quote:
Uh wat voor envelop? Ik ben het kwijt of vergeten of is het iets dat alleen bepaalde mensen mogen weten
Asy je bericht vond ik duidelijk en hoe meer berichten van verschillende mensen hoe beter (zonder elkaar te beschuldigen of schuldgevoelens aan te praten of jezelf aan te praten

)
Je gaat toch van de goede bedoelingen hier van mensen uit, want anders kan je inderdaad alle woorden wel op een weegschaaltje leggen en kan je niets meer zeggen.
Ik ben gewoon een toekomstige "lukt het wel, ok, lukt het niet dan wat anders opvoeder/borstvoedingsgever en dergelijke"
Schuldig voelen praat je jezelf aan, ik heb jaren als groepsleidster gewerkt met kinderen van 6 tot 16 jaar ( en ik weet misschien of waarschijnlijk praat ik straks heel anders met mijn eigen kind, we zullen het meemaken

)
Maar daar heb ik ook weleens "schandelijke" dingen gedaan... bijvoorbeeld 2 kinderen veel te laat opgehaald van voetbaltraining in de winter.
Toen had ik ook effe een groot schuldgevoel.

en schaamtegevoel De kids daarintegen hadden al een vermoeden dat ik in dienst was omdat dat typisch wat voor mij was

en waren eigenlijk heel relaxed...
Toen heb ik m'n schuldgevoel van me af gezet, want ja daar komen ze wel overheen...er zijn ergere dingen.
En zo is het leven, dingen gebeuren, en je doet altijd je best en dat is goed genoeg en als het niet lukt dan, jammer dan... je hebt je best gedaan en dat is het enige wat je kunt doen toch