SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Federer-fan op 19-11-2011 20:44:39 ][b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Bedankt.quote:
Hmm, bij mij wel. Enig idee waaraan dat kan liggen?quote:Plaatje groepsindeling doet het alleen niet.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:08 schreef Federer-fan het volgende:
Maar die zijn momenteel niet zo groot, omdat Djokovic en Nadal niet helemaal fit zijn en Murray Murray is. Alleen Federer speelt heel erg goed.
Klopt er iets niet aan die zinnen?quote:
quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:39 schreef BobW het volgende:
Leuk toernooi, leuk topic, leuke grappen, ik heb er zin in!
Bron.quote:Djokovic says he's 100% fit
No.1 Novak Djokovic says he is 100% recovered from his shoulder injury and should be fine for the ATP Finals.
"I had problems in the shoulder and before that with my abdominals," he told reporters. "But everything is better. I served a maximum of my ability for two or three days."
Since winning the U.S. Open, Djokovic was forced to retire in the semifinals of the Davis Cup, withdrew from Shanghai, was hobbled in his loss to Kei Nishikori in Basel. and withdrew from his quarterfinal of Paris-Bercy.
He'll face Tomas Berdych in his first match in London. "The season is long," he said. "The calendar is loaded and the players are struggling to be 100% of all tournaments, especially late in the season."
quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Klopt er iets niet aan die zinnen?
quote:
Ik hou het denk ik bij wat halve middagjes als er een leuk middagpotje is.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:47 schreef Federer-fan het volgende:
Ik heb deze week trouwens weer vrij genomen voor dit toernooi.
Het is winnaar tegen winnaar ja, dus als ze beide winnen wel.quote:Op zondag 20 november 2011 10:46 schreef jojomen4 het volgende:
Let's go Rafa let's go! een Rafa - Federer pot als ze beide vandaag winnen?
Ja, heb er ook zin in. Nog even de dubbel afmaken en dan is het zover.quote:
Komt door mijn jinxquote:Op zondag 20 november 2011 15:58 schreef jojomen4 het volgende:
In 8 minuten draait het hele spelbeeld. Fed maakt nu de fouten en Tsonga niet zo veel.
Sowieso 90% van de tenniscommentatoren in Nederlandquote:Op zondag 20 november 2011 16:38 schreef Ambrosius het volgende:
Wel weer mooi om te horen dat die Mesker totaal niet capabel is. Zegt ze dat Tsonga z'n service heeft aangepast: iets minder hard en zorgen dat de eerste in is: dan 3 eerste services op rij ą 138MPH, uit.
Huh, wat?quote:Maar die zijn momenteel niet zo groot, omdat Djokovic en Nadal niet helemaal fit zijn en Murray Murray is. Alleen Federer speelt heel erg goed.
quote:Op zondag 20 november 2011 16:49 schreef Salamando het volgende:
[..]
Sowieso (tennis)commentatoren in Nederland.
Bakker is wel koningquote:
Pure marteling. De mensen die hier regelmatig posten zouden zonder moeite Theo kunnen vervangen.quote:
Ik zou Fed-fan wel eens willen horen als commentator ja. Tennis heeft een Sierd de Vos nodig.quote:Op zondag 20 november 2011 18:21 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Pure marteling. De mensen die hier regelmatig posten zouden zonder moeite Theo kunnen vervangen.
Dat denkt hij vooral zelf met z'n ontzettend arrogante alwetende toon en opmerkingen die m'n moeder die nooit tennis kijkt ook nog had kunnen bedenken.quote:
Ik ben beschikbaar. Misschien kan het een keer via FOK!-radio ofzo?quote:Op zondag 20 november 2011 18:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zou Fed-fan wel eens willen horen als commentator ja. [...]
Ik heb meteen mijn dertiende maand op Berdych gezet. Dat zit wel goed dan.quote:Op zondag 20 november 2011 20:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Mijn intuļtie zegt dat Berdych het toernooi gaat winnen.
Hij kan op zichzelf wel een GS winnen, maar dan door opgave van een speler in de finale. Een Masterstoernooi zie ik hem trouwens wel winnen.quote:Op zondag 20 november 2011 21:03 schreef Szura het volgende:
Berdych gaat nooit een GS of dit toernooi winnen
quote:Op zondag 20 november 2011 18:21 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Pure marteling. De mensen die hier regelmatig posten zouden zonder moeite Theo kunnen vervangen.
Was ook sarcastisch bedoeld, had dequote:Op zondag 20 november 2011 18:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat denkt hij vooral zelf met z'n ontzettend arrogante alwetende toon en opmerkingen die m'n moeder die nooit tennis kijkt ook nog had kunnen bedenken.
Hij heeft al een masterstoernooi gewonnen, Parijs 2005.quote:Op zondag 20 november 2011 21:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hij kan op zichzelf wel een GS winnen, maar dan door opgave van een speler in de finale. Een Masterstoernooi zie ik hem trouwens wel winnen.
En je schrijft niet eens ", behalve Federer-fan natuurlijk" aan het eind van die zin.quote:Op zondag 20 november 2011 18:21 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Als je geen grappen gaat vertellen als commentator, prima.quote:Op zondag 20 november 2011 21:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
En je schrijft niet eens ", behalve Federer-fan natuurlijk" aan het eind van die zin.
Mij stond ook iets bij dat hij dat weleens had gedaan maar uit de post waarop ik reageerde leidde ik af dat dat niet zo was.quote:Op zondag 20 november 2011 21:15 schreef Salamando het volgende:
[..]
Hij heeft al een masterstoernooi gewonnen, Parijs 2005.
Geen probleem, dat vang ik moeiteloos op met slechte analyses.quote:Op zondag 20 november 2011 21:18 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Als je geen grappen gaat vertellen als commentator, prima.
quote:Op zondag 20 november 2011 21:18 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Als je grappen gaat vertellen als commentator, prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |