Sowieso 90% van de tenniscommentatoren in Nederlandquote:Op zondag 20 november 2011 16:38 schreef Ambrosius het volgende:
Wel weer mooi om te horen dat die Mesker totaal niet capabel is. Zegt ze dat Tsonga z'n service heeft aangepast: iets minder hard en zorgen dat de eerste in is: dan 3 eerste services op rij à 138MPH, uit.
Huh, wat?quote:Maar die zijn momenteel niet zo groot, omdat Djokovic en Nadal niet helemaal fit zijn en Murray Murray is. Alleen Federer speelt heel erg goed.
quote:Op zondag 20 november 2011 16:49 schreef Salamando het volgende:
[..]
Sowieso (tennis)commentatoren in Nederland.
Bakker is wel koningquote:
Pure marteling. De mensen die hier regelmatig posten zouden zonder moeite Theo kunnen vervangen.quote:
Ik zou Fed-fan wel eens willen horen als commentator ja. Tennis heeft een Sierd de Vos nodig.quote:Op zondag 20 november 2011 18:21 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Pure marteling. De mensen die hier regelmatig posten zouden zonder moeite Theo kunnen vervangen.
Dat denkt hij vooral zelf met z'n ontzettend arrogante alwetende toon en opmerkingen die m'n moeder die nooit tennis kijkt ook nog had kunnen bedenken.quote:
Ik ben beschikbaar. Misschien kan het een keer via FOK!-radio ofzo?quote:Op zondag 20 november 2011 18:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zou Fed-fan wel eens willen horen als commentator ja. [...]
Ik heb meteen mijn dertiende maand op Berdych gezet. Dat zit wel goed dan.quote:Op zondag 20 november 2011 20:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Mijn intuïtie zegt dat Berdych het toernooi gaat winnen.
Hij kan op zichzelf wel een GS winnen, maar dan door opgave van een speler in de finale. Een Masterstoernooi zie ik hem trouwens wel winnen.quote:Op zondag 20 november 2011 21:03 schreef Szura het volgende:
Berdych gaat nooit een GS of dit toernooi winnen
quote:Op zondag 20 november 2011 18:21 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Pure marteling. De mensen die hier regelmatig posten zouden zonder moeite Theo kunnen vervangen.
Was ook sarcastisch bedoeld, had dequote:Op zondag 20 november 2011 18:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat denkt hij vooral zelf met z'n ontzettend arrogante alwetende toon en opmerkingen die m'n moeder die nooit tennis kijkt ook nog had kunnen bedenken.
Hij heeft al een masterstoernooi gewonnen, Parijs 2005.quote:Op zondag 20 november 2011 21:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hij kan op zichzelf wel een GS winnen, maar dan door opgave van een speler in de finale. Een Masterstoernooi zie ik hem trouwens wel winnen.
En je schrijft niet eens ", behalve Federer-fan natuurlijk" aan het eind van die zin.quote:Op zondag 20 november 2011 18:21 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Als je geen grappen gaat vertellen als commentator, prima.quote:Op zondag 20 november 2011 21:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
En je schrijft niet eens ", behalve Federer-fan natuurlijk" aan het eind van die zin.
Mij stond ook iets bij dat hij dat weleens had gedaan maar uit de post waarop ik reageerde leidde ik af dat dat niet zo was.quote:Op zondag 20 november 2011 21:15 schreef Salamando het volgende:
[..]
Hij heeft al een masterstoernooi gewonnen, Parijs 2005.
Geen probleem, dat vang ik moeiteloos op met slechte analyses.quote:Op zondag 20 november 2011 21:18 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Als je geen grappen gaat vertellen als commentator, prima.
quote:Op zondag 20 november 2011 21:18 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Als je grappen gaat vertellen als commentator, prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |