het kan altijd erger [3FM #2044] met de ultrahype band the FOK!KERSquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:04 schreef minthy het volgende:
![]()
En dan wordt er op zaterdagavond zomaar een nieuw topic geopend, post er niemand!
Belachelijk
quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:19 schreef hole1988 het volgende:
[..]
het kan altijd erger [3FM #2044] met de ultrahype band the FOK!KERS
nu wel jaquote:
zou dit de serious request hit worden?quote:Op zondag 20 november 2011 09:46 schreef Sirolf het volgende:
Ekdoms freakplaatje wordt al behoorlijk opgepakt door de rest! Ode To The Bouncer nu bij Frank.
Kan je nu nog niks van zeggen.quote:Op zondag 20 november 2011 09:49 schreef Droopie het volgende:
[..]
zou dit de serious request hit worden?
zal wel, coen en timur vinden het ook leuk. Ik had tevergeefs gehoopt dat er weer eens een keer een leuk anthem zou komen. Maarja de afgelopen jaren was het al niet meer leuk omdat mensen het zo lopen te pushen en het niet meer echt spontaan komt.quote:Op zondag 20 november 2011 09:49 schreef Droopie het volgende:
[..]
Net zo voor het eerst gehoord, best tof.quote:Op zondag 20 november 2011 09:46 schreef Sirolf het volgende:
Ekdoms freakplaatje wordt al behoorlijk opgepakt door de rest! Ode To The Bouncer nu bij Frank.
Ik mag toch hopen van niet.quote:Op zondag 20 november 2011 09:49 schreef Droopie het volgende:
[..]
quote:• Adiemus - Adiemus
• Dave Brubeck Quartet - Take five
• Dolly Parton - Jolene
• Jefferson Airplane - Somebody to love
• Jeff Wayne & Justin Hayward - Forever autumn
• Madness - Nightboat to Cairo
• Phil Collins - In the air tonight
• Pretenders - 2000 Miles
• Queen - Innuendo
• Ramses Shaffy & Liesbeth List - Pastorale
• Raymond van het Groenewoud - Liefde voor muziek
• Rowwen Hèze - Bestel mar
• Air - All I need
• De Dijk - Als het golft
• Guns n' Roses - Sweet child o' mine
ik heb net besloten er niet eens aan te gaan beginnen. de lijst is te lang om 20nrs uit te halen.quote:
Oceansquote:Op zondag 20 november 2011 12:08 schreef borisz het volgende:
Oh en de vrije keuzes.
Charly lownoise & Mental Theo - wonderful day's
Tiesto - Lethal industry
Nakatomi - Children Of The Night
The Killers - Mr. Brightside
Johan - Oceans
Een paar ludieke en ook twee serieuze.
quote:Op zondag 20 november 2011 12:27 schreef ValHallen het volgende:
Ben Saunders staat in de keuzelijst. That's it, ik ga niet meer stemmen.
Maar dat weten we bij 3FM ze houden ervan om platen die al een half jaar oud zijn tot MH te bekronen.quote:Op zondag 20 november 2011 12:28 schreef naatje_1 het volgende:
Gers is echt wel een van de hits van dit jaar, maar wel een beetje laat megahit.
quote:Op zondag 20 november 2011 12:34 schreef 3rdRock het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Jeremy_Jackson
er schijnt een sextape van hem te bestaan
of deze:quote:Op zondag 20 november 2011 12:35 schreef alors het volgende:
[..]you can run owieooowiieeooowiieeooooo
Van Bostons Pop Orchestra.quote:Op zondag 20 november 2011 12:09 schreef naatje_1 het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Sleigh_Ride
Welke hiervan gebruiken Ekdom en Veenstra?
Maar daar zitten geen lyrics bij...quote:Op zondag 20 november 2011 12:46 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Van Bostons Pop Orchestra.
http://open.spotify.com/track/6iPts9xlqad89veX2qCYlx
u bent verkouden?quote:
godzijdank niet en ook nog niet geweest, even afkloppen maar meteen.quote:
Nee, maar die starten ze wel altijd, toch? Volgens mij hebben Ekdom en Veenstra ook geen lyrics erbij.quote:Op zondag 20 november 2011 12:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar daar zitten geen lyrics bij...
nee, hoitjes is nooit goed....zeg gewoon Hallo of GoedeMIDDAG! maar geen hoitjes...quote:
Dat doet iedereen al, stelletje meelopers!quote:Op zondag 20 november 2011 14:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, hoitjes is nooit goed....zeg gewoon Hallo of GoedeMIDDAG! maar geen hoitjes...
hallo
dat hoeft nou ook weer niet hoorquote:Op zondag 20 november 2011 14:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat doet iedereen al, stelletje meelopers!![]()
Maar goed, de toon is weer gezet. Ik duik wel in een hoekje, Wordfeud spelen
quote:Op zondag 20 november 2011 14:56 schreef 3rdRock het volgende:
nou, dat was het weer. dag allemaal! tot de volgende keer
Zonder bout zekerquote:Op zondag 20 november 2011 18:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gister 1.4kg wegende Zweedse beenham gehaald bij de Ikea, met kerst maar eens opeten![]()
.
Anders kan je het niet opvouwen en in een doos stoppen hè!quote:
moet je die nog zelf in elkaar zetten??quote:Op zondag 20 november 2011 18:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gister 1.4kg wegende Zweedse beenham gehaald bij de Ikea, met kerst maar eens opeten![]()
.
is op single op 04-11-2011 gereleased dus zo laat is het nou ook weer niet.quote:Op zondag 20 november 2011 12:28 schreef naatje_1 het volgende:
Gers is echt wel een van de hits van dit jaar, maar wel een beetje laat megahit.
gatver nee hequote:Op zondag 20 november 2011 19:01 schreef minthy het volgende:
1e slaapgast van het glazen huis bekend, Irene Moors![]()
En ja, ik kijk Life for you...
is het inmiddels niet al nummer 1?quote:Op zondag 20 november 2011 20:05 schreef hole1988 het volgende:
[..]
is op single op 04-11-2011 gereleased dus zo laat is het nou ook weer niet.
Ik zag het vanavond, de Ekdommetjes kwamen niet erg goed uit de verf...quote:Op zondag 20 november 2011 21:39 schreef hole1988 het volgende:
Gerard bij Life4You http://adaptive.rtl.nl/IP(...)9ba22098196c0630.mp4
twitter:Domien twitterde op zondag 20-11-2011 om 22:05:28@ejvermeer1984 Nee, da's GateWay Diner! http://t.co/RK8C4kV6 :-) reageer retweet
twitter:ejvermeer1984 twitterde op zondag 20-11-2011 om 20:17:55@Domien is dat die burgertent uit Domien is wakker? reageer retweet
die interviews in Life en Cooking zijn net kruisverhoren, Carlo heeft zijn vraag niet uitgesproken of Irene kwaakt er al weer overheen. Sven Kockelmijer is er niks bijquote:Op zondag 20 november 2011 21:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zag het vanavond, de Ekdommetjes kwamen niet erg goed uit de verf...
Ik vind Carlo steeds meer lijken op Van Nieuwkerk qua interviewenquote:Op zondag 20 november 2011 22:15 schreef Evertjan het volgende:
[..]
die interviews in Life en Cooking zijn net kruisverhoren, Carlo heeft zijn vraag niet uitgesproken of Irene kwaakt er al weer overheen. Sven Kockelmijer is er niks bij
Ik had juist opvallend weinig problemen. Zicht overal wel 100+ meter en geen enkele file gehad (behalve dan wachten voor een aantal stoplichten, zoals gewoonlijk).quote:Op maandag 21 november 2011 09:12 schreef themauster het volgende:
Wat een hel was het vanochtend weer om op het werk te komen en ik woon er maar 4km vandaanZag door de dikke mist geen steek op de weg en dan zijn er ook nog gasten die met groot licht je ogen verblinden
.
Ilsetwitter:3FMFan twitterde op maandag 21-11-2011 om 09:18:41Surprise! De nieuwe single Do Luv 2 Luv U van @IlseDeLange is dit jaar de themasong van #3FM Serious Request! #SR11 reageer retweet
Joh, mag die man ook eens een dagje vrij?quote:Op maandag 21 november 2011 09:20 schreef borisz het volgende:
Radio 1 is bij de ANWB vanmorgen en wie is er dan een keertje niet? Jon Bakker
Ja, morgenquote:Op maandag 21 november 2011 09:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Joh, mag die man ook eens een dagje vrij?
Dan ben je gestoord... Of vergeetachtig, kan ookquote:Op maandag 21 november 2011 09:23 schreef JDude het volgende:
Ik snap al die commotie om mist(achter)lichten niet. Die dwazen die het onder deze omstandigheden helemaal niet nodig vinden om enige vorm van verlichting te gebruiken zijn nog veel erger.
quote:
Die ga je nog vaak horen, nu dat nummer het themanummer is van Serious Request 2011.quote:
Als Paris Hilton het had ingezongen (wat goed had gekundquote:Op maandag 21 november 2011 12:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat een vreemd nummer. Moet nog even vallen denk ik.
En terecht. Zonde van de lucht, die vrouw.quote:Op maandag 21 november 2011 12:06 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Als Paris Hilton het had ingezongen (wat goed had gekund) had iedereen het meteen uitgekotst.
Nou, inderdaad! Gelukkig mijn handen vol aan schoolwerk vanavond, mooi iets te doen. Als ik verbinding heb tenminste, Ziggo ligt er sinds gisteravond weer uit... Er staan meerdere servicebusjes in het dorp, ben benieuwdquote:Op maandag 21 november 2011 15:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Fucking depressief word je er van.
Tijd voor sneeuw en ijzelquote:Op maandag 21 november 2011 15:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Fucking depressief word je er van.
Staat al op de kaarten geloof ik voor 29-30 november en begin december zoiets las ik op onweer online forumquote:
Zit jij daar ook?quote:Op maandag 21 november 2011 16:27 schreef themauster het volgende:
[..]
Staat al op de kaarten geloof ik voor 29-30 november en begin december zoiets las ik op onweer online forum.
Ja maar wel met 0 posts hoorquote:
Ik heb er (geloof ik) 1 keer gepostquote:Op maandag 21 november 2011 16:33 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja maar wel met 0 posts hoorIk heb een meeleesaccountje
Dat zekerquote:Op maandag 21 november 2011 16:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb er (geloof ik) 1 keer gepost![]()
Wel erg interessant om te volgen/lurken
Het winterdiscussietopicquote:
Jantjequote:Op maandag 21 november 2011 16:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het winterdiscussietopicVannacht even opgekeken toen ik via de Twitter van die ene Jan de sneeuwkaarten tegenkwam
![]()
.
Is hij dat?quote:Op maandag 21 november 2011 16:39 schreef themauster het volgende:
[..]
JantjeVolgens mij zit hij hier ook op Fok! als meteo-online
Dat vermoeden heb ik weet het niet zekerquote:
die pleuriszooi mag wat mij betreft wegblijven. geef mij maar mistquote:
Ik had ook al zo'n vermoeden, zijn posts hier en op Twitter lijken veel op elkaarquote:
Dat bedoel ikquote:Op maandag 21 november 2011 17:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik had ook al zo'n vermoeden, zijn posts hier en op Twitter lijken veel op elkaar
Nee joh, het is de bedoeling dat dit topic blijft staan tot komende zondag. We doen allemaal ons best om niet teveel te postenquote:Op maandag 21 november 2011 20:19 schreef wolfrolf het volgende:
Is het nou nog steeds zondag? uuhhuuhuhhuh
En dat lukt ons best.quote:Op maandag 21 november 2011 20:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee joh, het is de bedoeling dat dit topic blijft staan tot komende zondag. We doen allemaal ons best om niet teveel te posten
Wij zijn gewoon erg goed met z'n allen!quote:
quote:
quote:Op maandag 21 november 2011 22:00 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
(sorry, geen aparte post meer... In het kader van de zuinigheid moet je hem delen met Pino)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
quote:Op maandag 21 november 2011 22:15 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Je mag het hebben hoor, ik ben alles behalve egoïstischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
quote:Op maandag 21 november 2011 22:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Wij zijn gewoon erg goed met z'n allen!
[..]![]()
(sorry, geen aparte post meer... In het kader van de zuinigheid moet je hem delen met Pino)
Lijkt me tof om uit te proberen tijdens SRquote:Op maandag 21 november 2011 22:48 schreef 3rdRock het volgende:
voortaan wachten we tot het einde van het uur en gaan we dan om alle gedraaide'en of
'en
Daar moeten we een modje bij halen, anders gaat dat nooit werkenquote:Op maandag 21 november 2011 22:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Lijkt me tof om uit te proberen tijdens SR
Tof plan, mooi rustig en alle tijd om bij te lezenquote:Op maandag 21 november 2011 23:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Daar moeten we een modje bij halen, anders gaat dat nooit werkenTopic sluiten gedurende het uur en aan het uur even open.
Bij bijzondere weersomstandigheden vraag ik me altijd een keer extra af of ik wel in het goede topic zit... Allemaal dezelfde namenquote:Op maandag 21 november 2011 23:29 schreef Againzender het volgende:
Grijze kloteweer, wil weer even wat beweging in de atmosfeer. Wel wat meer wind in de loop van de week, maar schiet niet echt op. Saai weer
Leuk dat er nog meer meteo liefhebbers zijn in dit topic trouwens
Ik heb het maar opgezocht, loop het nummer om de een of andere reden steeds misquote:Op dinsdag 22 november 2011 07:22 schreef Cee het volgende:
Is dit 't nummer van Ilse deLange voor SR11? Heeft ze gewoon iets uit Avril Lavigne's kast geplukt of zo? Dit is gewoon een... tja, een 'deuntje'. Het heeft niks magisch zoals Rigby's of Novastar's nummer. Zelfs dat van Bløf vond ik meer geschikt. He bah. Ach ja.
Inderdaad, wat een prut. Wen er maar vast aan, want die is natuurlijk volgende week of die week erna de megahit.quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:25 schreef SilentChaos het volgende:
Moguh!
Heb nu eindelijk dat "nummer" van Ilse de Lange gehoorddoet me denken aan die overgeproduceerde zooi die Avril Lavigne op een gegeven moment ging maken als zogenaamd stoere rockchick...
Ik luister het nu, maar ik vraag me af of ik het maar weer uit moet zetten. Wat slechtquote:Op dinsdag 22 november 2011 08:25 schreef SilentChaos het volgende:
Moguh!
Heb nu eindelijk dat "nummer" van Ilse de Lange gehoorddoet me denken aan die overgeproduceerde zooi die Avril Lavigne op een gegeven moment ging maken als zogenaamd stoere rockchick...
God straft meteenquote:
Komt vooral omdat hij ze meestal van te voren opneemt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:15 schreef InTrePidIvity het volgende:
Die gesprekjes van Domien zijn altijd zo verschrikkelijk niet-spontaan
Je kan een spontaan gesprek toch ook vooraf houden?quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:23 schreef themauster het volgende:
[..]
Komt vooral omdat hij ze meestal van te voren opneemt.
Ik las het ergens. Ik voelde me oud, al 20 jaar geleden...quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:34 schreef themauster het volgende:
Donderdag zulen ze ook wel Queen draaien dan is Freddie Mercury 20 jaar dood.
Het erge is dat ik me het nog heel goed kan herinneren... 1991... Ik was 7 :Squote:Op dinsdag 22 november 2011 11:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik las het ergens. Ik voelde me oud, al 20 jaar geleden...
Ik al een paar jaar ouderquote:Op dinsdag 22 november 2011 12:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het erge is dat ik me het nog heel goed kan herinneren... 1991... Ik was 7 :S
Niks mis meequote:Op dinsdag 22 november 2011 12:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik al een paar jaar ouder![]()
Op naar school,
Hoi vanaf X/T0!quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik al een paar jaar ouder![]()
Op naar school,
twitter:DeBrilvanPaul twitterde op dinsdag 22-11-2011 om 13:59:44Jaaaaa, meine damen und herren daar ben ik weer op die webcammie! #3fm reageer retweet
Ik zit al klaar met m'n vlaggetjequote:Op dinsdag 22 november 2011 14:47 schreef borisz het volgende:
Die Arnhemmers hebben flinke wapens ingezet op Nijmegen. De RHCP.
Nu wil niemand meer naar Nijmegen
verkeerde smileyquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zit al klaar met m'n vlaggetje
Het erge is dat ik niet normaal productief ben! Maar ik voel me gaarquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ben ook niet echt productief vandaag
Dat is toch gewoon z'n hulpje Tamara die dat zegt?quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:28 schreef CindieY het volgende:
Waar komt dat 'ik houd niet van honden' dat Ekdom altijd gebruikt eigenlijk vandaan? Ik hoorde het vanmiddag ook op een andere zender, een regionale of lokale geloof ik.
Klopt, volgens mij zei ze het een keer tijdens de uitzending.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:38 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon z'n hulpje Tamara die dat zegt?
Dat zou inderdaad goed kunnen. Schijnbaar nemen andere zenders dat overquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:46 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Klopt, volgens mij zei ze het een keer tijdens de uitzending.
De meeste scholieren en studenten onder ons niet, je bent niet alleenquote:
Het blijft een graf plaat, mede door de slechte tekst en omdat de zangeres gewoon totaal niet bij het nummer past. Maar goed smakeloos NL kan het blijkbaar wel waarderen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:26 schreef Sirolf het volgende:
SR themasong op 1 in de MT5 binnen een paar dagen tijd. Netjes!
Dit. Straks nog even extra pushen door het megahit te maken en klaarquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:07 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Het blijft een graf plaat, mede door de slechte tekst en omdat de zangeres gewoon totaal niet bij het nummer past. Maar goed smakeloos NL kan het blijkbaar wel waarderen.
Bouncer gaat zo vaak aangevraagd worden denk ik dat heel die themesong vergeten wordtquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:07 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Het blijft een graf plaat, mede door de slechte tekst en omdat de zangeres gewoon totaal niet bij het nummer past. Maar goed smakeloos NL kan het blijkbaar wel waarderen.
Al vraagt niemand die themesong aan, dan wordt ie alsnog gedraaid. Let's face it, we zitten er aan vast tot eind decemberquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bouncer gaat zo vaak aangevraagd worden denk ik dat heel die themesong vergeten wordt
Vind ik ook niet zoveel aan, wel geinig maar niet meer dan dat. Hoop dan ook dat ze nog iets leuks vinden als echte SR knaller. Die van 2006 en 2007 waren erg tof.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bouncer gaat zo vaak aangevraagd worden denk ik dat heel die themesong vergeten wordt
Nee, dat is altijd met de themesong. Het "speciaal voor SR geschreven" (ik gebruik aanhalingstekens want ik geloof er in dit geval niks van) lied is meestal de week voorafgaand aan SR MH.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:30 schreef _JdM_ het volgende:
en ook daarna... Begin januari wordt hij dan standaard MH toch? Vorig jaar met Blof iig...
Ik hoorde gisterochtend bij Giel de nieuwe van Martin Solveig, leek erg veel op Hello. Van mij mag die het worden.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:31 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Vind ik ook niet zoveel aan, wel geinig maar niet meer dan dat. Hoop dan ook dat ze nog iets leuks vinden als echte SR knaller. Die van 2006 en 2007 waren erg tof.
2009, Grunnquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:31 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Vind ik ook niet zoveel aan, wel geinig maar niet meer dan dat. Hoop dan ook dat ze nog iets leuks vinden als echte SR knaller. Die van 2006 en 2007 waren erg tof.
SPOILER: Jackpot 22-11-2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Alweer zo lang geleden?quote:
wat hadden ze daar een spijt vanquote:
Echt he. Vooral met die getallen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:59 schreef Pino112 het volgende:
Ik voorspel een zwaar epische Rijdende Rechter vrijdag bij Stenders![]()
zit het nu te kijken. Dat dramatische muziekje op de achtergrond ook. Fantastisch.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:59 schreef Pino112 het volgende:
Ik voorspel een zwaar epische Rijdende Rechter vrijdag bij Stenders![]()
twitter:3FMVideo twitterde op dinsdag 22-11-2011 om 19:45:25Wat is er gebeurd met de muis @giel3fm laat het zien http://t.co/DruJrQ4l en hier het verhaal http://t.co/pHHkos3r reageer retweet
Dat zou ook iets voor mij zijn, ik ben qua drank niks gewendquote:
Jee... Wat gaat dat snel zeg.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
RIP Wim Rigter.
Alweer 7 jaar geleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |