quote:
Die ga je nog vaak horen, nu dat nummer het themanummer is van Serious Request 2011.quote:
Als Paris Hilton het had ingezongen (wat goed had gekundquote:Op maandag 21 november 2011 12:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat een vreemd nummer. Moet nog even vallen denk ik.
En terecht. Zonde van de lucht, die vrouw.quote:Op maandag 21 november 2011 12:06 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Als Paris Hilton het had ingezongen (wat goed had gekund) had iedereen het meteen uitgekotst.
Nou, inderdaad! Gelukkig mijn handen vol aan schoolwerk vanavond, mooi iets te doen. Als ik verbinding heb tenminste, Ziggo ligt er sinds gisteravond weer uit... Er staan meerdere servicebusjes in het dorp, ben benieuwdquote:Op maandag 21 november 2011 15:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Fucking depressief word je er van.
Tijd voor sneeuw en ijzelquote:Op maandag 21 november 2011 15:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Fucking depressief word je er van.
Staat al op de kaarten geloof ik voor 29-30 november en begin december zoiets las ik op onweer online forumquote:
Zit jij daar ook?quote:Op maandag 21 november 2011 16:27 schreef themauster het volgende:
[..]
Staat al op de kaarten geloof ik voor 29-30 november en begin december zoiets las ik op onweer online forum.
Ja maar wel met 0 posts hoorquote:
Ik heb er (geloof ik) 1 keer gepostquote:Op maandag 21 november 2011 16:33 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja maar wel met 0 posts hoorIk heb een meeleesaccountje
Dat zekerquote:Op maandag 21 november 2011 16:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb er (geloof ik) 1 keer gepost![]()
Wel erg interessant om te volgen/lurken
Het winterdiscussietopicquote:
Jantjequote:Op maandag 21 november 2011 16:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het winterdiscussietopicVannacht even opgekeken toen ik via de Twitter van die ene Jan de sneeuwkaarten tegenkwam
![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |