Lijkt me tof om uit te proberen tijdens SRquote:Op maandag 21 november 2011 22:48 schreef 3rdRock het volgende:
voortaan wachten we tot het einde van het uur en gaan we dan om alle gedraaide'en of
'en
Daar moeten we een modje bij halen, anders gaat dat nooit werkenquote:Op maandag 21 november 2011 22:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Lijkt me tof om uit te proberen tijdens SR
Tof plan, mooi rustig en alle tijd om bij te lezenquote:Op maandag 21 november 2011 23:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Daar moeten we een modje bij halen, anders gaat dat nooit werkenTopic sluiten gedurende het uur en aan het uur even open.
Bij bijzondere weersomstandigheden vraag ik me altijd een keer extra af of ik wel in het goede topic zit... Allemaal dezelfde namenquote:Op maandag 21 november 2011 23:29 schreef Againzender het volgende:
Grijze kloteweer, wil weer even wat beweging in de atmosfeer. Wel wat meer wind in de loop van de week, maar schiet niet echt op. Saai weer
Leuk dat er nog meer meteo liefhebbers zijn in dit topic trouwens
Ik heb het maar opgezocht, loop het nummer om de een of andere reden steeds misquote:Op dinsdag 22 november 2011 07:22 schreef Cee het volgende:
Is dit 't nummer van Ilse deLange voor SR11? Heeft ze gewoon iets uit Avril Lavigne's kast geplukt of zo? Dit is gewoon een... tja, een 'deuntje'. Het heeft niks magisch zoals Rigby's of Novastar's nummer. Zelfs dat van Bløf vond ik meer geschikt. He bah. Ach ja.
Inderdaad, wat een prut. Wen er maar vast aan, want die is natuurlijk volgende week of die week erna de megahit.quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:25 schreef SilentChaos het volgende:
Moguh!
Heb nu eindelijk dat "nummer" van Ilse de Lange gehoorddoet me denken aan die overgeproduceerde zooi die Avril Lavigne op een gegeven moment ging maken als zogenaamd stoere rockchick...
Ik luister het nu, maar ik vraag me af of ik het maar weer uit moet zetten. Wat slechtquote:Op dinsdag 22 november 2011 08:25 schreef SilentChaos het volgende:
Moguh!
Heb nu eindelijk dat "nummer" van Ilse de Lange gehoorddoet me denken aan die overgeproduceerde zooi die Avril Lavigne op een gegeven moment ging maken als zogenaamd stoere rockchick...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |