abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 november 2011 @ 16:57:00 #51
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_104518404
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 16:47 schreef Marrije het volgende:

Asyniur, wanneer heb jij volgende week ook al maar weer je seo?
Ja! Dat komt ook heel snel dichtbij nu :).
pi_104518410
TJ, houd moed! Misschien doet het allemaal wel iets en komt het alsnog op gang voor de zaterdag aanbreekt. Bij mij leek er na 3x pillen (ik kreeg geen gel) niets noemenswaardigs te gebeuren. Ze zouden de dag erna verder gaan met het inleiden, maar rond middernacht braken ineens mijn vliezen.

Het enige wat je zeker weet is dat je geen benul hebt wat er gaat komen. Nou ja, behalve dat je kleintje eraan komt! :*
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 18 november 2011 @ 16:58:41 #53
250838 Fee-nix
pi_104518454
O+ Wat is dit ook een leuk en bijzonder topic! Al die nieuwe levens in onze buiken... O+
  vrijdag 18 november 2011 @ 17:03:29 #54
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_104518613
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 16:44 schreef Fee-nix het volgende:
Jeeeee NTS wat heerlijk! *O* Ik vraag me af of je baas blij gaat zijn met z'n besluit ;).
Ik vraag me eerder af wat ik aan ga treffen na 1 april _O- .

quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 16:47 schreef Marrije het volgende:
NTS, jij kunt dus relxen. Ga je na je verlof nog terug naar die baan?
Ik heb sowieso nog een contract tot 1 juli 2012, dus ze zijn verplicht na mijn verlof me nog 3 maandjes aan het werk te houden.
Ik hou wel m'n oogjes en oortjes open in m'n verlof, misschien komt er wel iets moois voorbij, en anders kan het ook nog wel eens zijn dat, mochten ze niet verlengen, ik voorlopig thuis blijf voor onze Draak. Maar ik heb nog geen concrete plannen, we zien wel wat de toekomst brengt.

TimeJumper, even een hele dikke :* voor jou! Ik zou echt kotsmoe worden van dat wachten, maar hij komt eraan en dat is toch wel HET lichtpuntje aan het einde van de tunnel!

Jessie, waar ben je?

Raantje ook nog steeds niet gemeld.... o|O
pi_104518670
Oei Sproetje, dat zijn geen leuke verrassingen zo in de middag. :{
En helemaal als je er niet tegen kan.
Ko kroop vanochtend gezellig bij ons in bed, tot we door hadden dat zijn luier behoorlijk gelekt had. Brrr, overal poep. Dus vannacht allemaal schone bedjes. ;)

NTS, dat is fijn nieuws. Wat fideel van je baas! En best een tof compliment toch? :)

Jeetje TJ, het schiet niet op zo zeg. Sterkte!

Boh, ik heb vandaag wel een beetje last van hormonen geloof ik. Ik kreeg net een zeer onbeleefd mailtje met zinnen in hoofdletters, dus ik heb even lekker terug geHOOFDLETTERD! :(

Ik heb een extra klus aangenomen, een erg leuke klus en het geld is zeer welkom, maar ik moet ineens slikken van de hoeveelheid werk die er vanaf maandag voor mijn voeten ligt. Tot een paar weken voor de bevalling heb ik het gewoon kneiterdruk! :o
Ik ben er echt een beetje bang van. :')
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  vrijdag 18 november 2011 @ 17:07:26 #56
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_104518738
Sterkte tj, je kunt het!
pi_104518770
NTS verlof!!! *O* *O* *O*

Nog geen nieuws van Jessie dus -O-

Je moet wel geduld hebben he TJ!

Evenstar, heb jij nu morgen dat gesprek met de gyn? Ben je nog in het ziekenhuis of mocht je nog even naar huis?

Raantje moet nog een beetje opgevoed worden wat betreft meldplicht :+
  vrijdag 18 november 2011 @ 17:15:40 #58
250838 Fee-nix
pi_104518996
quote:
17s.gif Op vrijdag 18 november 2011 17:08 schreef Kyara het volgende:

Raantje moet nog een beetje opgevoed worden wat betreft meldplicht :+
Uhuh :Y .

quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 17:05 schreef oeke het volgende:

Ko kroop vanochtend gezellig bij ons in bed, tot we door hadden dat zijn luier behoorlijk gelekt had. Brrr, overal poep. Dus vannacht allemaal schone bedjes. ;)

Ieuwwwwww! Gezellig inderdaad ;).
pi_104519191
Even een wals-over-iedereen-heen hoor, maar we gaan het vanavond mn broertje vertellen, dat ie oom wordt. En daar heb ik wat voor geknutseld, ook als testje voor mn oma. Daar wil ik het alleen van lapjes stof maken ipv een papiertje. Het babytje is van marsepein :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben blij met het resultaat!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_104519312
Jemig, oeke, dat is nogal wat zo'n klus! Dan zal de komende tijd helemaal snel gaan. Het lijkt me ook wel weer heel fijn om nu flink te werken en goed te verdienen zodat je straks alle rust kunt nemen om je kleine te leren kennen. O+
pi_104519323
Wow Marjolijntje, wat crea bea!! Gaaf *O*
pi_104519352
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 16:08 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

Rook je onfris dan? :o :r
Ja :9 maar dat is opgelost na een lekkere douch *)
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  vrijdag 18 november 2011 @ 17:26:14 #63
250838 Fee-nix
pi_104519355
Leuk Marjolijntje!!!
pi_104519356
Zo Marjolijntje, wat maak jij er werk van! Leuk!

Ik hing geloof ik al binnen een uur na testen met iedereen aan de telefoon om het te vertellen. :')
pi_104519377
Wat leuk Marjolijntje! O+
pi_104519418
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 16:14 schreef sproet-je het volgende:

[..]

ik niet :X kom er net pas achter dat m'n meiske vannacht heeft overgegeven, dusssssss. Ik kan al heel slecht tegen kots maar zwanger is dat opruimen echt een onmogelijke opdracht :r (en nee ik ben niet blind, maar ze had het door de spijltjes heen gegooid en dat was vanochtend dus niet opgevallen)
he bah gets!!
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_104519449
Jeetje wat gaan jullie snel! Dat kan ik niet bijhouden hoor :o

Marjolijntje wat leuk!

Een korte screening levert 0 baby's op verder...da's -O-
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_104519467
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 16:58 schreef Fee-nix het volgende:
O+ Wat is dit ook een leuk en bijzonder topic! Al die nieuwe levens in onze buiken... O+
:? ben je emo? :D

oeke...pff succes!!

Marolintje leuk O+

TJ duurt lang bij jou zeg!!
pi_104519485
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 17:29 schreef bitterend het volgende:

[..]

:? ben je emo? :D
_O-
pi_104519508
ohh ik lees net hoe oeke wakker is geworden met lek poep ! yukkybah!
pi_104519536
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 17:24 schreef Claudia_x het volgende:
Jemig, oeke, dat is nogal wat zo'n klus! Dan zal de komende tijd helemaal snel gaan. Het lijkt me ook wel weer heel fijn om nu flink te werken en goed te verdienen zodat je straks alle rust kunt nemen om je kleine te leren kennen. O+
Ja, dat!
Wat me een beetje bang maakt is dat ik, zoals vandaag, na veel actie en fietsen en sjouwen toch wel weer misselijk ben. Nouja, het zal wel loslopen. :Y

Wat een leuke verrassing zo, Marjoleintje, mooi! Ik ben erg benieuwd hoe hij het zal vinden. En of hij het meteen begrijpt. Haha, mijn broertje moest ik het echt nog even voorkauwen. O+

Oh jongens, het moederschap is zo heerlijk, met yukkypoep en alles! :Y) :P

[ Bericht 2% gewijzigd door oeke op 18-11-2011 17:44:31 ]
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  vrijdag 18 november 2011 @ 17:35:28 #72
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_104519651
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 17:21 schreef Marjolijntje het volgende:
Even een wals-over-iedereen-heen hoor, maar we gaan het vanavond mn broertje vertellen, dat ie oom wordt. En daar heb ik wat voor geknutseld, ook als testje voor mn oma. Daar wil ik het alleen van lapjes stof maken ipv een papiertje. Het babytje is van marsepein :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben blij met het resultaat!
Ik dacht eerst hele even dat het een taart was, haha.
Leuk hoor dat je er wat bijzonders van maakt.
pi_104519672
Mn broertje is licht autistisch, ik verwacht de leuke reactie pas over een week ;)
Bedankt voor alle reacties!

Clauwheee :* Ben je bij je schoonzus geweest?
Mama van F. (2012) en M. (2016)
  vrijdag 18 november 2011 @ 17:37:22 #74
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_104519699
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 16:57 schreef Fee-nix het volgende:

[..]

Ja! Dat komt ook heel snel dichtbij nu :).
ja de 21e dacht ik? Weet het niet meer zeker, maar in dezelfde week als de mijne.
pi_104519715
23 nov. dacht ik?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')