die titel kan echt nietquote:Op maandag 21 november 2011 00:32 schreef DerMeister het volgende:
[WTF] Nadal slaat Fish aan de haak
Helaas
quote:Op maandag 21 november 2011 00:32 schreef DerMeister het volgende:
[WTF] Nadal slaat Fish aan de haak
Helaas
quote:Top Nadal
Ik ben benieuwd of Federer een beetje kan vissen. Ik denk dat hij hier nog best een zware dobber aan zal hebben. We zullen het zien. Het is mooi dat alle spelers zich als een vis in het water voelen daar in het O2-aquarium.
inmiddels bevestigdquote:Op maandag 21 november 2011 00:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Winners in de avond lijkt me het meest logisch in ieder geval. Kan me niet voorstellen dat het anders is eigenlijk.
Naast Sinterfishje misstaat hij niet hoor vind ik.quote:
quote:In de derde en beslissende set leek Fish zijn Spaanse opponent definitief aan de haak te slaan. De Amerikaan brak Nadal bij een stand van 3-2. De Spanjaard liet zich echter niet van de wijs brengen en wist Fish direct terug te breaken. Een tiebreak moest uiteindelijk beslissing brengen wie de overwinning binnen mocht hengelen. Nadal wist deze met 7-3 in zijn voordeel te beslissen en daarmee zijn eerste overwinning in deze World Tour op te vissen.
Ik vond het ook een zwaktebod. Hoe hij die break in de derde teruggaf.quote:
Fed-fanquote:Op maandag 21 november 2011 11:37 schreef rhubarb het volgende:
Het AD gaat gewoon door met slechte woordgrappen. Nadal overwint Fish en zalm![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)t-Fish-en-zalm.dhtml
Wat dan?quote:
Ferrer heeft zn dagen hoor, daarnaast is het (zo heb ik gehoord) een vrije trage baan, werkt nog iets meer in zijn voordeel.quote:Op maandag 21 november 2011 13:30 schreef BobW het volgende:
Het kan leuk worden om te zien hoe Murray vrij eenvoudig gaat winnen denk ik.
Australian Open was toch geen slechte pot? Ik verwacht geen ontzettende kutpot omdat Ferrer vaak wel 'op niveau' speelt.quote:Op maandag 21 november 2011 13:30 schreef BobW het volgende:
Het kan leuk worden om te zien hoe Murray vrij eenvoudig gaat winnen denk ik.
Dit, die volley miste venijn.quote:Op maandag 21 november 2011 15:45 schreef Szura het volgende:
Ongelofelijk dat Ferrer dat punt niet maakt....
Ferrer-Murray? Twee van de beste drie returners van de tour?quote:Op maandag 21 november 2011 15:48 schreef franklop het volgende:
ik hoop dat ze eens flink wat aces gaan maken
die had ik niet hoog staan, Tsonga en Fish wel, maar die vielen tegenquote:Op maandag 21 november 2011 15:49 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Ferrer-Murray? Twee van de beste drie returners van de tour?
Murray heeft toch 2 aces geslagen?quote:Op maandag 21 november 2011 16:17 schreef Szura het volgende:
Totaal aantal aces tot nu toe
Federer 3 - Tsonga 6
Nadal 1 - Fish 7
Murray 0 - Ferrer 2
19
Dat vind ik een goed woord voor wat Ferrers slagn missen. Hij is een enorme vechter, maar er zit zo weinig tempo in zijn slagen.quote:Op maandag 21 november 2011 15:45 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Dit, die volley miste venijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |