Ik met een banaan.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:04 schreef Ambrosius het volgende:
Die had ik nog gemaakt, met een koekenpan.
polletjequote:
Eén of twee uitschieters op een Grand Slam per jaar, afwezigheid Del Potro, Soderling die een minder jaar heeft, enz.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:05 schreef Federer-fan het volgende:
Maar kan iemand me vertellen hoe het kan dat Berdych in de top 8 staat terwijl hij mentaal zo zwak is?
Omdat hij tegen vrijwel iedereen buiten de top 4 mentaal ook niet sterk hoeft te zijn. Tegen die tegenstanders kan hij genoeg punten pakken om zo hoog te staan.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:05 schreef Federer-fan het volgende:
Maar kan iemand me vertellen hoe het kan dat Berdych in de top 8 staat terwijl hij mentaal zo zwak is?
Ja, Pfeiffer.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:07 schreef franklop het volgende:
Soderling is toch ziek? (althans dacht ik voorbij te hebben zien komen)
quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Eén of twee uitschieters op een Grand Slam per jaar, afwezigheid Del Potro, Soderling die een minder jaar heeft, enz.
Hmm, da's waar.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:06 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Omdat hij tegen vrijwel iedereen buiten de top 4 mentaal ook niet sterk hoeft te zijn. Tegen die tegenstanders kan hij genoeg punten pakken om zo hoog te staan.
mijne ook, enige verschil die ik had met opponent, ik had Djoko in 3quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:08 schreef TheGeneral het volgende:
GSM Djokovic.
Wel goed voor mijn XL game.
Tipsarevic ja.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:35 schreef Federer-fan het volgende:
Murray trekt zich misschien terug uit het toernooi. Komt er dan een 'lucky loser' in? En hoe wordt die gecompenseerd voor het niet hebben kunnen spelen van 1 wedstrijd?
hij heeft al geruime tijd een schouderblessure, maar volgens Djoko was hij genezen. Zag dat hij wel nog flink getaped was toen hij zijn shirt uit had.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:36 schreef Federer-fan het volgende:
In dit artikel staat dat Djokovic een schouderblessure heeft. Zelf zei Djokovic toch dat hij niks heeft?
Klopt natuurlijk dat hij van toppers wint, zeker tegen Federer op Wimbledon 2010 in de kwartinfale. Maar in de finale van een groot ternooi zie ik het hem gewoon niet doen. Als hij in 2010 in de finale tegen Federer had gemoeten had ik hem 0% kans gegeven (afgezien van een eventuele blessure bij Federer).quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:22 schreef Norrage het volgende:
Toch is berdych iemand die regelmatig van de toppers wint hoor, die negativiteit hier...zijn probleem is dat ie niet constant is en niet veel potten op rij kan winnen...murray verslaan ok, daarva hard eraf tegen fed. Djoko verslaan ok, daarna hard eraf tegen Nadal.
Dat bedoel ik dus, dat om zo'n groot toernooi te winnen hij wel tenminste 2 toppers moet verslaan...en niet slechts 1.. Berdych haalt in bijna alle toernooien die hij speelt minstens de kwartfinale, maar tot een paar weken terug had ie al 2 jaar lang geen toernooi gewonnen...quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Klopt natuurlijk dat hij van toppers wint, zeker tegen Federer op Wimbledon 2010 in de kwartinfale. Maar in de finale van een groot ternooi zie ik het hem gewoon niet doen. Als hij in 2010 in de finale tegen Federer had gemoeten had ik hem 0% kans gegeven (afgezien van een eventuele blessure bij Federer).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |