Keileuk voor je. Maar wist je dat Ajax gewoon een doelpuntje hoeft te maken en dan op de counter kan loeren naar de 0-2. Ookal komt er een 1-1 in de 90+1. Dan is Ajax gewoon door. En op papier is OL veel beter. Maar is dat in de praktijk ook zo?quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:15 schreef PunkAap het volgende:
OL Wint gewoon hun zijn beter dan Ajax en vooral met Lopez.
Ja.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Gebruik je edit knop
[..]
Maar is dat in de praktijk ook zo?
OL is in de CL niet goed te beoordelen geweest. Simpel weg omdat zij al 2 potten tegen RM hebben gespeeld. 1 pot tegen het zwakke Zagreb en 1 pot tegen Ajax.quote:
Schalke is en was gewoon een goede ploeg. Maar Lyon is vooral thuis erg sterk. Zeker als Enoh speelt zal Lyon eenvoudig winnen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Allemaal zijn het verschillende niveau's. Tevens is de CL een heel andere competitie.
Sulejmani--------------??quote:
OL, laatste 7 wedstrijden : 5 verlorenquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:15 schreef PunkAap het volgende:
OL Wint gewoon hun zijn beter dan Ajax en vooral met Lopez.
Is dat niet altijd zo?quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Gebruik je edit knop
[..]
Keileuk voor je. Maar wist je dat Ajax gewoon een doelpuntje hoeft te maken en dan op de counter kan loeren naar de 0-2. Ookal komt er een 1-1 in de 90+1. Dan is Ajax gewoon door. En op papier is OL veel beter. Maar is dat in de praktijk ook zo?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | Kenneth Vermeer Jasper Cillessen Gregory van der Wiel Toby Alderweireld Jan Vertonghen Vurnon Anita Eyong Enoh Miralem Sulejmani Christian Eriksen Lorenzo Ebecilio Theo Janssen Daley Blind Nicolás Lodeiro Thulani Serero Jody Lukoki Dico Koppers Lesley de Sa Ruben Ligeon Davy Klaassen |
Dus? Feyenoord verliest 3 wedstrijden en winnen dan uit met 4-0?quote:Op maandag 21 november 2011 18:31 schreef TLC het volgende:
[..]
OL, laatste 7 wedstrijden : 5 verloren![]()
Waarom móét je persé Nederlandse clubs steuenen dan? Dat mag iedereen toch lekker zelf weten?quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:24 schreef Smoofie het volgende:
Mensen die Nederlandse clubs niet steuenen.
Hopeloos.
Vooral die Feyenooitjes
Omdat het ook beter is voor Feyenoord als ze bijv als 5e al direct geplaats zijn.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:41 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waarom móét je persé Nederlandse clubs steuenen dan? Dat mag iedereen toch lekker zelf weten?
Boeiend. Ik ga liever van Feyenoords eigen kracht uit dan van andere clubs afhankelijk te zijn, zeker als die andere club Ajax betreft. Het is ook zeker niet zo dat ik Nederlandse clubs niks gun in Europa, maar Ajax in ieder geval nietquote:Op dinsdag 22 november 2011 00:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Omdat het ook beter is voor Feyenoord als ze bijv als 5e al direct geplaats zijn.
Als Feyenoord europees zou spelen zou ik wel liever hebben dat ze winnen ja voor de puntenquote:Op dinsdag 22 november 2011 00:46 schreef inZanity het volgende:
[..]
Boeiend. Ik ga liever van Feyenoords eigen kracht uit dan van andere clubs afhankelijk te zijn, zeker als die andere club Ajax betreft. Het is ook zeker niet zo dat ik Nederlandse clubs niks gun in Europa, maar Ajax in ieder geval niet
Jij bent wel elke week voor Feyenoord dan?
Met een goede loting hoeven ze er niet per sé uit te liggen hoorquote:Op dinsdag 22 november 2011 00:48 schreef Caland het volgende:
Ajax ligt er als ze doorkomen in de CL er de volgende ronde gelijk uit.
In de EL kunnen ze in potentie verder komen.
Wat is dan precies beter voor Nederlandse clubs?
Dat vroeg ik nietquote:Op dinsdag 22 november 2011 00:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als Feyenoord europees zou spelen zou ik wel liever hebben dat ze winnen ja voor de punten
Natuurlijk ben ik niet voor Feyenoord in de competitie. Hoop dat ze altijd verliezen maar niet degraderen. Maar dat zal niet gebeuren, dus dan maar 5e plek en Europa in en punten halen voor Nederland zodat we dat kut portugal in kunnen halen.quote:
Maar wel als ze Europees spelen? Nogal schijnheilig als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Natuurlijk ben ik niet voor Feyenoord in de competitie. Hoop dat ze altijd verliezen maar niet degraderen. Maar dat zal niet gebeuren, dus dan maar 5e plek en Europa in en punten halen voor Nederland zodat we dat kut portugal in kunnen halen.
Als ze Europees spelen is het voor het groter doel, Nederland. En Portugal vind ik een kut land met een kut competitie dus die moeten we gewoon inhalenquote:Op dinsdag 22 november 2011 00:53 schreef inZanity het volgende:
[..]
Maar wel als ze Europees spelen? Nogal schijnheilig als je het mij vraagt.
En wat Portugal er nou weer mee te maken heeft ontgaat me even..
Dat Nederland Portugal kon inhalen speelde 10 jaar geleden misschien. Ga nu eerst maar Oekraïne en Rusland inhalen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Natuurlijk ben ik niet voor Feyenoord in de competitie. Hoop dat ze altijd verliezen maar niet degraderen. Maar dat zal niet gebeuren, dus dan maar 5e plek en Europa in en punten halen voor Nederland zodat we dat kut portugal in kunnen halen.
Bayern Munchenquote:Op dinsdag 22 november 2011 00:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Met een goede loting hoeven ze er niet per sé uit te liggen hoor
Maar in de EL kunnen ze in potentie verder komen ja.
Ik kan het ook niet zien omdat ik nog steeds straf heb en vroeg naar bed moet.quote:Op maandag 21 november 2011 20:40 schreef Fargo het volgende:
En die vuile hond van een baas stuurt me morgenavond gewoon naar cursus. Een herhalingscursus nota bene...
Verliezen is altijd vervelend maar als dat tegen een sterkere tegenstander gebeurt is dat makkelijker te aanvaarden dan als je punten verliest tegen clubs als NACquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:20 schreef Geo3kant het volgende:
Ik heb met mijn domme kop gezegd dat als Ajax punten ging verspelen tegen dat zwakke NAC, thuis in de Arena, dat ik Ajax zou aanmoedigen in de chamions league .. dus ik zal me maar aan mijn woord houden:
Hup Ajax.![]()
Maar stiekem weten we allemaal dat ze er allang uit liggen, uitstel van executie, vanavond 2-0, bier en tissues al in huis jongens?
Dat is ook zo.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Verliezen is altijd vervelend maar als dat tegen een sterkere tegenstander gebeurt is dat makkelijker te aanvaarden dan als je punten verliest tegen clubs als NAC
Ajax, AZ, Twente & PSV kunnen weldegelijk tot de 1/16 reiken. zou mooi zijn als ze alle 4 tot de kwartfinale komenquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:29 schreef Cara het volgende:
Ik denk dat het voor de punten in NL beter is dat ajax Europa League haalt
Of ik ga kijken is idd een tweede, maar ik ben voor elke NL ploeg die in Europa speelt en niet alleen voor PSV. Zelfs voor Feyenoord kan ik het nog wel mooi vinden, ondanks de ultieme domheid die hun fans vaak tentoonspreiden (hun eigen trein waarmee ze onderweg zijn naar de wedstrijd in de fik steken bijv.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:58 schreef Paul-89 het volgende:
Ik kan moeilijk ineens gaan hopen dat Ajax wint omdat het Europees is. Ik gun het ze gewoon niet. En als Ajacieden hopen dat Feyenoord verliest vind ik dat prima, je bent aartsrivalen of je bent het niet. Maar meestal kijk ik de Europese duels van Ajax niet eens omdat het me niet boeit en er vaak leukere wedstrijden zijn.
Lodeiro in de spits , want Messi.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:41 schreef blackAFCA het volgende:
Hopen op een mooi resultaat vanavond... Na de dramatische weken...
Beste opstelling!
Sulejmani - Eriksen - Lukoki
Lodeiro
Janssen - Enoh
Anita - Vertonghen - Alderweireld - Van der Wiel
Cillessen/Vermeer
quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:54 schreef PunkAap het volgende:
Wat willen jullie nou, Ajax,
CL 1/16 of
EL 1/4?
Halve finale CL op zijn minst dit jaar en volgende jaar via een derde plek in CL poule de EL binnenstromen en in eigenhuis de de beker pakken.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:54 schreef PunkAap het volgende:
CL 1/16 of
EL 1/4?
Must...not...hap....quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Halve finale CL op zijn minst dit jaar en volgende jaar via een derde plek in CL poule de EL binnenstromen en in eigenhuis de de beker pakken.
1/16e finale CL bestaat niet .quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:54 schreef PunkAap het volgende:
CL 1/16 of
EL 1/4?
Er gaan sowieso veel goalen vallen omdat beide teams het verschil kunnen maken vanavond.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:11 schreef Anonymousz het volgende:
waarom niet 0-0?
Oh wacht ik weet het al
Er gaat sowieso iemand overtuigend winnen. 4-1, 0-3, dat werk.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:30 schreef inZanity het volgende:
Altijd leuk om Ajax afgemaakt te zien worden
0-3?quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:33 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Er gaat sowieso iemand overtuigend winnen. 4-1, 0-3, dat werk.
doe ik ook altijdquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:25 schreef RoadrunnerX het volgende:
Ik stel mijn mobiel wel in op het programma dat ik een melding krijg wanneer een doelpunt valt.
Geeft niet.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:27 schreef Anonymousz het volgende:
Ik zie Ajax niet winnen in Lyon sorry
Maar ik hoop dat ik het mis hebquote:
Iddquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:35 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Maar ik hoop dat ik het mis heb
Nee hoor heeft ie helemaal goedquote:
quote:Lyon: Lloris, Cris , Réveillère, Cissokho, Lovren, Källström, Bastos, Gourcuff, Gomis, Briand, López
Ajax: Vermeer, vdWiel, Alderweireld, Vertonghen, Anita, Eriksen, Enoh, Janssen, Sulejmani, Lodeiro, Ebecilio
Dat zeg ikquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:00 schreef vincerusso het volgende:
[..]
bijna op elke positie een betere speler...
Rustig man.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:05 schreef blackAFCA het volgende:
Kom op Ajax!!! JELELELELE AJAX AMSTERDAAAAAM
Hoho, jij bent alleen voor Ajax omdat je zwart bent!quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:05 schreef blackAFCA het volgende:
410 kindjequote:Op dinsdag 22 november 2011 20:05 schreef blackAFCA het volgende:
Polls zijn altijdquote:Poll: Vanavond gaat Ajax...
Je hebt gestemd op: Verliezen
Je IP is: 95.96.166.18*
U bent analist?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alleen voor en na de wedstrijd deel ik hier mijn wijsheden.
Mwah, oorwassing zal wel meevallen toch? Zo goed is Lyon nou ook weer niet natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:13 schreef Cara het volgende:
Ik ben nerveus..
ben bang dat een nederlands team weer eens europees een oorwassing gaat krijgen
alle grote jongens spelenquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:13 schreef ajacied4lf het volgende:
is Gomis nog geblesseerd? en Bastos?
Beterquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:14 schreef vincerusso het volgende:
[..]
alle grote jongens spelen
Bastos, Gourcuff , Lopez
Ja, al word ik zelden serieus genomen wat me eigenlijk wel steekt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:13 schreef Karina het volgende:
[..]
U bent analist?
Die reclame met John de Wolf
Lyon is ook extreem uit vorm, en een Lopez is net terug van een blessure en zal wel wat ritme missen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:13 schreef Cara het volgende:
Ik ben nerveus..
ben bang dat een nederlands team weer eens europees een oorwassing gaat krijgen
Met Steven ja, zo mag hij m tegenwoordig noemen natuurlijk.quote:
dadelijk gaat zijn hoofd ontploffenquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:17 schreef Karina het volgende:
Yuri krijgt ook steeds een dikkere kop.
Als er vandaag maar 2 goals minimaal vallen in de eerste helftquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb medelijden met ZagrebDie gun ik volgende week nog wel een overwinning eigenlijk.
?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:19 schreef RoadrunnerX het volgende:
Nou, veel plezier allemaal hoor. Ik moet nu naar bed maar ik luister stiekem op mijn mobiel mee.
Gast?....quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:19 schreef RoadrunnerX het volgende:
Nou, veel plezier allemaal hoor. Ik moet nu naar bed maar ik luister stiekem op mijn mobiel mee.
Nee pas over 2 weken. Vanavond moeten ze Madrid een overwinning gunnen zodat ze met een B-ploeg Ajax te lijf gaan.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:19 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Als er vandaag maar 2 goals minimaal vallen in de eerste helft
Waarom dan stiekem meeluisteren... Dan ga je toch slapenquote:
Ik probeer wat te verzinnenquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:20 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Waarom dan stiekem meeluisteren... Dan ga je toch slapen.
ojah dat was een paar weken ook zo. slaap ze x.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:19 schreef RoadrunnerX het volgende:
Maakt mij niet uit wie ze erin legt.. als er maar 2 goals of meer vallen eerste helftquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee pas over 2 weken. Vanavond moeten ze Madrid een overwinning gunnen zodat ze met een B-ploeg Ajax te lijf gaan.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:20 schreef TakAFCA het volgende:
Nou doei fijne wedstrijd iedereen geniet van de stunt van Ajax.
Ik ga de kroeg in.
Je hoeft niks te verzinnen, hij heeft strafquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik probeer wat te verzinnenDan is hij ziekjes.
Ow ik wist niet hoe oud hij wasquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je hoeft niks te verzinnen, hij heeft straf
Als je al niet van Madrid kunt winnen heeft hopen op de CL eindoverwinning uberhaupt weinig zin.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:21 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit wie ze erin legt.. als er maar 2 goals of meer vallen eerste helft
Maar jullie rekenen er vast op dat jullie die overwinning wel krijgen van Real als ze vandaag winnen
ga ik ook doenquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:22 schreef RemcoW23 het volgende:
Tijd voor douche, mooi om 20:45 uur warmpjes voor de TVtje
Ja.. dat heeft het sowieso bij Ajax, als je wilt winnen doe het dan tegen een A elftal.. maar NAC en Utrecht zijn al te zwaar dus, zit niet te dromen jongen.. eet je pizza.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je al niet van Madrid kunt winnen heeft hopen op de CL eindoverwinning uberhaupt weinig zin.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:19 schreef RoadrunnerX het volgende:
staan zeker in een polonaise achter elkaar. lul in reet iederquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Die voetballers douchen ook allemaal samen hoor
Met je kont door de helft met je kont in de sloot dan ben je morgen lekker daud.. hiihihhooohoahahaquote:
Madrid is met Ronaldo beter dan Barcelona dus als je hen verslaat ben je er al bijna.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:23 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ja.. dat heeft het sowieso bij Ajax, als je wilt winnen doe het dan tegen een A elftal.. maar NAC en Utrecht zijn al te zwaar dus, zit niet te dromen jongen.. eet je pizza.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:24 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Met je kont door de helft met je kont in de sloot dan ben je morgen lekker daud.. hiihihhooohoahaha
En nu hebben ze s'morgens vroeg ook geen pasta hoeven eten.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:24 schreef dieselnoi het volgende:
Ajax speelt in de CL altijd beter dan in de competitie waar teams altijd 110% inzet geven als ze tegen Ajax spelen.
Getuige de wedstrijd tegen AC milan vorig jaar die met 2-0 UIT gewonnen werd en de afgelopen 2 wedstrijden tegen Zagreb. Zelfs de wedstrijd tegen Real Madrid kun je als aanknopingspunt gebruiken. Had Ajax in de eerste 10minuten gewoon de kansen benut tegen Real dan zouden ze gewoon 2-0 voor staan en had je een andere wedstrijd.
Het komt alleen omdat clubs in de eredivisie 110% inzet geven als ze tegen Ajax spelen maar tegen andere clubs niet.
Teken ik voor.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoop: 1-1
1-0 reveilliere (89)
1-1 Sulejmani (90+3)
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:27 schreef Geo3kant het volgende:
Greg is niet helemaal 100% ..das ene mongol jonge!
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:24 schreef dieselnoi het volgende:
de wedstrijd tegen Real Madrid kun je als aanknopingspunt gebruiken. Had Ajax in de eerste 10minuten gewoon de kansen benut tegen Real dan zouden ze gewoon 2-0 voor staan en had je een andere wedstrijd.
... of dat ajax gewoon enorm slecht is dit jaar.quote:Het komt alleen omdat clubs in de eredivisie 110% inzet geven als ze tegen Ajax spelen maar tegen andere clubs niet.
Waarom had PSV geen respect voor jullie?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]geloof je dat nou echt??? Real liet Ajax ff uitrazen, dat is alles. Die hele wedstrijd is 3-0 geëindigd omdat real het respect heeft jullie niet met 0-20 weg te zetten....
[..]
... of dat ajax gewoon enorm slecht is dit jaar.
Ik en ritmo ook niet :w~quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:05 schreef Ajacied422 het volgende:
We steunen met zn allen Ajax.(met uitzondering van Caland) Goed voor de Coefficientie. Goed voor de Nederlandse voetbalpopulatie.
Nogmaals, keep telling yourself That. Real liep echt op een procentje of 5 van zijn kunnen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:29 schreef Geo3kant het volgende:
Helpmefok, eerlijk is eerlijk Ajax was gewoon vrij dominant eerste kwartier, Real liet ze niet uitrazen
Dit kan eeeeeuh Frank eeeeeuuuh ook wel.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:32 schreef TheVulture het volgende:
Kan iemand Jan van Halst per direct een rol geven in de technische staf van Ajax... hij legt echt elke keer zo simpel uit wat er mis gaat.... daar kun je gericht op coachen
Respectquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Waarom had PSV geen respect voor jullie?
Ik vraag het me af.... dat coachen van Vermeer waardoor hij vergeet te keepen, geweldig dat je dat soort dingen zietquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dit kan eeeeeuh Frank eeeeeuuuh ook wel.
Oh zo, simpel, dus ze kunnen nog 19 keer beter? Nigga pleasequote:Op dinsdag 22 november 2011 20:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nogmaals, keep telling yourself That. Real liep echt op een procentje of 5 van zijn kunnen.
Die doelponten die ze maakten waren zó simpel... Daar word je simpel van.
Hoeveel?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:34 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Robben is terug en Bayern verliest meteen
¿quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
lol je vraagteken is omgekeerd het lijkt zo net een vishaakje![]()
:D
Zeker in het solotjes maken en vervolgens vastlopenquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Robben beste man van Bayern las ik overal
Gay.quote:
Als we over Wijnaldum gaan praten doe dat lekker in het PSV topic.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:36 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Zeker in het solotjes maken en vervolgens vastlopen
5-5 zou mooi zijn.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Tijd voor de wedstrijd veel plezier iedereen. Nu maar hopen dat mijn 10 euro op 5-5 goedkomt.
Matig.Anyways 3-1quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw he? Niet gay overigens.
Miki - Lodeiro - Ebe.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:39 schreef j0rdiiii het volgende:
Net op tijd thuis, fuck yeah.![]()
Opstelling?
Ik wil niks met een mod. Teveel controle man.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gay... ik ben geen vrouw overigens dus het kan wat worden knipoog.
Vermeer.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:39 schreef j0rdiiii het volgende:
Opstelling?
ebe - lodessi - sulejmaniquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:39 schreef j0rdiiii het volgende:
Opstelling?
4-0 voor de joden zal wel nice zijn jaquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:39 schreef inZanity het volgende:
Iedereen z'n telraam al klaarstaan?
Ik zeg 4-0, minimaal.
Mijn scherm is groterquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:40 schreef Geo3kant het volgende:
ik ga naar beneden op het grote scherm kijken.
Ah, ik verwachtte je Anti-ajax reactie al.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:39 schreef inZanity het volgende:
Iedereen z'n telraam al klaarstaan?
Ik zeg 4-0, minimaal.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:40 schreef Geo3kant het volgende:
ik ga naar beneden op het grote scherm kijken.
Omdat je al weet dat we verliezen>quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:40 schreef Saekerhett het volgende:
Waarom ben ik totaal niet zenuwachtig?
Anti Ajaxquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, ik verwachtte je Anti-ajax reactie al.
Europaleaguequote:Op dinsdag 22 november 2011 20:41 schreef Stevenzenl het volgende:
Dat die Fransozen ze nog verder de afgrond in trappen!
Is gedaan om de vele negerts te pesten...en marokkanen van Frankrijkquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:40 schreef Karina het volgende:
De shirts van Lyon zijn pas gay, roze met paars.
Hier wel hoor, allememaggiesquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:40 schreef Saekerhett het volgende:
Waarom ben ik totaal niet zenuwachtig?
Tegen wie moet PSV in de CL deze speelronde?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:41 schreef Stevenzenl het volgende:
Dat die Fransozen ze nog verder de afgrond in trappen!
0-1 binnentrappen. counteren naar de 0-2. misschien in bles nog een tegendoelpuntje incasseren. En dan naar de ArenA toe om Frank te aanbiddenquote:
PSV moet juist hopen op succes van Ajax, anders haalt PSV nooit meer de CLquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:41 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Tegen wie moet PSV in de CL deze speelronde?
Ajax heeft de laatste jaren vaak genoeg laten blijken dat de voor-ronde's EL al een te hoog niveau zijn. Dat ze maar snel weer dat niveau terugkrijgen, Ajax is topclub onwaardigquote:
Ze spelen in de EL dit seizoen, gekkie.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:41 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Tegen wie moet PSV in de CL deze speelronde?
Klopt, ga nu maar weer weg in je Eindhoven-holletjequote:Op dinsdag 22 november 2011 20:42 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Ajax heeft de laatste jaren vaak genoeg laten blijken dat de voor-ronde's EL al een te hoog niveau zijn. Dat ze maar snel weer dat niveau terugkrijgen, Ajax is topclub onwaardig
?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ze spelen in de EL dit seizoen, gekkie.
Volgend jaar weer CL met AZ
PSV , was dat die club met 4 EC-I, 2 wereldbekers en 30 landstitels?>quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:42 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Ajax heeft de laatste jaren vaak genoeg laten blijken dat de voor-ronde's EL al een te hoog niveau zijn. Dat ze maar snel weer dat niveau terugkrijgen, Ajax is topclub onwaardig
Ik zeg toch volgend jaar CL met AZ? Eerste 2 kunnen in de CL.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
?
Geen vertrouwen in PSV?
Ik verwacht dat PSV kampioen wordt als Ajax zo verder dwarrelt
Zeg dan ook PSV erbij.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik zeg toch volgend jaar CL met AZ? Eerste 2 kunnen in de CL.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat IS die club jaquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
PSV , was dat die club met 4 EC-I, 2 wereldbekers en 30 landstitels?>
Ja, alleen Stevenzenl is er.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Opvallend rustig trouwens. Normaal loopt het al vol van de trollen enz.
kansloos.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:45 schreef kanslooz het volgende:
Supporteren voor olympique vanavond, heb ¤10 op ze ingezet
Lyon, een club die op elke positie een betere speler heeft staan dan Ajax.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is het Ajax - Real Madrid dan?
Hoopte ik ook op.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:46 schreef S0nic het volgende:
Ebecilio.. zet dan lukoki erin die heeft nog snelheid..
Op papier ja. Maar gaat dat vanavond in de praktijk?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:46 schreef PackerNation het volgende:
[..]
Lyon, een club die op elke positie een betere speler heeft staan dan Ajax.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:47 schreef PackerNation het volgende:
Eriksen is te wisselvallig, zal nooit de top bereiken.
Ah oke.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:47 schreef PackerNation het volgende:
Ja, aangezien Lyon thuis speelt en moet winnen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op papier ja. Maar gaat dat vanavond in de praktijk?
Kan hij voor altijd bij Ajax blijven.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:47 schreef PackerNation het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |