Polls zijn altijdquote:Poll: Vanavond gaat Ajax...
Je hebt gestemd op: Verliezen
Je IP is: 95.96.166.18*
U bent analist?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alleen voor en na de wedstrijd deel ik hier mijn wijsheden.
Mwah, oorwassing zal wel meevallen toch? Zo goed is Lyon nou ook weer niet natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:13 schreef Cara het volgende:
Ik ben nerveus..
ben bang dat een nederlands team weer eens europees een oorwassing gaat krijgen
alle grote jongens spelenquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:13 schreef ajacied4lf het volgende:
is Gomis nog geblesseerd? en Bastos?
Beterquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:14 schreef vincerusso het volgende:
[..]
alle grote jongens spelen
Bastos, Gourcuff , Lopez
Ja, al word ik zelden serieus genomen wat me eigenlijk wel steekt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:13 schreef Karina het volgende:
[..]
U bent analist?
Die reclame met John de Wolf
Lyon is ook extreem uit vorm, en een Lopez is net terug van een blessure en zal wel wat ritme missen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:13 schreef Cara het volgende:
Ik ben nerveus..
ben bang dat een nederlands team weer eens europees een oorwassing gaat krijgen
Met Steven ja, zo mag hij m tegenwoordig noemen natuurlijk.quote:
dadelijk gaat zijn hoofd ontploffenquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:17 schreef Karina het volgende:
Yuri krijgt ook steeds een dikkere kop.
Als er vandaag maar 2 goals minimaal vallen in de eerste helftquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb medelijden met ZagrebDie gun ik volgende week nog wel een overwinning eigenlijk.
?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:19 schreef RoadrunnerX het volgende:
Nou, veel plezier allemaal hoor. Ik moet nu naar bed maar ik luister stiekem op mijn mobiel mee.
Gast?....quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:19 schreef RoadrunnerX het volgende:
Nou, veel plezier allemaal hoor. Ik moet nu naar bed maar ik luister stiekem op mijn mobiel mee.
Nee pas over 2 weken. Vanavond moeten ze Madrid een overwinning gunnen zodat ze met een B-ploeg Ajax te lijf gaan.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:19 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Als er vandaag maar 2 goals minimaal vallen in de eerste helft
Waarom dan stiekem meeluisteren... Dan ga je toch slapenquote:
Ik probeer wat te verzinnenquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:20 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Waarom dan stiekem meeluisteren... Dan ga je toch slapen.
ojah dat was een paar weken ook zo. slaap ze x.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:19 schreef RoadrunnerX het volgende:
Maakt mij niet uit wie ze erin legt.. als er maar 2 goals of meer vallen eerste helftquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee pas over 2 weken. Vanavond moeten ze Madrid een overwinning gunnen zodat ze met een B-ploeg Ajax te lijf gaan.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:20 schreef TakAFCA het volgende:
Nou doei fijne wedstrijd iedereen geniet van de stunt van Ajax.
Ik ga de kroeg in.
Je hoeft niks te verzinnen, hij heeft strafquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik probeer wat te verzinnenDan is hij ziekjes.
Ow ik wist niet hoe oud hij wasquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je hoeft niks te verzinnen, hij heeft straf
Als je al niet van Madrid kunt winnen heeft hopen op de CL eindoverwinning uberhaupt weinig zin.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:21 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit wie ze erin legt.. als er maar 2 goals of meer vallen eerste helft
Maar jullie rekenen er vast op dat jullie die overwinning wel krijgen van Real als ze vandaag winnen
ga ik ook doenquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:22 schreef RemcoW23 het volgende:
Tijd voor douche, mooi om 20:45 uur warmpjes voor de TVtje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |