Ja.. dat heeft het sowieso bij Ajax, als je wilt winnen doe het dan tegen een A elftal.. maar NAC en Utrecht zijn al te zwaar dus, zit niet te dromen jongen.. eet je pizza.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je al niet van Madrid kunt winnen heeft hopen op de CL eindoverwinning uberhaupt weinig zin.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:19 schreef RoadrunnerX het volgende:
Nou, veel plezier allemaal hoor. Ik moet nu naar bed maar ik luister stiekem op mijn mobiel mee.
staan zeker in een polonaise achter elkaar. lul in reet iederquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Die voetballers douchen ook allemaal samen hoor
Met je kont door de helft met je kont in de sloot dan ben je morgen lekker daud.. hiihihhooohoahahaquote:
Madrid is met Ronaldo beter dan Barcelona dus als je hen verslaat ben je er al bijna.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:23 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ja.. dat heeft het sowieso bij Ajax, als je wilt winnen doe het dan tegen een A elftal.. maar NAC en Utrecht zijn al te zwaar dus, zit niet te dromen jongen.. eet je pizza.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:24 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Met je kont door de helft met je kont in de sloot dan ben je morgen lekker daud.. hiihihhooohoahaha
En nu hebben ze s'morgens vroeg ook geen pasta hoeven eten.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:24 schreef dieselnoi het volgende:
Ajax speelt in de CL altijd beter dan in de competitie waar teams altijd 110% inzet geven als ze tegen Ajax spelen.
Getuige de wedstrijd tegen AC milan vorig jaar die met 2-0 UIT gewonnen werd en de afgelopen 2 wedstrijden tegen Zagreb. Zelfs de wedstrijd tegen Real Madrid kun je als aanknopingspunt gebruiken. Had Ajax in de eerste 10minuten gewoon de kansen benut tegen Real dan zouden ze gewoon 2-0 voor staan en had je een andere wedstrijd.
Het komt alleen omdat clubs in de eredivisie 110% inzet geven als ze tegen Ajax spelen maar tegen andere clubs niet.
Teken ik voor.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoop: 1-1
1-0 reveilliere (89)
1-1 Sulejmani (90+3)
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:27 schreef Geo3kant het volgende:
Greg is niet helemaal 100% ..das ene mongol jonge!
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:24 schreef dieselnoi het volgende:
de wedstrijd tegen Real Madrid kun je als aanknopingspunt gebruiken. Had Ajax in de eerste 10minuten gewoon de kansen benut tegen Real dan zouden ze gewoon 2-0 voor staan en had je een andere wedstrijd.
... of dat ajax gewoon enorm slecht is dit jaar.quote:Het komt alleen omdat clubs in de eredivisie 110% inzet geven als ze tegen Ajax spelen maar tegen andere clubs niet.
Waarom had PSV geen respect voor jullie?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]geloof je dat nou echt??? Real liet Ajax ff uitrazen, dat is alles. Die hele wedstrijd is 3-0 geëindigd omdat real het respect heeft jullie niet met 0-20 weg te zetten....
[..]
... of dat ajax gewoon enorm slecht is dit jaar.
Ik en ritmo ook niet :w~quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:05 schreef Ajacied422 het volgende:
We steunen met zn allen Ajax.(met uitzondering van Caland) Goed voor de Coefficientie. Goed voor de Nederlandse voetbalpopulatie.
Nogmaals, keep telling yourself That. Real liep echt op een procentje of 5 van zijn kunnen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:29 schreef Geo3kant het volgende:
Helpmefok, eerlijk is eerlijk Ajax was gewoon vrij dominant eerste kwartier, Real liet ze niet uitrazen
Dit kan eeeeeuh Frank eeeeeuuuh ook wel.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:32 schreef TheVulture het volgende:
Kan iemand Jan van Halst per direct een rol geven in de technische staf van Ajax... hij legt echt elke keer zo simpel uit wat er mis gaat.... daar kun je gericht op coachen
Respectquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Waarom had PSV geen respect voor jullie?
Ik vraag het me af.... dat coachen van Vermeer waardoor hij vergeet te keepen, geweldig dat je dat soort dingen zietquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dit kan eeeeeuh Frank eeeeeuuuh ook wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |