Keileuk voor je. Maar wist je dat Ajax gewoon een doelpuntje hoeft te maken en dan op de counter kan loeren naar de 0-2. Ookal komt er een 1-1 in de 90+1. Dan is Ajax gewoon door. En op papier is OL veel beter. Maar is dat in de praktijk ook zo?quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:15 schreef PunkAap het volgende:
OL Wint gewoon hun zijn beter dan Ajax en vooral met Lopez.
Ja.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Gebruik je edit knop
[..]
Maar is dat in de praktijk ook zo?
OL is in de CL niet goed te beoordelen geweest. Simpel weg omdat zij al 2 potten tegen RM hebben gespeeld. 1 pot tegen het zwakke Zagreb en 1 pot tegen Ajax.quote:
Schalke is en was gewoon een goede ploeg. Maar Lyon is vooral thuis erg sterk. Zeker als Enoh speelt zal Lyon eenvoudig winnen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Allemaal zijn het verschillende niveau's. Tevens is de CL een heel andere competitie.
Sulejmani--------------??quote:
OL, laatste 7 wedstrijden : 5 verlorenquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:15 schreef PunkAap het volgende:
OL Wint gewoon hun zijn beter dan Ajax en vooral met Lopez.
Is dat niet altijd zo?quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Gebruik je edit knop
[..]
Keileuk voor je. Maar wist je dat Ajax gewoon een doelpuntje hoeft te maken en dan op de counter kan loeren naar de 0-2. Ookal komt er een 1-1 in de 90+1. Dan is Ajax gewoon door. En op papier is OL veel beter. Maar is dat in de praktijk ook zo?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | Kenneth Vermeer Jasper Cillessen Gregory van der Wiel Toby Alderweireld Jan Vertonghen Vurnon Anita Eyong Enoh Miralem Sulejmani Christian Eriksen Lorenzo Ebecilio Theo Janssen Daley Blind Nicolás Lodeiro Thulani Serero Jody Lukoki Dico Koppers Lesley de Sa Ruben Ligeon Davy Klaassen |
Dus? Feyenoord verliest 3 wedstrijden en winnen dan uit met 4-0?quote:Op maandag 21 november 2011 18:31 schreef TLC het volgende:
[..]
OL, laatste 7 wedstrijden : 5 verloren![]()
Waarom móét je persé Nederlandse clubs steuenen dan? Dat mag iedereen toch lekker zelf weten?quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:24 schreef Smoofie het volgende:
Mensen die Nederlandse clubs niet steuenen.
Hopeloos.
Vooral die Feyenooitjes
Omdat het ook beter is voor Feyenoord als ze bijv als 5e al direct geplaats zijn.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:41 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waarom móét je persé Nederlandse clubs steuenen dan? Dat mag iedereen toch lekker zelf weten?
Boeiend. Ik ga liever van Feyenoords eigen kracht uit dan van andere clubs afhankelijk te zijn, zeker als die andere club Ajax betreft. Het is ook zeker niet zo dat ik Nederlandse clubs niks gun in Europa, maar Ajax in ieder geval nietquote:Op dinsdag 22 november 2011 00:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Omdat het ook beter is voor Feyenoord als ze bijv als 5e al direct geplaats zijn.
Als Feyenoord europees zou spelen zou ik wel liever hebben dat ze winnen ja voor de puntenquote:Op dinsdag 22 november 2011 00:46 schreef inZanity het volgende:
[..]
Boeiend. Ik ga liever van Feyenoords eigen kracht uit dan van andere clubs afhankelijk te zijn, zeker als die andere club Ajax betreft. Het is ook zeker niet zo dat ik Nederlandse clubs niks gun in Europa, maar Ajax in ieder geval niet
Jij bent wel elke week voor Feyenoord dan?
Met een goede loting hoeven ze er niet per sé uit te liggen hoorquote:Op dinsdag 22 november 2011 00:48 schreef Caland het volgende:
Ajax ligt er als ze doorkomen in de CL er de volgende ronde gelijk uit.
In de EL kunnen ze in potentie verder komen.
Wat is dan precies beter voor Nederlandse clubs?
Dat vroeg ik nietquote:Op dinsdag 22 november 2011 00:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als Feyenoord europees zou spelen zou ik wel liever hebben dat ze winnen ja voor de punten
Natuurlijk ben ik niet voor Feyenoord in de competitie. Hoop dat ze altijd verliezen maar niet degraderen. Maar dat zal niet gebeuren, dus dan maar 5e plek en Europa in en punten halen voor Nederland zodat we dat kut portugal in kunnen halen.quote:
Maar wel als ze Europees spelen? Nogal schijnheilig als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Natuurlijk ben ik niet voor Feyenoord in de competitie. Hoop dat ze altijd verliezen maar niet degraderen. Maar dat zal niet gebeuren, dus dan maar 5e plek en Europa in en punten halen voor Nederland zodat we dat kut portugal in kunnen halen.
Als ze Europees spelen is het voor het groter doel, Nederland. En Portugal vind ik een kut land met een kut competitie dus die moeten we gewoon inhalenquote:Op dinsdag 22 november 2011 00:53 schreef inZanity het volgende:
[..]
Maar wel als ze Europees spelen? Nogal schijnheilig als je het mij vraagt.
En wat Portugal er nou weer mee te maken heeft ontgaat me even..
Dat Nederland Portugal kon inhalen speelde 10 jaar geleden misschien. Ga nu eerst maar Oekraďne en Rusland inhalen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Natuurlijk ben ik niet voor Feyenoord in de competitie. Hoop dat ze altijd verliezen maar niet degraderen. Maar dat zal niet gebeuren, dus dan maar 5e plek en Europa in en punten halen voor Nederland zodat we dat kut portugal in kunnen halen.
Bayern Munchenquote:Op dinsdag 22 november 2011 00:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Met een goede loting hoeven ze er niet per sé uit te liggen hoor
Maar in de EL kunnen ze in potentie verder komen ja.
Ik kan het ook niet zien omdat ik nog steeds straf heb en vroeg naar bed moet.quote:Op maandag 21 november 2011 20:40 schreef Fargo het volgende:
En die vuile hond van een baas stuurt me morgenavond gewoon naar cursus. Een herhalingscursus nota bene...
Verliezen is altijd vervelend maar als dat tegen een sterkere tegenstander gebeurt is dat makkelijker te aanvaarden dan als je punten verliest tegen clubs als NACquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:20 schreef Geo3kant het volgende:
Ik heb met mijn domme kop gezegd dat als Ajax punten ging verspelen tegen dat zwakke NAC, thuis in de Arena, dat ik Ajax zou aanmoedigen in de chamions league .. dus ik zal me maar aan mijn woord houden:
Hup Ajax.![]()
Maar stiekem weten we allemaal dat ze er allang uit liggen, uitstel van executie, vanavond 2-0, bier en tissues al in huis jongens?
Dat is ook zo.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Verliezen is altijd vervelend maar als dat tegen een sterkere tegenstander gebeurt is dat makkelijker te aanvaarden dan als je punten verliest tegen clubs als NAC
Ajax, AZ, Twente & PSV kunnen weldegelijk tot de 1/16 reiken. zou mooi zijn als ze alle 4 tot de kwartfinale komenquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:29 schreef Cara het volgende:
Ik denk dat het voor de punten in NL beter is dat ajax Europa League haalt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |