Ja! Dat komt ook heel snel dichtbij nuquote:Op vrijdag 18 november 2011 16:47 schreef Marrije het volgende:
Asyniur, wanneer heb jij volgende week ook al maar weer je seo?
Ik vraag me eerder af wat ik aan ga treffen na 1 aprilquote:Op vrijdag 18 november 2011 16:44 schreef Fee-nix het volgende:
Jeeeee NTS wat heerlijk!Ik vraag me af of je baas blij gaat zijn met z'n besluit
.
Ik heb sowieso nog een contract tot 1 juli 2012, dus ze zijn verplicht na mijn verlof me nog 3 maandjes aan het werk te houden.quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:47 schreef Marrije het volgende:
NTS, jij kunt dus relxen. Ga je na je verlof nog terug naar die baan?
Uhuhquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:08 schreef Kyara het volgende:
Raantje moet nog een beetje opgevoed worden wat betreft meldplicht
Ieuwwwwww! Gezellig inderdaadquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:05 schreef oeke het volgende:
Ko kroop vanochtend gezellig bij ons in bed, tot we door hadden dat zijn luier behoorlijk gelekt had. Brrr, overal poep. Dus vannacht allemaal schone bedjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben blij met het resultaat!Mama van F. (2012) en M. (2016)
Jaquote:
he bah gets!!quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:14 schreef sproet-je het volgende:
[..]
ik nietkom er net pas achter dat m'n meiske vannacht heeft overgegeven, dusssssss. Ik kan al heel slecht tegen kots maar zwanger is dat opruimen echt een onmogelijke opdracht
(en nee ik ben niet blind, maar ze had het door de spijltjes heen gegooid en dat was vanochtend dus niet opgevallen)
quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:58 schreef Fee-nix het volgende:
Wat is dit ook een leuk en bijzonder topic! Al die nieuwe levens in onze buiken...
Ja, dat!quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:24 schreef Claudia_x het volgende:
Jemig, oeke, dat is nogal wat zo'n klus! Dan zal de komende tijd helemaal snel gaan. Het lijkt me ook wel weer heel fijn om nu flink te werken en goed te verdienen zodat je straks alle rust kunt nemen om je kleine te leren kennen.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:21 schreef Marjolijntje het volgende:
Even een wals-over-iedereen-heen hoor, maar we gaan het vanavond mn broertje vertellen, dat ie oom wordt. En daar heb ik wat voor geknutseld, ook als testje voor mn oma. Daar wil ik het alleen van lapjes stof maken ipv een papiertje. Het babytje is van marsepeinIk dacht eerst hele even dat het een taart was, haha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben blij met het resultaat!
Leuk hoor dat je er wat bijzonders van maakt.
ja de 21e dacht ik? Weet het niet meer zeker, maar in dezelfde week als de mijne.quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:57 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Ja! Dat komt ook heel snel dichtbij nu.
Whehehe.. Ja was een vlaagje emo jaquote:
Oh neeee, dat bedoelde ik niet! Ik bedoelde verse beebjes, waar we op zitten te wachten hier! Ik ga 29e pas weer om te kijken of het een duo is of toch eentje!quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:36 schreef Marjolijntje het volgende:
Mn broertje is licht autistisch, ik verwacht de leuke reactie pas over een week
Bedankt voor alle reacties!
ClauwheeeBen je bij je schoonzus geweest?
Ik stel voor, 3x meldplichtverzuim = uit de OP (f*ck heb geen smileys op mobiel, maar ik zoek dat ene poppetje wat de ander slaat!)quote:
gekquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:43 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Whehehe.. Ja was een vlaagje emo ja. Kreeg even bijna traantjes in mijn ogen van het idee
. Maar t is over hoor
.
Ooooo ik heb zo'n zin in de pizza die we vanavond dan toch echt gaan eten! Ze zitten al in de oven. EN we hebben ook nog chipjes.
En dan moet jij dit doen:quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:21 schreef Kyara het volgende:
Hier nog 1 weekje bikkelen. Wordt een race tegen de klok en in plaats van hulp kreeg ik van een collega de opmerking "nou, dan kom je toch gewoon in je verlof nog even terug"Ja, dacht het ook...... even 70 km rijden om mijn bureau op te ruimen?
Nou i kga duimen dat jouw inleiding een stuk sneller gaat dan als die van mij en Jessie...quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:57 schreef _evenstar_ het volgende:
Kyara Ik wordt morgen ingeleid. S ochtends vroeg melden en ALS t goed is kom ik niet thuis meer zonder bubba
![]()
Nu dus wel ff thuis , even nog fijn aandacht voor mijn grote meid , die is best van slag dus even veel gesprekjes met haar![]()
Marjoleinthe wat leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |