Nice! En aan de jompel te zien is hij naar je zin?!quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:42 schreef flugeltje het volgende:
En hier is net ook de proefdruk van het geboortekaartje binnengevallen
Ah! ben benieuwd! erg lief van dr dat ik het zomaar mag hebbenquote:Op vrijdag 18 november 2011 13:47 schreef octopussy het volgende:
Ik heb dezelfde magnetronsterilisator wel veel gebruikt. Vooral voor kolfspullen trouwens.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:47 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Nee, een hoeslaken. Haar zoontje knaagt gaten in z'n hoeslaken.
Hij is perfect, we hebben vooraf wel wat digitale drukjes gezien dus hij was al helemaal in orde. Nu heb ik de papieren versie met een aantal envelopstaaltjes zodat we die er ook bij kunnen gaan zoeken... Geweldig kaartjequote:Op vrijdag 18 november 2011 13:47 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Nice! En aan de jompel te zien is hij naar je zin?!
Leuk, leuk! Ik ben nog steeds in het proces om ons kaartje te perfectionerenquote:Op vrijdag 18 november 2011 13:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hij is perfect, we hebben vooraf wel wat digitale drukjes gezien dus hij was al helemaal in orde. Nu heb ik de papieren versie met een aantal envelopstaaltjes zodat we die er ook bij kunnen gaan zoeken... Geweldig kaartje
Lekker gevoel is dat he? Ik ben uiteindelijk 2 maanden bezig geweest met het ontwerp. Dit is de derde versie. En met versie bedoel ik eigenlijk derde compleet ander ontwerp: de eerste versie was voornamelijk bruin- en beigetinten. Die was erg mooi op yeti computerscherm, maar nadat we hem geprikt hadden bleek het te donker. Het ontwerp daarna was eigenlijk in vintage-stijl met veel beige en geel. Die was/is wel erg mooi, maar die wilde ik dan per se gedrukt hebben op handgeschept papier en daar hebben ww het geld niet voor (over). Dat zou namelijk neerkomen op bijna 3 euro per kaartje en dan zouden de enveloppe en postzegels daar nog eens los bij komen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:42 schreef flugeltje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah super dank je! Verdere vragen komen idd tzt wel in het bv topicquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:01 schreef oeke het volgende:
LLL bellen is wel gratis. En ik geloof dat er ook vrijwilligsters zijn die langs kunnen komen. Maar dat zijn eerder vragen voor het bv-topic, daar zitten een aantal vrijwilligsters.
Vanochtend voor het eerst iets gekocht voor de baby, een rompertje van de Hema, grijsbruin/wit met het boerderijtje erop.
Het begint steeds meer te leven zo!
Oh poeh, lastige vragen heb jijquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:09 schreef Asyniur het volgende:
Orea, gefeliciteerd! Je bent zwanger!
Fee-nix, past in die Avent sterilasator alleen Avent spul of ook andere spullen. Ik heb namelijk allemaal Medela spul en Tommie Tippee flessen...
ik nietquote:
Ik hoop het niet... verder lijkt er niets aan de handquote:
quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:42 schreef flugeltje het volgende:
Haha ik heb die kluif wel gezien die je in zijn bedje moest leggenquote:Op vrijdag 18 november 2011 13:03 schreef Asyniur het volgende:
Duimen jullie even mee dat de genomen maatregelen nu zorgen dat mijn zoon niet meer aan zijn hoeslaken vreet?
En ik ga even plat op de bank...
Ja snap ik eigenlijk ook niet helemaal. Dat vruchtwater is het probleem dus daardoor de bevalling opwekken maar dat dat weer dagen gaat duren is dan geen probleem.quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:23 schreef Sam1993 het volgende:
TJ als je vruchtwater te weinig is ze willen je inleiden waarom dan een inleiding die zo lang kan duren? hadden ze toch net zo goed de inleiding een paar dagen later kunnen plannen en meteen goed in kunnen leiden? had je weer ee paar dagen gescheeld zo in het ziekenhuis telkens lijkt me ook maar saai.
Ja! Dat komt ook heel snel dichtbij nuquote:Op vrijdag 18 november 2011 16:47 schreef Marrije het volgende:
Asyniur, wanneer heb jij volgende week ook al maar weer je seo?
Ik vraag me eerder af wat ik aan ga treffen na 1 aprilquote:Op vrijdag 18 november 2011 16:44 schreef Fee-nix het volgende:
Jeeeee NTS wat heerlijk!Ik vraag me af of je baas blij gaat zijn met z'n besluit
.
Ik heb sowieso nog een contract tot 1 juli 2012, dus ze zijn verplicht na mijn verlof me nog 3 maandjes aan het werk te houden.quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:47 schreef Marrije het volgende:
NTS, jij kunt dus relxen. Ga je na je verlof nog terug naar die baan?
Uhuhquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:08 schreef Kyara het volgende:
Raantje moet nog een beetje opgevoed worden wat betreft meldplicht
Ieuwwwwww! Gezellig inderdaadquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:05 schreef oeke het volgende:
Ko kroop vanochtend gezellig bij ons in bed, tot we door hadden dat zijn luier behoorlijk gelekt had. Brrr, overal poep. Dus vannacht allemaal schone bedjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben blij met het resultaat!Mama van F. (2012) en M. (2016)
Jaquote:
he bah gets!!quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:14 schreef sproet-je het volgende:
[..]
ik nietkom er net pas achter dat m'n meiske vannacht heeft overgegeven, dusssssss. Ik kan al heel slecht tegen kots maar zwanger is dat opruimen echt een onmogelijke opdracht
(en nee ik ben niet blind, maar ze had het door de spijltjes heen gegooid en dat was vanochtend dus niet opgevallen)
quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:58 schreef Fee-nix het volgende:
Wat is dit ook een leuk en bijzonder topic! Al die nieuwe levens in onze buiken...
Ja, dat!quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:24 schreef Claudia_x het volgende:
Jemig, oeke, dat is nogal wat zo'n klus! Dan zal de komende tijd helemaal snel gaan. Het lijkt me ook wel weer heel fijn om nu flink te werken en goed te verdienen zodat je straks alle rust kunt nemen om je kleine te leren kennen.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:21 schreef Marjolijntje het volgende:
Even een wals-over-iedereen-heen hoor, maar we gaan het vanavond mn broertje vertellen, dat ie oom wordt. En daar heb ik wat voor geknutseld, ook als testje voor mn oma. Daar wil ik het alleen van lapjes stof maken ipv een papiertje. Het babytje is van marsepeinIk dacht eerst hele even dat het een taart was, haha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben blij met het resultaat!
Leuk hoor dat je er wat bijzonders van maakt.
ja de 21e dacht ik? Weet het niet meer zeker, maar in dezelfde week als de mijne.quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:57 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Ja! Dat komt ook heel snel dichtbij nu.
Whehehe.. Ja was een vlaagje emo jaquote:
Oh neeee, dat bedoelde ik niet! Ik bedoelde verse beebjes, waar we op zitten te wachten hier! Ik ga 29e pas weer om te kijken of het een duo is of toch eentje!quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:36 schreef Marjolijntje het volgende:
Mn broertje is licht autistisch, ik verwacht de leuke reactie pas over een week
Bedankt voor alle reacties!
ClauwheeeBen je bij je schoonzus geweest?
Ik stel voor, 3x meldplichtverzuim = uit de OP (f*ck heb geen smileys op mobiel, maar ik zoek dat ene poppetje wat de ander slaat!)quote:
gekquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:43 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Whehehe.. Ja was een vlaagje emo ja. Kreeg even bijna traantjes in mijn ogen van het idee
. Maar t is over hoor
.
Ooooo ik heb zo'n zin in de pizza die we vanavond dan toch echt gaan eten! Ze zitten al in de oven. EN we hebben ook nog chipjes.
En dan moet jij dit doen:quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:21 schreef Kyara het volgende:
Hier nog 1 weekje bikkelen. Wordt een race tegen de klok en in plaats van hulp kreeg ik van een collega de opmerking "nou, dan kom je toch gewoon in je verlof nog even terug"Ja, dacht het ook...... even 70 km rijden om mijn bureau op te ruimen?
Nou i kga duimen dat jouw inleiding een stuk sneller gaat dan als die van mij en Jessie...quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:57 schreef _evenstar_ het volgende:
Kyara Ik wordt morgen ingeleid. S ochtends vroeg melden en ALS t goed is kom ik niet thuis meer zonder bubba
![]()
Nu dus wel ff thuis , even nog fijn aandacht voor mijn grote meid , die is best van slag dus even veel gesprekjes met haar![]()
Marjoleinthe wat leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
Ja, schandalig he, dat ik nog niet eens echt gekeken heb naar kaartjes. Het topic heb ik al die tijd ook vermeden.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:56 schreef flugeltje het volgende:
Haha Soemp, die kaartjes beginnen wel aardig te dringen nu gok ik zoNog een week of 6/7 voor je ze nodig hebt...
Wel tof om ongegeneerd te shoppen...
Ik heb er nog 1 van de hema te koop mocht je er toch een willen. Die is ideaal voor je kolfspullenquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:17 schreef Asyniur het volgende:
ik ben net even gaan spieken en hij heeft het dekbed opgevouwen en ligt helemaal opgekruld op zijn kussen(tje)Ik heb nog niet kunnen zien of hij verder geknaagd heeft. Durf ook geen foto te maken, bang dat hij wakker wordt van de camera
Ow geboortekaartjes. Daar moet ik nog over na gaan denken. Ik zal de maakster van Harry's kaartje eens een mail sturen om te vragen of ze nog zin heeft om iets te doen...
oek, wat leuk dat je al echt aan het shoppen bent nu
Sam, beterschap!
Magnetron sterilisator: ik heb er geen. Bij Harry kookte ik alles gewoon in een pan uit, maar misschien zou het toch wel handig zijn met al die kolfspullen. Zeker in het begin kookte ik alles elke dag uit (zowel flessen als kolfspullen) maar later een stuk minder maar zeker 1x per week.
Zijn er nog mensen die zeggen: dat merk moet je zeker wel/niet hebben?
quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:54 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben nogal retrofreak, de hele kamer is gemaakt uit opgeknapte spullies...Flugeltje, wat mooooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en sfeervol
![]()
aagje-vraagje: hoe doe je dat met Willem als hij staat in bed? klimt ie er niet uit?
Nee hij klimt er niet uit, zit meestal op z'n knietjes... (en slaapt ook in slaapzak dus dat scheelt) We hadden vooraf besloten dat als het niet zou werken we een 'gewoon' ledikantje aan zouden schaffen, maar het gaat eigenlijk prima...quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:14 schreef Cooki het volgende:
[..]
Flugeltje, wat mooooi!en sfeervol
![]()
aagje-vraagje: hoe doe je dat met Willem als hij staat in bed? klimt ie er niet uit?
Herkenbaar.... Ons huis is uit 1925quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee hij klimt er niet uit, zit meestal op z'n knietjes... (en slaapt ook in slaapzak dus dat scheelt) We hadden vooraf besloten dat als het niet zou werken we een 'gewoon' ledikantje aan zouden schaffen, maar het gaat eigenlijk prima...
Enne effe over m'n huis, het is inderdaad erg gaaf om in een jaren 30 huis te wonen. Sfeervol enzo, maar ook vrij koud, veel VEEL verbouwen, veel VEEL stof en dus ook erg onpraktisch poetsen enzo... Bezint eer ge begintIk hou van m'n huis hoor, maar soms zou ik wel eens willen dat ik een wat makkelijker 'af' huis zou hebben
die heb ik er meteen uitgeslooptquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:24 schreef PureEvil het volgende:
die van ons uit 2008En die is verre van af
![]()
Maar Flugel, echt een hele leuke kamer vind ik het ! En een jaren 30 huisJa dat heeft wel wat idd. En die glas in lood raampjes
Waar heb je dat nou zo snel voor elkaar?quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:25 schreef Soempie het volgende:
Geboortekaartje is uitgekozen.Heb een proefafdruk besteld.
Gaaf is ie hequote:Op vrijdag 18 november 2011 21:28 schreef Marrije het volgende:
Fluug, die beer die op elke foto mee poseert![]()
Ah, goed zo Willemquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee hij klimt er niet uit, zit meestal op z'n knietjes... (en slaapt ook in slaapzak dus dat scheelt) We hadden vooraf besloten dat als het niet zou werken we een 'gewoon' ledikantje aan zouden schaffen, maar het gaat eigenlijk prima...
Enne effe over m'n huis, het is inderdaad erg gaaf om in een jaren 30 huis te wonen. Sfeervol enzo, maar ook vrij koud, veel VEEL verbouwen, veel VEEL stof en dus ook erg onpraktisch poetsen enzo... Bezint eer ge begintIk hou van m'n huis hoor, maar soms zou ik wel eens willen dat ik een wat makkelijker 'af' huis zou hebben
wat liefquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:08 schreef Asyniur het volgende:
Als ik beeb goed kan voelen aan de buitenkant, dan kom je hier maar eens buikvoelen hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:17 schreef Cooki het volgende:
[..]
wat lief
Dat is het ook en na deze maak ik het ook nooit meer mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kunnen we daarna voor eeuwig zwijmelen over hoe bijzonder het was.![]()
waar ik werk staat bovenstaand bed gewoon op de zolder.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:30 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb net op marktplaats gewoon bijna hetzelfde bedje gevonden als ik voor Willem al had, bod gedaan en gescoord
Dit bedje:
[ afbeelding ]
Ga ik net zo maken als het bedje van Willem
[ afbeelding ]
Er zitten wel wat verschillen tussen beide bedjes overigens, maar ik vind dit al een hele prestatie gezien het feit dat de bedjes uit de 60's komen en ik er gewoon nog zo eentje vind...
+1quote:Op zaterdag 19 november 2011 08:17 schreef NotTheSame het volgende:
Jessie, wat balen dat het niet zo wil vorderen!
Evenstar, ik zo ook ontploffen als het elke keer maar weer uitgesteld word... Het zit je ook niet mee he meis!
Marjolijntje, wat leuk dat je broertje zo positief reageerde!
Ow ja... En nog een goeiemorgen iedereen!
+1.quote:Op zaterdag 19 november 2011 08:17 schreef NotTheSame het volgende:
Jessie, wat balen dat het niet zo wil vorderen!
Evenstar, ik zo ook ontploffen als het elke keer maar weer uitgesteld word... Het zit je ook niet mee he meis!
Marjolijntje, wat leuk dat je broertje zo positief reageerde!
Ow ja... En nog een goeiemorgen iedereen!
Verdomme...quote:Op zaterdag 19 november 2011 08:14 schreef _evenstar_ het volgende:
Leuk marjolijntje!
Jessie![]()
Sta je klaar om te gaan , bel je Ik kom er aan.. Of Ik om 10 Uur weer wil bellen want vol..![]()
![]()
![]()
En hoe Ik het verstandelijk heus wel snap, iets met druppel en emmer![]()
En dan? Als alles vol ligt, is er gewoon geen verloskamer om haar in te leiden. Kun je wel eigenwijs op de stoep gaan staan, maar dan sturen ze je dan gewoon weg...quote:Op zaterdag 19 november 2011 09:02 schreef SummerBreeze het volgende:
Auw, rotheupen. Ik wil nog lekker slapen, maar mijn lijf doet te pijn. Nouja, vanavond dan maar op tijd op bed en niet zoals afgelopen nacht om half 3.
Evenstar, wat een gedoe zeg. Ik kan me zomaar voorstellen dat ik me gewoon bij het zkh zou melden, ondanks dat ze zeggen vol te zitten. Jij had toch al een afspraak staan?! Misschien eens proberen bij een ander zkh? Mijn gevoel zegt dat ze je niet zomaar willen inleiden. Nu lijkt het erop alsof het toch allemaal niet nodig is en de natuur gewoon zijn gang kan gaan. Heel apart.
Dan laten ze je gewoon in de wachtkamer zitten...quote:Op zaterdag 19 november 2011 09:02 schreef SummerBreeze het volgende:
Auw, rotheupen. Ik wil nog lekker slapen, maar mijn lijf doet te pijn. Nouja, vanavond dan maar op tijd op bed en niet zoals afgelopen nacht om half 3.
Evenstar, wat een gedoe zeg. Ik kan me zomaar voorstellen dat ik me gewoon bij het zkh zou melden, ondanks dat ze zeggen vol te zitten. Jij had toch al een afspraak staan?! Misschien eens proberen bij een ander zkh? Mijn gevoel zegt dat ze je niet zomaar willen inleiden. Nu lijkt het erop alsof het toch allemaal niet nodig is en de natuur gewoon zijn gang kan gaan. Heel apart.
oh oh oh wat een heeerlijke manneke!!quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:58 schreef Nirak het volgende:
Dat bedje is echt mooi opgeknapt, knap als je dat kunt!
En ik lees geboortekaartje, die mogen best gespamt worden van mij
Die van onze Danne:
[ afbeelding ]
Das dit jongetje:
[ afbeelding ]
Dit... en ander ziekenhuis proberen vind ik helemaalquote:Op zaterdag 19 november 2011 09:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dan laten ze je gewoon in de wachtkamer zitten...
De inleiding is niet urgent in de zin dat de baby het zwaar heeft en als de bevalkamers bezet zijn zal je simpelweg moeten wachten, afspraak of niet...
Het is niet voor niets dat je altijd moet bellen van te voren bij een geplande inleiding. Het kan zomaar zijn dat er die nacht een berg baby'tjes besloten hebben zich aan te dienen, en die gaan dan echt voor.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 09:37 schreef bitterend het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ja bijna alles!! nog 1 wasje te gaan![]()
Ben benieuwd naar jullie babykamer
Ah zo, nou ok, nog 1 wasje danquote:Op zaterdag 19 november 2011 09:42 schreef bitterend het volgende:
Je ging toch vandaag meer spullekes halen dacht ik? een lampie?
ja ik dacht klaar te zijn met wasjes maar mama had 4 slaapzakken mee genomenen toen moest ik nog meer beddengoed bij de Hema halen
dus dat moet straks erin allemaal! en dan is het klaar
![]()
mmm vla ja zo halen bij de lidl
Ja dat hoop ik ook!quote:Op zaterdag 19 november 2011 09:57 schreef flugeltje het volgende:
Ik zou ook niet uit willen wijken nu hoor evenstarretje, je vertrouwt je gyn... Ik hoop dat alle vrouwen die er nu liggen snel bevallen en je jezelf vanmiddag alsnog mag melden
Ligt eraan in welke regio je woont, wil mn manneke wel in de buurt houdenquote:Op zaterdag 19 november 2011 09:32 schreef bitterend het volgende:
[..]
oh oh oh wat een heeerlijke manneke!!
mag ik hem alvast reserveren als schoonzoon![]()
![]()
Gewoon verkeerd begrepen dus. Tuurlijk, kan gebeurenquote:Op zaterdag 19 november 2011 10:02 schreef SummerBreeze het volgende:
Nou dames, sorry voor mijn rare opmerkingen net. Ik dacht dat er dus wel min of meer haast a greep die inleiding zat. Kan gebeuren toch?
Jeeee dat duurt ook lang bij jou zeg.quote:Op zaterdag 19 november 2011 07:59 schreef jessie het volgende:
Ben ik lag te slapen inderdaad. Net weer getoucheerd nog steeds 1cm. Ik begin het nu zo zat te worden, dokters zeggenbij de een duurt het wat langer dan bij de ander. We zien het wel. Opvang voor de meiden wrdd ook steeds moeilijkr.
Kus voor jullie anmoedigingendoet me goed
Ik denk dat de meeste inleidingen sneller gaan als je al ontsluiting hebt Bitterend.quote:Op zaterdag 19 november 2011 09:26 schreef bitterend het volgende:
jessie nog steeds op 1cm!! schiet niet op zeg! ik snap het niet...je leest over inleiding dat het zo snel gaat met infuus en dat ze vliezen breken enzo maar bij jou en TJ lijkt het echt anders te gaan
hang in there!![]()
![]()
evenstarwat een domper zeg
![]()
ik ben vandaag 39 weken
Ah gatver Evenstar! Dat is echt stomquote:Op zaterdag 19 november 2011 10:23 schreef _evenstar_ het volgende:
Morgen voor poging 3 maar.. Driemaal is scheepsrecht toch?
Ik hoorde overleg toen ik belde met gevloek, gepuzzel en gevloek door gyn ze hebben het geprobeerd , maar zelfs Als ik natuurlijk aan de gang zou gaan zou ik naar v'hoven moeten..
Mag wel straks extra omeprazol ivm de hoeveelheid maagzuur eruit is gekomen vannacht.
Hihi, ik wil het evengoed wel doen hoorquote:Op zaterdag 19 november 2011 10:27 schreef NotTheSame het volgende:
Fee-nix, ow haha, naja dan kijk ik wel, als de mijne eerder binnen dan dat jij em op kunt zetten, laat ik het je wel weten, dan hoef je geen foto meer te maken natuurlijk.
Oooh een echte Bossche Bol....quote:Op zaterdag 19 november 2011 10:29 schreef _evenstar_ het volgende:
Het is niet anders, ik heb Mijn tranen gehad. Morgen nieuwe ronde nieuwe kansen. Kan wel blijven piepen, veranderd niets aan de situatie.
Ik weiger om me Klein te laten krijgen! en kleine troost ik krijg vanmiddag lekker bossche Bol ( voor Kenners die van jan)
Natuurlijk hou ik ook van jou schatquote:
Ahwwwwquote:Op zaterdag 19 november 2011 10:35 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Natuurlijk hou ik ook van jou schat![]()
!
En van de rest van de dames hier
(ooohhh... wat heb ik toch een vredelievende bui vanochtend)
De Grootquote:Op zaterdag 19 november 2011 10:29 schreef _evenstar_ het volgende:
Het is niet anders, ik heb Mijn tranen gehad. Morgen nieuwe ronde nieuwe kansen. Kan wel blijven piepen, veranderd niets aan de situatie.
Ik weiger om me Klein te laten krijgen! en kleine troost ik krijg vanmiddag lekker bossche Bol ( voor Kenners die van jan)
quote:Op zaterdag 19 november 2011 10:35 schreef Fee-nix het volgende:
Enne ff tussendoor: wij denken allemaal vast dat we engeltjes aan het uitbroeden zijn, maar het kan natuurlijk ook nog zoiets worden:
http://www.vkmag.com/magazine/dochter_van_de_duivel/Ik moet steeds zo lachen om dit filmpje... Moest m er ff in gooien
.
Wie gaat er voor je in de rij staan? Die is op zaterdag bijna niet te doen manquote:Op zaterdag 19 november 2011 10:44 schreef _evenstar_ het volgende:
KyaratsskK. Worstenbroodjes kotsen kut
![]()
En Faitzh de groot ja
Ja hallo, jij kotst sowieso alles uit!quote:Op zaterdag 19 november 2011 10:44 schreef _evenstar_ het volgende:
KyaratsskK. Worstenbroodjes kotsen kut
![]()
I hazzz konneksijun!!quote:Op zaterdag 19 november 2011 10:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wie gaat er voor je in de rij staan? Die is op zaterdag bijna niet te doen man
True !quote:Op zaterdag 19 november 2011 11:07 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ja hallo, jij kotst sowieso alles uit!
Precies, zelfs ik, als import Brabander, vind ze lekker.quote:Op zaterdag 19 november 2011 10:48 schreef covie het volgende:
bossche bollen zijn lekkerrrrrrrrrr
En daar lust ik er ook wel 1 van. (of meer)
Hoe kan je dat nou neit lekker vinden?!
Neuh ik blijf lekker posten hahahaha van mij kom je niet zo makkelijk afquote:Op zaterdag 19 november 2011 10:14 schreef NotTheSame het volgende:
Bitterend 39 weken EN ook nog eens lekker vroeg gemeld! Goed zo meissie![]()
!
De schrik slaat me even om het hart... Ik moet jou gewoon binnen nu en 3 weken gaan missen hier!
oh is heel makkelijkquote:Op zaterdag 19 november 2011 11:20 schreef Soempie het volgende:
door je neus.Heb een keer cola door m'n neus naar buiten gekregen, wat best pijnlijk was door de prik. Wil niet weten hoe spaghetti voelt of rijstkorrels.
Ik heb steeds zo'n beeld voor me van Lady en de Vagebond, maar dan anders.quote:Op zaterdag 19 november 2011 11:24 schreef bitterend het volgende:
[..]
oh is heel makkelijk
je kan het gewoon eruit trekken
![]()
![]()
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 19 november 2011 11:14 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
True !
Maar wit brood en worstenbroodjes en oliebollen en melk staan het hoogst op de lijst dat dat echt enorm kut en pijnlijk is om te kotsen.
Spaghetti , rijst en noodles zijn t grappigste , dat gaat zelfs door je neus heel makkelijk
ga lekker uit rusten vandaag! morgen is jullie dag! *knuffel*quote:Op zaterdag 19 november 2011 10:29 schreef _evenstar_ het volgende:
Goeiemorgen!quote:Op zaterdag 19 november 2011 11:24 schreef bitterend het volgende:
ik heb nog nooit die bossche spul gehad
wasda?
mijn man is gordijnen aan het maken...van de ikea! je moet ze op de juiste lengte knippen enzo
quote:Op zaterdag 19 november 2011 11:32 schreef Kersjes het volgende:
En Jessie en TJ, hopelijk kunnen jullie ook vandaag nog jullie kindjes begroeten!
we hebben allebei linker handen! het ziet er niet uitquote:Op zaterdag 19 november 2011 11:33 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Goeiemorgen!nognooit?? Mmm is zo lekker!
En Ikea gordijnen hebben wij ook, heeft m'n lief op maat gemaakt(ik kan niet recht knippen enz haha)
Hier nogsteeds ziek, vies dik groen slijm ophoesten bwuh
Dus nogsteeds rustig aan
Eenvoor de dames die t nodig hebben
Ja het doet gelukkig wel wat nu...maar ik hoop dat het wat sneller gaat dan morgen....quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:53 schreef flugeltje het volgende:
Dan begint ie aan te pikken TJ, morgen ben je zeker wel mama nu
ik heb een heerlijke tosti met kaas en tomaat op en een eitje!quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:39 schreef Fee-nix het volgende:
Pff stelletje viespeuken hier! Denk ik nog even bij te lezen voor de lunch... Had ik beter niet kunnen doen.
Zoe beterschap!
Ons kaartje komt daar ook vandaan! Fantastische service en de kwaliteit was ook helemaal naar verwachting!quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:39 schreef Soempie het volgende:
Patroon nog niet naar gekeken.Ik zoek ook echt iets voor oenen, want ik kan eigenlijk alleen nog maar rechte stukken breien. Kan wel verschillende steken, maar heb nog niks anders gemaakt dan sjaals of dekentjes. Dus, tips zijn altijd welkom, ook voor mutsjes.
En inderdaad bizar snel uit het kaartje.Ik liet het kaartje zien aan m'n man, hij kijkt er een tijdje aandachtig naar en zegt: 'ja, dit vind ik een heel leuk kaartje, doen we!'. Met de naam van de baby ging het ook ongeveer zo.
Het kaartje komt van LocoMix. Iemand ervaringen mee? Ik wil sowieso de proefafdruk afwachten..
Nootjes door je neus is gewoon ontzettend pijnlijkquote:Op zaterdag 19 november 2011 11:14 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
True !
Maar wit brood en worstenbroodjes en oliebollen en melk staan het hoogst op de lijst dat dat echt enorm kut en pijnlijk is om te kotsen.
Spaghetti , rijst en noodles zijn t grappigste , dat gaat zelfs door je neus heel makkelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Past bij mn tattoohaha
fee-nix: teringbende is minder maar wel leuk dat ze bezig zijn met behangen enz!
meen je dat!quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:10 schreef Asyniur het volgende:
bitterend, we gaan gewoon nog een paar dagen op vakantie en natuurlijk met de feestdagen elders eten
Ow enne ook al ligt je kind vast in het bekken, volgens mij kan het er altijd weer uit. Anders zou ze ook niet kunnen draaien
wat hebbie gekocht?quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:47 schreef Kyara het volgende:
Net terug uit de stad. Wat een lekker weer om buiten te zijn. Ging eigenlijk best goed qua lopen en zo. Toch best wel wat gewandeld in aardig tempo. Was leuk!
Volgens mij kán het wel maar gebeurt het zelden omdat je andersom natuurlijk een stuk minder plaats hebt om te bewegen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:13 schreef bitterend het volgende:
[..]
meen je dat!
ik bedoel...zou ze in theorie dus in stuit kunnen liggen als ze daar zin in had?![]()
ik dacht dat vast in bekken was dat ze wel van links naar rechts kon draaien zeg maar...maar niet meer omhoog kan komen
kleding en tekenspullen voor manlief, knuffel en boekjes voor de kleine en een rokje en handschoenen voor mij. Overigens nu wel last van bekken, was misschien toch een beetje veel van het goede maar ach.quote:
Leeuuuk! Proficiat!!quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:08 schreef Sonnetje85 het volgende:
Nou familie weet t, dus hier ook maar out in the open: ik ben de mystery guest![]()
Floris wordt grote broer!
Ik mag dus met mn naam in de lijst
quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:34 schreef Susie het volgende:
*schaam* ik at bijna iedere week wel een keer pizza of patat *schaam*
Uk drukt sinds vorige week voortdurend op mijn baarmoeder mondquote:Op zaterdag 19 november 2011 18:36 schreef NotTheSame het volgende:
Ow... Draak is volgens mij op m'n schaambot aan het drummen...
Ja, hebben wij ook altijd!quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:11 schreef octopussy het volgende:
Hier ook best vaak snelle hap hoor. Scheelt dat we voor Hannah altijd wel porties gezond voedsel in de vriezer hebben wat even in de magnetron gemikt kan worden.
ik kook ook elke dag zo vers mogelijk, maar ik hou ook wel van een pizza tussen de middagquote:Op zaterdag 19 november 2011 18:36 schreef NotTheSame het volgende:
Dit is de 2e keer dat we shoarma eten in m'n zwangerschap. Normaal heb ik helemaal geen moeite met het elke dag koken, en dan het liefst alles zo vers mogelijk. Ik had eigenlijk lamsvlees met een pureetje of stamppotje op het menu staan, maar dat was me echt teveel werk vandaag.
zetten jullie gewoon kliekjes in de vriezer? of apart koken?quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:13 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Ja, hebben wij ook altijd!
TJ go go go!!
Bij wie heb je dat besteld? Hebben ze er ook 'kapsalon'. Ben nog op zoek naar een goede in mijn mijn nieuwe woonplaats.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:36 schreef NotTheSame het volgende:
Dit is de 2e keer dat we shoarma eten in m'n zwangerschap. Normaal heb ik helemaal geen moeite met het elke dag koken, en dan het liefst alles zo vers mogelijk. Ik had eigenlijk lamsvlees met een pureetje of stamppotje op het menu staan, maar dat was me echt teveel werk vandaag.
Ja zo doen wij het ookquote:Op zaterdag 19 november 2011 19:23 schreef octopussy het volgende:
Ik kook meestal wat meer dan nodig, en wanneer Hannah het dan lekker vindt vries ik een portie in. Ze eet in principe (op junkfood na) met de pot mee dus ik hoef niet apart te koken.
Eigenlijk is een vriezer wel een heel handig ding als je kinderen hebt
quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:31 schreef Fee-nix het volgende:
Meestal eten we gewoon gezond, maar we eten zeker wel eens (of twee keer) in de maand patat of pizza!
Haha, als ik het zo lees ben ik gelukkig niet de enige die wel zondigt tijdens de zwangerschap. Twee keer per maand is hier soms ook wel een positieve schatting hoorquote:Op zaterdag 19 november 2011 19:43 schreef Zoë23 het volgende:
[..]2x per maand? Wij eten elke week patat
Vanavond soep+stokbrood gegeten, vanmiddag pannekoeken gehad mmm.
Gefeliciteerd sonnetje! Welkom!
Goed om te horen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:43 schreef Keshet het volgende:
[..]
Ons kaartje komt daar ook vandaan! Fantastische service en de kwaliteit was ook helemaal naar verwachting!
Wij eten eigenlijk nooit pizza.. Ik lust t niet en m'n lief vind 't lekkerder om ergens in n restaurantje te etenquote:Op zaterdag 19 november 2011 19:51 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Haha, als ik het zo lees ben ik gelukkig niet de enige die wel zondigt tijdens de zwangerschap. Twee keer per maand is hier soms ook wel een positieve schatting hoor. Maar we zijn allebei niet hele erge patat-fans. Meer pizza-fans
. We hebben dan weleens dat we twee keer in twee weken pizza hebben gegeten, maar dat is best veel voor ons doen. Meestal is het eens in de twee weken. Op oud papier dag
, haha! Dan kunnen die dozen gelijk weer weg! Dus wij zijn best netjes
.
Maar vinden jullie lasagne (uit een pakje) of bijv. Kip Madras (van Knorr Wereldgerechten) niet ook een klein beetje zondigen? Of ben ik dan veel te streng voor mezelf?.
Wij zijn wel erg met chips ook vind ik. Minstens twee zakken per week. Vaak ook 3 of 4. Daar kan ik echt niet van afblijven.
Nou volgens mij is het vooral heel zout... En als je er bijv. creme fraiche doorheen moet doen is het ook wel erg vet geloof ik. Maargoed, we hoeven geen heiligen te zijnquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:11 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Uit pakjes koken is toch niet heel erg, zoals wereldgerechten?
Om nu alles vers te maken..(sausjes of kruidencombi's voor bami ofzo) vind ik weer wat té.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |