quote:

Leukkkkk ik heb ook al de definitieve versie, nu alleen nog wachten tot die wil komen haha
Leuk he Oeke spulletjes kopen, dan begint het inderdaad meer te leven vind ik.
quote:
Op vrijdag 18 november 2011 13:03 schreef Asyniur het volgende:Duimen jullie even mee dat de genomen maatregelen nu zorgen dat mijn zoon niet meer aan zijn hoeslaken vreet?
En ik ga even plat op de bank...
Haha ik heb die kluif wel gezien die je in zijn bedje moest leggen
quote:
Op vrijdag 18 november 2011 13:23 schreef Sam1993 het volgende:TJ als je vruchtwater te weinig is ze willen je inleiden waarom dan een inleiding die zo lang kan duren? hadden ze toch net zo goed de inleiding een paar dagen later kunnen plannen en meteen goed in kunnen leiden? had je weer ee paar dagen gescheeld zo in het ziekenhuis telkens lijkt me ook maar saai.
Ja snap ik eigenlijk ook niet helemaal. Dat vruchtwater is het probleem dus daardoor de bevalling opwekken maar dat dat weer dagen gaat duren is dan geen probleem.
Al lig ik nu wel minstens 2x per dag aan die ctg.
Nou er is een beetje beroering in m'n buik maar het zijn zeker nog geen weeen. Dus ze gaan geen gel bijspuiten.
Want dan kunnen ze het overstimuleren en dan zijn ze nog verder van huis blijkbaar...
Dus weerrrrrrr wachten.
Morgenochtend gaan ze weer ff checken hoe het dan met de ontsluiting zit en dan kijken of ze misschien de vliezen kunnen breken.
Nah het zal me benieuwen.
En lekker aan de klets met een nieuwe verloskundige die me effe liet weten dat je ook met ruggeprik zeker het eind van je bevalling toch nog voelt...
Ahum dus...... soms hoor je teveel verschillende geluiden/meningen...
Maar deze verloskundige vond het niet handig om al heel vroeg de ruggeprik te zetten omdat het dan vaker voorkomt dat het aan het eind niet meer werkt.
Nou ik neem jullie advies aan

en ik zie het allemaal wel gebeuren