Ja, heeft 'ie zeker van Roddick overgenomen, al vind ik die altijd wel erg arrogant en zelfingenomen overkomen.quote:
Eerste ronde hadden we allebei exact hetzelfde gegokt. Ben benieuwd of het nu weer zo is, aangezien we nu tegen elkaar moeten geloof ik...quote:
quote:
quote:
Ja balen hèquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:51 schreef Szura het volgende:
Waarom moeten ze Fed-Rafa nou net tijdens Ajax plannen
Daarna is het zeker nog bezig. Zal misschien net voor de rust beginnen, je zal misschien iets meer dan een set missen verwacht ik. Lijkt me iig niet dat er een slachtpartij komt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:52 schreef BobW het volgende:
[..]
Ja balen hè
In de rust maar eventjes kijken en misschien daarna nog bezig.
Denk niet dat ze in de voetbalkantine gaan schakelenquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:52 schreef BobW het volgende:
[..]
Ja balen hè
In de rust maar eventjes kijken en misschien daarna nog bezig.
je weet dat die jongen wat verkeerds gegeten had hequote:Op dinsdag 22 november 2011 20:06 schreef kevin_ het volgende:
2-0 Federer easy. Al die half-court ballen van Nadal waren wel erg zwak tegen Fish.
Poteto potato. De eerste set was er nog niks aan de hand.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:09 schreef franklop het volgende:
[..]
je weet dat die jongen wat verkeerds gegeten had he
lijkt erop dat het voetbal voorrang heeftquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:03 schreef Federer-fan het volgende:
Zendt Sport1 het niet uit?Ik zie het nergens aangegeven.
zal wel iets met de rechten te maken hebben van Champions League, dat ze verplicht moeten uitzendenquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:06 schreef tennisboy het volgende:
Belachelijk dat ze nog geen eens Federer- Nadal uitzenden
Koenig en Goodallquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:08 schreef kevin_ het volgende:
Unibet streaming is er wel bij met heerlijk commentaar.
Voor 22.35 hoef je geen tennis te verwachten.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:10 schreef Federer-fan het volgende:
Irritant zeg. Ze hebben gewoon.
Na afloop van Villa-Real komt tennis zegt de commentator net. Maar die wedstrijd is dus pas 25 minuten bezig?
Lemonsport.tv wel, maar het hapert wel vaak. Als iemand een beter idee heeft, is het welkom.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:22 schreef jojomen4 het volgende:
Raar, bij unibet zie ik geen beeld. :/
Dat denk ik ook. Normaal heeft Federer het wel makkelijk met hem, maar dat zal vanavond anders zijn.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:31 schreef Autobandje het volgende:
2-2, Nadal weert zich goed. Denk dat ie het Federer zeker moeilijk kan maken vanavond
Hmm, geen vooruitgang Irritant zeg, dat gehaper. Hoe komt dat eigenlijk? Kijken er zoveel mensen naar dat de server het niet meer aankan?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:28 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
http://www.livescorehunter.ro/streams/1/lshro3.html
Deze is redelijk, hapert wel af en toe.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:32 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Normaal heeft Federer het wel makkelijk met hem, maar dat zal vanavond anders zijn.
Je bedoelt dat hij het indoor normaal makkelijk met hem heefty? En waarom krijgt hij het vandaag moeilijker?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:32 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Normaal heeft Federer het wel makkelijk met hem, maar dat zal vanavond anders zijn.
Maar hoef je daar alleen te registreren of moet je er ook geld storten?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:34 schreef TheGeneral het volgende:
De Unibet doet het bij mij prima. Geen enkele hapering. Alleen kan je die helaas niet full screen zetten..
Die van LSH doet het prima bij mij, en ook fullscreen redelijke kwaliteitquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar hoef je daar alleen te registreren of moet je er ook geld storten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |