Komt vooral omdat hij ze meestal van te voren opneemt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:15 schreef InTrePidIvity het volgende:
Die gesprekjes van Domien zijn altijd zo verschrikkelijk niet-spontaan
Je kan een spontaan gesprek toch ook vooraf houden?quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:23 schreef themauster het volgende:
[..]
Komt vooral omdat hij ze meestal van te voren opneemt.
Ik las het ergens. Ik voelde me oud, al 20 jaar geleden...quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:34 schreef themauster het volgende:
Donderdag zulen ze ook wel Queen draaien dan is Freddie Mercury 20 jaar dood.
Het erge is dat ik me het nog heel goed kan herinneren... 1991... Ik was 7 :Squote:Op dinsdag 22 november 2011 11:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik las het ergens. Ik voelde me oud, al 20 jaar geleden...
Ik al een paar jaar ouderquote:Op dinsdag 22 november 2011 12:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het erge is dat ik me het nog heel goed kan herinneren... 1991... Ik was 7 :S
Niks mis meequote:Op dinsdag 22 november 2011 12:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik al een paar jaar ouder![]()
Op naar school,
Hoi vanaf X/T0!quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik al een paar jaar ouder![]()
Op naar school,
twitter:DeBrilvanPaul twitterde op dinsdag 22-11-2011 om 13:59:44Jaaaaa, meine damen und herren daar ben ik weer op die webcammie! #3fm reageer retweet
Ik zit al klaar met m'n vlaggetjequote:Op dinsdag 22 november 2011 14:47 schreef borisz het volgende:
Die Arnhemmers hebben flinke wapens ingezet op Nijmegen. De RHCP.
Nu wil niemand meer naar Nijmegen
verkeerde smileyquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zit al klaar met m'n vlaggetje
Het erge is dat ik niet normaal productief ben! Maar ik voel me gaarquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ben ook niet echt productief vandaag
Dat is toch gewoon z'n hulpje Tamara die dat zegt?quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:28 schreef CindieY het volgende:
Waar komt dat 'ik houd niet van honden' dat Ekdom altijd gebruikt eigenlijk vandaan? Ik hoorde het vanmiddag ook op een andere zender, een regionale of lokale geloof ik.
Klopt, volgens mij zei ze het een keer tijdens de uitzending.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:38 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon z'n hulpje Tamara die dat zegt?
Dat zou inderdaad goed kunnen. Schijnbaar nemen andere zenders dat overquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:46 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Klopt, volgens mij zei ze het een keer tijdens de uitzending.
De meeste scholieren en studenten onder ons niet, je bent niet alleenquote:
Het blijft een graf plaat, mede door de slechte tekst en omdat de zangeres gewoon totaal niet bij het nummer past. Maar goed smakeloos NL kan het blijkbaar wel waarderen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:26 schreef Sirolf het volgende:
SR themasong op 1 in de MT5 binnen een paar dagen tijd. Netjes!
Dit. Straks nog even extra pushen door het megahit te maken en klaarquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:07 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Het blijft een graf plaat, mede door de slechte tekst en omdat de zangeres gewoon totaal niet bij het nummer past. Maar goed smakeloos NL kan het blijkbaar wel waarderen.
Bouncer gaat zo vaak aangevraagd worden denk ik dat heel die themesong vergeten wordtquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:07 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Het blijft een graf plaat, mede door de slechte tekst en omdat de zangeres gewoon totaal niet bij het nummer past. Maar goed smakeloos NL kan het blijkbaar wel waarderen.
Al vraagt niemand die themesong aan, dan wordt ie alsnog gedraaid. Let's face it, we zitten er aan vast tot eind decemberquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bouncer gaat zo vaak aangevraagd worden denk ik dat heel die themesong vergeten wordt
Vind ik ook niet zoveel aan, wel geinig maar niet meer dan dat. Hoop dan ook dat ze nog iets leuks vinden als echte SR knaller. Die van 2006 en 2007 waren erg tof.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bouncer gaat zo vaak aangevraagd worden denk ik dat heel die themesong vergeten wordt
Nee, dat is altijd met de themesong. Het "speciaal voor SR geschreven" (ik gebruik aanhalingstekens want ik geloof er in dit geval niks van) lied is meestal de week voorafgaand aan SR MH.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:30 schreef _JdM_ het volgende:
en ook daarna... Begin januari wordt hij dan standaard MH toch? Vorig jaar met Blof iig...
Ik hoorde gisterochtend bij Giel de nieuwe van Martin Solveig, leek erg veel op Hello. Van mij mag die het worden.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:31 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Vind ik ook niet zoveel aan, wel geinig maar niet meer dan dat. Hoop dan ook dat ze nog iets leuks vinden als echte SR knaller. Die van 2006 en 2007 waren erg tof.
2009, Grunnquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:31 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Vind ik ook niet zoveel aan, wel geinig maar niet meer dan dat. Hoop dan ook dat ze nog iets leuks vinden als echte SR knaller. Die van 2006 en 2007 waren erg tof.
SPOILER: Jackpot 22-11-2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Alweer zo lang geleden?quote:
wat hadden ze daar een spijt vanquote:
Echt he. Vooral met die getallen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:59 schreef Pino112 het volgende:
Ik voorspel een zwaar epische Rijdende Rechter vrijdag bij Stenders![]()
zit het nu te kijken. Dat dramatische muziekje op de achtergrond ook. Fantastisch.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:59 schreef Pino112 het volgende:
Ik voorspel een zwaar epische Rijdende Rechter vrijdag bij Stenders![]()
twitter:3FMVideo twitterde op dinsdag 22-11-2011 om 19:45:25Wat is er gebeurd met de muis @giel3fm laat het zien http://t.co/DruJrQ4l en hier het verhaal http://t.co/pHHkos3r reageer retweet
Dat zou ook iets voor mij zijn, ik ben qua drank niks gewendquote:
Jee... Wat gaat dat snel zeg.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
RIP Wim Rigter.
Alweer 7 jaar geleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |