Nice! En aan de jompel te zien is hij naar je zin?!quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:42 schreef flugeltje het volgende:
En hier is net ook de proefdruk van het geboortekaartje binnengevallen
Ah! ben benieuwd! erg lief van dr dat ik het zomaar mag hebbenquote:Op vrijdag 18 november 2011 13:47 schreef octopussy het volgende:
Ik heb dezelfde magnetronsterilisator wel veel gebruikt. Vooral voor kolfspullen trouwens.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:47 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Nee, een hoeslaken. Haar zoontje knaagt gaten in z'n hoeslaken.
Hij is perfect, we hebben vooraf wel wat digitale drukjes gezien dus hij was al helemaal in orde. Nu heb ik de papieren versie met een aantal envelopstaaltjes zodat we die er ook bij kunnen gaan zoeken... Geweldig kaartjequote:Op vrijdag 18 november 2011 13:47 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Nice! En aan de jompel te zien is hij naar je zin?!
Leuk, leuk! Ik ben nog steeds in het proces om ons kaartje te perfectionerenquote:Op vrijdag 18 november 2011 13:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hij is perfect, we hebben vooraf wel wat digitale drukjes gezien dus hij was al helemaal in orde. Nu heb ik de papieren versie met een aantal envelopstaaltjes zodat we die er ook bij kunnen gaan zoeken... Geweldig kaartje
Lekker gevoel is dat he? Ik ben uiteindelijk 2 maanden bezig geweest met het ontwerp. Dit is de derde versie. En met versie bedoel ik eigenlijk derde compleet ander ontwerp: de eerste versie was voornamelijk bruin- en beigetinten. Die was erg mooi op yeti computerscherm, maar nadat we hem geprikt hadden bleek het te donker. Het ontwerp daarna was eigenlijk in vintage-stijl met veel beige en geel. Die was/is wel erg mooi, maar die wilde ik dan per se gedrukt hebben op handgeschept papier en daar hebben ww het geld niet voor (over). Dat zou namelijk neerkomen op bijna 3 euro per kaartje en dan zouden de enveloppe en postzegels daar nog eens los bij komen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:42 schreef flugeltje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah super dank je! Verdere vragen komen idd tzt wel in het bv topicquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:01 schreef oeke het volgende:
LLL bellen is wel gratis. En ik geloof dat er ook vrijwilligsters zijn die langs kunnen komen. Maar dat zijn eerder vragen voor het bv-topic, daar zitten een aantal vrijwilligsters.
Vanochtend voor het eerst iets gekocht voor de baby, een rompertje van de Hema, grijsbruin/wit met het boerderijtje erop.
Het begint steeds meer te leven zo!
Oh poeh, lastige vragen heb jijquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:09 schreef Asyniur het volgende:
Orea, gefeliciteerd! Je bent zwanger!
Fee-nix, past in die Avent sterilasator alleen Avent spul of ook andere spullen. Ik heb namelijk allemaal Medela spul en Tommie Tippee flessen...
ik nietquote:
Ik hoop het niet... verder lijkt er niets aan de handquote:
quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:42 schreef flugeltje het volgende:
Haha ik heb die kluif wel gezien die je in zijn bedje moest leggenquote:Op vrijdag 18 november 2011 13:03 schreef Asyniur het volgende:
Duimen jullie even mee dat de genomen maatregelen nu zorgen dat mijn zoon niet meer aan zijn hoeslaken vreet?
En ik ga even plat op de bank...
Ja snap ik eigenlijk ook niet helemaal. Dat vruchtwater is het probleem dus daardoor de bevalling opwekken maar dat dat weer dagen gaat duren is dan geen probleem.quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:23 schreef Sam1993 het volgende:
TJ als je vruchtwater te weinig is ze willen je inleiden waarom dan een inleiding die zo lang kan duren? hadden ze toch net zo goed de inleiding een paar dagen later kunnen plannen en meteen goed in kunnen leiden? had je weer ee paar dagen gescheeld zo in het ziekenhuis telkens lijkt me ook maar saai.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |