SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Federer-fan op 19-11-2011 20:44:39 ][b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Bedankt.quote:
Hmm, bij mij wel. Enig idee waaraan dat kan liggen?quote:Plaatje groepsindeling doet het alleen niet.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:08 schreef Federer-fan het volgende:
Maar die zijn momenteel niet zo groot, omdat Djokovic en Nadal niet helemaal fit zijn en Murray Murray is. Alleen Federer speelt heel erg goed.
Klopt er iets niet aan die zinnen?quote:
quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:39 schreef BobW het volgende:
Leuk toernooi, leuk topic, leuke grappen, ik heb er zin in!
Bron.quote:Djokovic says he's 100% fit
No.1 Novak Djokovic says he is 100% recovered from his shoulder injury and should be fine for the ATP Finals.
"I had problems in the shoulder and before that with my abdominals," he told reporters. "But everything is better. I served a maximum of my ability for two or three days."
Since winning the U.S. Open, Djokovic was forced to retire in the semifinals of the Davis Cup, withdrew from Shanghai, was hobbled in his loss to Kei Nishikori in Basel. and withdrew from his quarterfinal of Paris-Bercy.
He'll face Tomas Berdych in his first match in London. "The season is long," he said. "The calendar is loaded and the players are struggling to be 100% of all tournaments, especially late in the season."
quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Klopt er iets niet aan die zinnen?
quote:
Ik hou het denk ik bij wat halve middagjes als er een leuk middagpotje is.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:47 schreef Federer-fan het volgende:
Ik heb deze week trouwens weer vrij genomen voor dit toernooi.
Het is winnaar tegen winnaar ja, dus als ze beide winnen wel.quote:Op zondag 20 november 2011 10:46 schreef jojomen4 het volgende:
Let's go Rafa let's go! een Rafa - Federer pot als ze beide vandaag winnen?
Ja, heb er ook zin in. Nog even de dubbel afmaken en dan is het zover.quote:
Komt door mijn jinxquote:Op zondag 20 november 2011 15:58 schreef jojomen4 het volgende:
In 8 minuten draait het hele spelbeeld. Fed maakt nu de fouten en Tsonga niet zo veel.
Sowieso 90% van de tenniscommentatoren in Nederlandquote:Op zondag 20 november 2011 16:38 schreef Ambrosius het volgende:
Wel weer mooi om te horen dat die Mesker totaal niet capabel is. Zegt ze dat Tsonga z'n service heeft aangepast: iets minder hard en zorgen dat de eerste in is: dan 3 eerste services op rij ą 138MPH, uit.
Huh, wat?quote:Maar die zijn momenteel niet zo groot, omdat Djokovic en Nadal niet helemaal fit zijn en Murray Murray is. Alleen Federer speelt heel erg goed.
quote:Op zondag 20 november 2011 16:49 schreef Salamando het volgende:
[..]
Sowieso (tennis)commentatoren in Nederland.
Bakker is wel koningquote:
Pure marteling. De mensen die hier regelmatig posten zouden zonder moeite Theo kunnen vervangen.quote:
Ik zou Fed-fan wel eens willen horen als commentator ja. Tennis heeft een Sierd de Vos nodig.quote:Op zondag 20 november 2011 18:21 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Pure marteling. De mensen die hier regelmatig posten zouden zonder moeite Theo kunnen vervangen.
Dat denkt hij vooral zelf met z'n ontzettend arrogante alwetende toon en opmerkingen die m'n moeder die nooit tennis kijkt ook nog had kunnen bedenken.quote:
Ik ben beschikbaar. Misschien kan het een keer via FOK!-radio ofzo?quote:Op zondag 20 november 2011 18:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zou Fed-fan wel eens willen horen als commentator ja. [...]
Ik heb meteen mijn dertiende maand op Berdych gezet. Dat zit wel goed dan.quote:Op zondag 20 november 2011 20:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Mijn intuļtie zegt dat Berdych het toernooi gaat winnen.
Hij kan op zichzelf wel een GS winnen, maar dan door opgave van een speler in de finale. Een Masterstoernooi zie ik hem trouwens wel winnen.quote:Op zondag 20 november 2011 21:03 schreef Szura het volgende:
Berdych gaat nooit een GS of dit toernooi winnen
quote:Op zondag 20 november 2011 18:21 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Pure marteling. De mensen die hier regelmatig posten zouden zonder moeite Theo kunnen vervangen.
Was ook sarcastisch bedoeld, had dequote:Op zondag 20 november 2011 18:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat denkt hij vooral zelf met z'n ontzettend arrogante alwetende toon en opmerkingen die m'n moeder die nooit tennis kijkt ook nog had kunnen bedenken.
Hij heeft al een masterstoernooi gewonnen, Parijs 2005.quote:Op zondag 20 november 2011 21:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hij kan op zichzelf wel een GS winnen, maar dan door opgave van een speler in de finale. Een Masterstoernooi zie ik hem trouwens wel winnen.
En je schrijft niet eens ", behalve Federer-fan natuurlijk" aan het eind van die zin.quote:Op zondag 20 november 2011 18:21 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Als je geen grappen gaat vertellen als commentator, prima.quote:Op zondag 20 november 2011 21:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
En je schrijft niet eens ", behalve Federer-fan natuurlijk" aan het eind van die zin.
Mij stond ook iets bij dat hij dat weleens had gedaan maar uit de post waarop ik reageerde leidde ik af dat dat niet zo was.quote:Op zondag 20 november 2011 21:15 schreef Salamando het volgende:
[..]
Hij heeft al een masterstoernooi gewonnen, Parijs 2005.
Geen probleem, dat vang ik moeiteloos op met slechte analyses.quote:Op zondag 20 november 2011 21:18 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Als je geen grappen gaat vertellen als commentator, prima.
quote:Op zondag 20 november 2011 21:18 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Als je grappen gaat vertellen als commentator, prima.
Inderdaad, en wat een slecht laatste punt vooral van Fish. Mijn hemel. En dan altijd dat gepraat vooraf over 'allemaal topwedstrijden.'quote:Op zondag 20 november 2011 21:38 schreef Ambrosius het volgende:
Nadal *1-0, allemaal fouten van Fish.
Als de WTF op gravel was geweest had Ferrer een veel grotere rol van betekenis gespeeld...quote:Op zondag 20 november 2011 21:44 schreef Federer-fan het volgende:
Is er weleens een Masters geweest met alleen maar echte toppers (Edberg, Becker, Lendl, Courier, Sampras, Agassi, McEnroe en Muster bijvoorbeeld), en die dus niet voor een kwart of de helft bestaan uit vulling, zoals Ferrer en Fish?
Baan is ook traag hoorquote:
Nee dus.quote:Op zondag 20 november 2011 22:21 schreef Autobandje het volgende:
Ff faal game van Nadal dit, zal ie holden?
Ik moet alleen nog zien dat Fish de set ook echt binnenhaalt.quote:Op zondag 20 november 2011 22:37 schreef Federer-fan het volgende:
De rollen zijn omgedraaid in deze wedstrijd nu zeg. Heeft een beetje het verloop van Federer-Tsonga.
Inderdaad niet echt sterk geanticipeerdquote:Op zondag 20 november 2011 22:54 schreef Federer-fan het volgende:
Wat slecht dat Fish die laatste bal van Nadal niet had.
Die hoek had Fish natuurlijk wel mogen afdekken... Cross court ging natuurlijk never nooit meer.quote:
Behalve bij Nadalquote:Op zondag 20 november 2011 23:13 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Die hoek had Fish natuurlijk wel mogen afdekken... Cross court ging natuurlijk never nooit meer.
Dat gaan pissen gelijk na die break was trouwens wel vrij triest vond ik.quote:
Winners in de avond lijkt me het meest logisch in ieder geval. Kan me niet voorstellen dat het anders is eigenlijk.quote:Op maandag 21 november 2011 00:03 schreef jojomen4 het volgende:
Heeft iemand op de website van de ATP gevonden in welke volgorde de 2de ronde is? Zijn dan overdag de 2 verliezers en in de avond de 2 winners van de 1ste ronde?
Zou jammer zijn als het eventueel Fed - Rafa is en deze om 15.00 wordt gespeeld.
die titel kan echt nietquote:Op maandag 21 november 2011 00:32 schreef DerMeister het volgende:
[WTF] Nadal slaat Fish aan de haak
Helaas
quote:Op maandag 21 november 2011 00:32 schreef DerMeister het volgende:
[WTF] Nadal slaat Fish aan de haak
Helaas
quote:Top Nadal
Ik ben benieuwd of Federer een beetje kan vissen. Ik denk dat hij hier nog best een zware dobber aan zal hebben. We zullen het zien. Het is mooi dat alle spelers zich als een vis in het water voelen daar in het O2-aquarium.
inmiddels bevestigdquote:Op maandag 21 november 2011 00:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Winners in de avond lijkt me het meest logisch in ieder geval. Kan me niet voorstellen dat het anders is eigenlijk.
Naast Sinterfishje misstaat hij niet hoor vind ik.quote:
quote:In de derde en beslissende set leek Fish zijn Spaanse opponent definitief aan de haak te slaan. De Amerikaan brak Nadal bij een stand van 3-2. De Spanjaard liet zich echter niet van de wijs brengen en wist Fish direct terug te breaken. Een tiebreak moest uiteindelijk beslissing brengen wie de overwinning binnen mocht hengelen. Nadal wist deze met 7-3 in zijn voordeel te beslissen en daarmee zijn eerste overwinning in deze World Tour op te vissen.
Ik vond het ook een zwaktebod. Hoe hij die break in de derde teruggaf.quote:
Fed-fanquote:Op maandag 21 november 2011 11:37 schreef rhubarb het volgende:
Het AD gaat gewoon door met slechte woordgrappen. Nadal overwint Fish en zalm![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)t-Fish-en-zalm.dhtml
Wat dan?quote:
Ferrer heeft zn dagen hoor, daarnaast is het (zo heb ik gehoord) een vrije trage baan, werkt nog iets meer in zijn voordeel.quote:Op maandag 21 november 2011 13:30 schreef BobW het volgende:
Het kan leuk worden om te zien hoe Murray vrij eenvoudig gaat winnen denk ik.
Australian Open was toch geen slechte pot? Ik verwacht geen ontzettende kutpot omdat Ferrer vaak wel 'op niveau' speelt.quote:Op maandag 21 november 2011 13:30 schreef BobW het volgende:
Het kan leuk worden om te zien hoe Murray vrij eenvoudig gaat winnen denk ik.
Dit, die volley miste venijn.quote:Op maandag 21 november 2011 15:45 schreef Szura het volgende:
Ongelofelijk dat Ferrer dat punt niet maakt....
Ferrer-Murray? Twee van de beste drie returners van de tour?quote:Op maandag 21 november 2011 15:48 schreef franklop het volgende:
ik hoop dat ze eens flink wat aces gaan maken
die had ik niet hoog staan, Tsonga en Fish wel, maar die vielen tegenquote:Op maandag 21 november 2011 15:49 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Ferrer-Murray? Twee van de beste drie returners van de tour?
Murray heeft toch 2 aces geslagen?quote:Op maandag 21 november 2011 16:17 schreef Szura het volgende:
Totaal aantal aces tot nu toe
Federer 3 - Tsonga 6
Nadal 1 - Fish 7
Murray 0 - Ferrer 2
19
Dat vind ik een goed woord voor wat Ferrers slagn missen. Hij is een enorme vechter, maar er zit zo weinig tempo in zijn slagen.quote:Op maandag 21 november 2011 15:45 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Dit, die volley miste venijn.
Waarom zou Nadal tegen Federer onzeker zijn door Djokovic? Ze hebben dit seizoen toch 3 keer gespeeld en elke keer won Nadal. Zegt overigens niet dat ie nu zal winnen, hij is echt niet in goede doen, dus Federer heeft minstens 50% kans. Op de USO zou Nadal wel hebben gewonnen van Federer.quote:Op maandag 21 november 2011 17:05 schreef Federer-fan het volgende:
Ik ben tot nu toe niet heel erg onder de indruk van het toernooi. Wat een niveau zeg.![]()
Een beetje offtopic, mar wat ik me afvroeg: stel dat Djokovic die return op dat MP voor Federer op de US Open uit had geslagen, wie zou er volgens jullie dan de finale hebben gewonnen, Federer of Nadal (en waarom)?
Ben wel heel benieuwd naar Federer-Nadal morgen, omdat ik me afvraag of Nadals onzekerheid tegen Djokovic ook doorwerkt tegen Federer (of dat hij het vertrouwen heeft gehouden dat hij altijd wel heeft tegen Federer, behalve misschien indoor) en of Federer zich zekerder voelt tegen Nadal nu hij weet hoe kwetsbaar Nadal kan zijn
quote:Op maandag 21 november 2011 21:53 schreef Federer-fan het volgende:
Wan een absoluut zaadje is Berdych toch Dat vind ik nou echt de ultieme faler.
Niet dan? hoe noem je het dan wat hier gebeurt? Dit is vrij standaard voor hem.quote:
Mwah, dat kan gewoon gebeuren. En het was niet op een BP ofzo, gewoon op 30-0. Niet echt een 'quote:
quote:Op maandag 21 november 2011 22:37 schreef Ambrosius het volgende:
Djokovic gaat dit nog volledig omdraaien, lijkt me duidelijk.
Nee dus. Een verrassend sterke game van Berdychquote:Op maandag 21 november 2011 23:34 schreef Ambrosius het volgende:
Ah, klassiek, Djokovic breekt meteen terug. 6-4 nu ook meteen verwacht ik.
En het is maaar best of 3quote:Op maandag 21 november 2011 23:48 schreef Ambrosius het volgende:
5-5. Wordt wel laat steeds zo als die avondpotjes 2,5+ uur duren.
Bijna een soort blackout.quote:
Hoe kan hij zo hoog staan terwijl hij mentaal zo enorm zwak is?quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:00 schreef franklop het volgende:
anders sla je die ook even 3 meter uit
Dat gebeurt altijd toch met de toppers en de iets mindere toppers...quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:00 schreef TheGeneral het volgende:
Dan zal hij de tiebreak wel weg choken.
Hij begint in elk geval uitstekend.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:00 schreef TheGeneral het volgende:
begint al goedquote:Op dinsdag 22 november 2011 00:00 schreef TheGeneral het volgende:
Precies, daarom zijn het ook toppers en mindere toppersquote:Op dinsdag 22 november 2011 00:00 schreef BobW het volgende:
[..]
Dat gebeurt altijd toch met de toppers en de iets mindere toppers...
Hmm, daar heb je gelijk in.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Precies, daarom zijn het ook toppers en mindere toppers.
Keer of 2, dan is het wel GSM.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:03 schreef Tim86 het volgende:
Hoe vaak gaat Berdshit die inside out forehand nog verneuken als Djoko compleet weg is
Niet heel vaak meer deze partij denk ikquote:Op dinsdag 22 november 2011 00:03 schreef Tim86 het volgende:
Hoe vaak gaat Berdshit die inside out forehand nog verneuken als Djoko compleet weg is
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Ik met een banaan.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:04 schreef Ambrosius het volgende:
Die had ik nog gemaakt, met een koekenpan.
polletjequote:
Eén of twee uitschieters op een Grand Slam per jaar, afwezigheid Del Potro, Soderling die een minder jaar heeft, enz.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:05 schreef Federer-fan het volgende:
Maar kan iemand me vertellen hoe het kan dat Berdych in de top 8 staat terwijl hij mentaal zo zwak is?
Omdat hij tegen vrijwel iedereen buiten de top 4 mentaal ook niet sterk hoeft te zijn. Tegen die tegenstanders kan hij genoeg punten pakken om zo hoog te staan.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:05 schreef Federer-fan het volgende:
Maar kan iemand me vertellen hoe het kan dat Berdych in de top 8 staat terwijl hij mentaal zo zwak is?
Ja, Pfeiffer.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:07 schreef franklop het volgende:
Soderling is toch ziek? (althans dacht ik voorbij te hebben zien komen)
quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Eén of twee uitschieters op een Grand Slam per jaar, afwezigheid Del Potro, Soderling die een minder jaar heeft, enz.
Hmm, da's waar.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:06 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Omdat hij tegen vrijwel iedereen buiten de top 4 mentaal ook niet sterk hoeft te zijn. Tegen die tegenstanders kan hij genoeg punten pakken om zo hoog te staan.
mijne ook, enige verschil die ik had met opponent, ik had Djoko in 3quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:08 schreef TheGeneral het volgende:
GSM Djokovic.
Wel goed voor mijn XL game.
Tipsarevic ja.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:35 schreef Federer-fan het volgende:
Murray trekt zich misschien terug uit het toernooi. Komt er dan een 'lucky loser' in? En hoe wordt die gecompenseerd voor het niet hebben kunnen spelen van 1 wedstrijd?
hij heeft al geruime tijd een schouderblessure, maar volgens Djoko was hij genezen. Zag dat hij wel nog flink getaped was toen hij zijn shirt uit had.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:36 schreef Federer-fan het volgende:
In dit artikel staat dat Djokovic een schouderblessure heeft. Zelf zei Djokovic toch dat hij niks heeft?
Klopt natuurlijk dat hij van toppers wint, zeker tegen Federer op Wimbledon 2010 in de kwartinfale. Maar in de finale van een groot ternooi zie ik het hem gewoon niet doen. Als hij in 2010 in de finale tegen Federer had gemoeten had ik hem 0% kans gegeven (afgezien van een eventuele blessure bij Federer).quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:22 schreef Norrage het volgende:
Toch is berdych iemand die regelmatig van de toppers wint hoor, die negativiteit hier...zijn probleem is dat ie niet constant is en niet veel potten op rij kan winnen...murray verslaan ok, daarva hard eraf tegen fed. Djoko verslaan ok, daarna hard eraf tegen Nadal.
Dat bedoel ik dus, dat om zo'n groot toernooi te winnen hij wel tenminste 2 toppers moet verslaan...en niet slechts 1.. Berdych haalt in bijna alle toernooien die hij speelt minstens de kwartfinale, maar tot een paar weken terug had ie al 2 jaar lang geen toernooi gewonnen...quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Klopt natuurlijk dat hij van toppers wint, zeker tegen Federer op Wimbledon 2010 in de kwartinfale. Maar in de finale van een groot ternooi zie ik het hem gewoon niet doen. Als hij in 2010 in de finale tegen Federer had gemoeten had ik hem 0% kans gegeven (afgezien van een eventuele blessure bij Federer).
Ja, heeft 'ie zeker van Roddick overgenomen, al vind ik die altijd wel erg arrogant en zelfingenomen overkomen.quote:
Eerste ronde hadden we allebei exact hetzelfde gegokt. Ben benieuwd of het nu weer zo is, aangezien we nu tegen elkaar moeten geloof ik...quote:
quote:
quote:
Ja balen hčquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:51 schreef Szura het volgende:
Waarom moeten ze Fed-Rafa nou net tijdens Ajax plannen
Daarna is het zeker nog bezig. Zal misschien net voor de rust beginnen, je zal misschien iets meer dan een set missen verwacht ik. Lijkt me iig niet dat er een slachtpartij komt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:52 schreef BobW het volgende:
[..]
Ja balen hč
In de rust maar eventjes kijken en misschien daarna nog bezig.
Denk niet dat ze in de voetbalkantine gaan schakelenquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:52 schreef BobW het volgende:
[..]
Ja balen hč
In de rust maar eventjes kijken en misschien daarna nog bezig.
je weet dat die jongen wat verkeerds gegeten had hequote:Op dinsdag 22 november 2011 20:06 schreef kevin_ het volgende:
2-0 Federer easy. Al die half-court ballen van Nadal waren wel erg zwak tegen Fish.
Poteto potato. De eerste set was er nog niks aan de hand.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:09 schreef franklop het volgende:
[..]
je weet dat die jongen wat verkeerds gegeten had he
lijkt erop dat het voetbal voorrang heeftquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:03 schreef Federer-fan het volgende:
Zendt Sport1 het niet uit?Ik zie het nergens aangegeven.
zal wel iets met de rechten te maken hebben van Champions League, dat ze verplicht moeten uitzendenquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:06 schreef tennisboy het volgende:
Belachelijk dat ze nog geen eens Federer- Nadal uitzenden
Koenig en Goodallquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:08 schreef kevin_ het volgende:
Unibet streaming is er wel bij met heerlijk commentaar.
Voor 22.35 hoef je geen tennis te verwachten.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:10 schreef Federer-fan het volgende:
Irritant zeg. Ze hebben gewoon.
Na afloop van Villa-Real komt tennis zegt de commentator net. Maar die wedstrijd is dus pas 25 minuten bezig?
Lemonsport.tv wel, maar het hapert wel vaak. Als iemand een beter idee heeft, is het welkom.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:22 schreef jojomen4 het volgende:
Raar, bij unibet zie ik geen beeld. :/
Dat denk ik ook. Normaal heeft Federer het wel makkelijk met hem, maar dat zal vanavond anders zijn.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:31 schreef Autobandje het volgende:
2-2, Nadal weert zich goed. Denk dat ie het Federer zeker moeilijk kan maken vanavond
Hmm, geen vooruitgang Irritant zeg, dat gehaper. Hoe komt dat eigenlijk? Kijken er zoveel mensen naar dat de server het niet meer aankan?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:28 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
http://www.livescorehunter.ro/streams/1/lshro3.html
Deze is redelijk, hapert wel af en toe.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:32 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Normaal heeft Federer het wel makkelijk met hem, maar dat zal vanavond anders zijn.
Je bedoelt dat hij het indoor normaal makkelijk met hem heefty? En waarom krijgt hij het vandaag moeilijker?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:32 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Normaal heeft Federer het wel makkelijk met hem, maar dat zal vanavond anders zijn.
Maar hoef je daar alleen te registreren of moet je er ook geld storten?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:34 schreef TheGeneral het volgende:
De Unibet doet het bij mij prima. Geen enkele hapering. Alleen kan je die helaas niet full screen zetten..
Die van LSH doet het prima bij mij, en ook fullscreen redelijke kwaliteitquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar hoef je daar alleen te registreren of moet je er ook geld storten?
Maar tegen een Nadal die precies zo tennist waar je Federer het moeilijk mee maakt heeft hij het eigenlijk nooit makkelijk. Dus dat zal vandaag denk ik ook niet zo zijn.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:34 schreef Autobandje het volgende:
[..]Nee maar Federer was van tevoren toch wel zwaar favoriet, betere vorm en ook voordeel qua ondergrond. Maar Nadal lijkt erg ontspannen
Hij heeft het altijd lastig met Nadal, dus ook vandaag denk ik.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je bedoelt dat hij het indoor normaal makkelijk met hem heefty? En waarom krijgt hij het vandaag moeilijker?
Maakt de tennisbeleving wel een stuk minder zeg als je op je pc moet kijken.
Je moet geloof ik wel 5 euro storten.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar hoef je daar alleen te registreren of moet je er ook geld storten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |