunnen weten dat Edje niet echt betrouwbaar isquote:Op zondag 20 november 2011 07:42 schreef Happel het volgende:
Wat ik niet snap is wat iemand als Davids in het RvC doet? De toegevoegde waarde is toch nul komma nul?
Is wat ongenuanceerd gesteld, maar aan die heiligheid kan ik me enorm ergeren.quote:Op zondag 20 november 2011 02:42 schreef Symphonic het volgende:
er is er maar een die deze puinhoop veroorzaakt, maar die is heilig, en zie daar een pat stelling
Daar zou Keje wmb wel eens echt wat over moeten zeggen. Van Rossem zei daar wel wat moois over vrijdag, over hoe het in godsnaam mogelijk is geweest 4 van zulke minkukels in de RvC te zetten.quote:Op zondag 20 november 2011 07:42 schreef Happel het volgende:
Eensch. Vermeer is echt wel verder ontwikkeld.quote:Op zondag 20 november 2011 10:08 schreef Afhaalchinees het volgende:
Iedereen die ineens om Cillissen schreeuwt
Roda - Ajax vergeten?
je vergeet Az thuisquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Schema nu:
OL uit
NEC uit
ADO Thuis
Excelsior Thuis
RKC uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |