Ja.. dat heeft het sowieso bij Ajax, als je wilt winnen doe het dan tegen een A elftal.. maar NAC en Utrecht zijn al te zwaar dus, zit niet te dromen jongen.. eet je pizza.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je al niet van Madrid kunt winnen heeft hopen op de CL eindoverwinning uberhaupt weinig zin.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:19 schreef RoadrunnerX het volgende:
Nou, veel plezier allemaal hoor. Ik moet nu naar bed maar ik luister stiekem op mijn mobiel mee.
staan zeker in een polonaise achter elkaar. lul in reet iederquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Die voetballers douchen ook allemaal samen hoor
Met je kont door de helft met je kont in de sloot dan ben je morgen lekker daud.. hiihihhooohoahahaquote:
Madrid is met Ronaldo beter dan Barcelona dus als je hen verslaat ben je er al bijna.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:23 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ja.. dat heeft het sowieso bij Ajax, als je wilt winnen doe het dan tegen een A elftal.. maar NAC en Utrecht zijn al te zwaar dus, zit niet te dromen jongen.. eet je pizza.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:24 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Met je kont door de helft met je kont in de sloot dan ben je morgen lekker daud.. hiihihhooohoahaha
En nu hebben ze s'morgens vroeg ook geen pasta hoeven eten.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:24 schreef dieselnoi het volgende:
Ajax speelt in de CL altijd beter dan in de competitie waar teams altijd 110% inzet geven als ze tegen Ajax spelen.
Getuige de wedstrijd tegen AC milan vorig jaar die met 2-0 UIT gewonnen werd en de afgelopen 2 wedstrijden tegen Zagreb. Zelfs de wedstrijd tegen Real Madrid kun je als aanknopingspunt gebruiken. Had Ajax in de eerste 10minuten gewoon de kansen benut tegen Real dan zouden ze gewoon 2-0 voor staan en had je een andere wedstrijd.
Het komt alleen omdat clubs in de eredivisie 110% inzet geven als ze tegen Ajax spelen maar tegen andere clubs niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |