Inderdaad, en wat een slecht laatste punt vooral van Fish. Mijn hemel. En dan altijd dat gepraat vooraf over 'allemaal topwedstrijden.'quote:Op zondag 20 november 2011 21:38 schreef Ambrosius het volgende:
Nadal *1-0, allemaal fouten van Fish.
Als de WTF op gravel was geweest had Ferrer een veel grotere rol van betekenis gespeeld...quote:Op zondag 20 november 2011 21:44 schreef Federer-fan het volgende:
Is er weleens een Masters geweest met alleen maar echte toppers (Edberg, Becker, Lendl, Courier, Sampras, Agassi, McEnroe en Muster bijvoorbeeld), en die dus niet voor een kwart of de helft bestaan uit vulling, zoals Ferrer en Fish?
Baan is ook traag hoorquote:
Nee dus.quote:Op zondag 20 november 2011 22:21 schreef Autobandje het volgende:
Ff faal game van Nadal dit, zal ie holden?
Ik moet alleen nog zien dat Fish de set ook echt binnenhaalt.quote:Op zondag 20 november 2011 22:37 schreef Federer-fan het volgende:
De rollen zijn omgedraaid in deze wedstrijd nu zeg. Heeft een beetje het verloop van Federer-Tsonga.
Inderdaad niet echt sterk geanticipeerdquote:Op zondag 20 november 2011 22:54 schreef Federer-fan het volgende:
Wat slecht dat Fish die laatste bal van Nadal niet had.
Die hoek had Fish natuurlijk wel mogen afdekken... Cross court ging natuurlijk never nooit meer.quote:
Behalve bij Nadalquote:Op zondag 20 november 2011 23:13 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Die hoek had Fish natuurlijk wel mogen afdekken... Cross court ging natuurlijk never nooit meer.
Dat gaan pissen gelijk na die break was trouwens wel vrij triest vond ik.quote:
Winners in de avond lijkt me het meest logisch in ieder geval. Kan me niet voorstellen dat het anders is eigenlijk.quote:Op maandag 21 november 2011 00:03 schreef jojomen4 het volgende:
Heeft iemand op de website van de ATP gevonden in welke volgorde de 2de ronde is? Zijn dan overdag de 2 verliezers en in de avond de 2 winners van de 1ste ronde?
Zou jammer zijn als het eventueel Fed - Rafa is en deze om 15.00 wordt gespeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |