Waarom zou Nadal tegen Federer onzeker zijn door Djokovic? Ze hebben dit seizoen toch 3 keer gespeeld en elke keer won Nadal. Zegt overigens niet dat ie nu zal winnen, hij is echt niet in goede doen, dus Federer heeft minstens 50% kans. Op de USO zou Nadal wel hebben gewonnen van Federer.quote:Op maandag 21 november 2011 17:05 schreef Federer-fan het volgende:
Ik ben tot nu toe niet heel erg onder de indruk van het toernooi. Wat een niveau zeg.![]()
Een beetje offtopic, mar wat ik me afvroeg: stel dat Djokovic die return op dat MP voor Federer op de US Open uit had geslagen, wie zou er volgens jullie dan de finale hebben gewonnen, Federer of Nadal (en waarom)?
Ben wel heel benieuwd naar Federer-Nadal morgen, omdat ik me afvraag of Nadals onzekerheid tegen Djokovic ook doorwerkt tegen Federer (of dat hij het vertrouwen heeft gehouden dat hij altijd wel heeft tegen Federer, behalve misschien indoor) en of Federer zich zekerder voelt tegen Nadal nu hij weet hoe kwetsbaar Nadal kan zijn
quote:Op maandag 21 november 2011 21:53 schreef Federer-fan het volgende:
Wan een absoluut zaadje is Berdych toch Dat vind ik nou echt de ultieme faler.
Niet dan? hoe noem je het dan wat hier gebeurt? Dit is vrij standaard voor hem.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |