Of ik ga kijken is idd een tweede, maar ik ben voor elke NL ploeg die in Europa speelt en niet alleen voor PSV. Zelfs voor Feyenoord kan ik het nog wel mooi vinden, ondanks de ultieme domheid die hun fans vaak tentoonspreiden (hun eigen trein waarmee ze onderweg zijn naar de wedstrijd in de fik steken bijv.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:58 schreef Paul-89 het volgende:
Ik kan moeilijk ineens gaan hopen dat Ajax wint omdat het Europees is. Ik gun het ze gewoon niet. En als Ajacieden hopen dat Feyenoord verliest vind ik dat prima, je bent aartsrivalen of je bent het niet. Maar meestal kijk ik de Europese duels van Ajax niet eens omdat het me niet boeit en er vaak leukere wedstrijden zijn.
Lodeiro in de spits , want Messi.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:41 schreef blackAFCA het volgende:
Hopen op een mooi resultaat vanavond... Na de dramatische weken...
Beste opstelling!
Sulejmani - Eriksen - Lukoki
Lodeiro
Janssen - Enoh
Anita - Vertonghen - Alderweireld - Van der Wiel
Cillessen/Vermeer
quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:54 schreef PunkAap het volgende:
Wat willen jullie nou, Ajax,
CL 1/16 of
EL 1/4?
Halve finale CL op zijn minst dit jaar en volgende jaar via een derde plek in CL poule de EL binnenstromen en in eigenhuis de de beker pakken.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:54 schreef PunkAap het volgende:
CL 1/16 of
EL 1/4?
Must...not...hap....quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Halve finale CL op zijn minst dit jaar en volgende jaar via een derde plek in CL poule de EL binnenstromen en in eigenhuis de de beker pakken.
1/16e finale CL bestaat niet .quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:54 schreef PunkAap het volgende:
CL 1/16 of
EL 1/4?
Er gaan sowieso veel goalen vallen omdat beide teams het verschil kunnen maken vanavond.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:11 schreef Anonymousz het volgende:
waarom niet 0-0?
Oh wacht ik weet het al
Er gaat sowieso iemand overtuigend winnen. 4-1, 0-3, dat werk.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:30 schreef inZanity het volgende:
Altijd leuk om Ajax afgemaakt te zien worden
0-3?quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:33 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Er gaat sowieso iemand overtuigend winnen. 4-1, 0-3, dat werk.
doe ik ook altijdquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:25 schreef RoadrunnerX het volgende:
Ik stel mijn mobiel wel in op het programma dat ik een melding krijg wanneer een doelpunt valt.
Geeft niet.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:27 schreef Anonymousz het volgende:
Ik zie Ajax niet winnen in Lyon sorry
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |