Ow heb ik gemist denk ik toen je het eerst had verteld!quote:Op donderdag 17 november 2011 15:53 schreef clauwheee het volgende:
Bitterend, we doen dit omdat we, zoals Fee-nix ook terecht zegt, even moeten afwachten. Het verschil tussen beide frummels was vorige week nog best groot (en ik blijf erbij dat ik er maar eentje echt goed zag kloppen) en om dan nu alweer te gaan kijken vond ze minder handig. Is natuurlijk ook zo. Plus dat vriendlief erbij wil zijn en die is een groot deel van komende week in het buitenland. Gewoon nog even geduld hebben en het komt vast ook allemaal goed, of het er nu eentje is of twee. Maar greep me even bij de keel. Ben allang blij dat vorige week te zien was dat het groeit en klopt!!
 nu snap ik het idd
 nu snap ik het idd   

! Verder nog wijzigingen?
! Verder nog wijzigingen? ) dames!
 ) dames!

quote:Op donderdag 17 november 2011 16:03 schreef Kyara het volgende:
Clau
Bitterend moet gewoon beter opletten.
 ik vind jou niet meer leuk
 ik vind jou niet meer leuk   

ja stress is niet goed maar je kan het moeilijk vermijden lijkt me...iedereen heeft weleens stress tijdens de zwangerschap
 ja stress is niet goed maar je kan het moeilijk vermijden lijkt me...iedereen heeft weleens stress tijdens de zwangerschap  

quote:

een maand voor ik stopte met de pil.
 een maand voor ik stopte met de pil. 

en je niet teveel zorgen maken over de beeb, die kunnen altijd meer aan als je denkt. Goed aan jezelf denken
  en je niet teveel zorgen maken over de beeb, die kunnen altijd meer aan als je denkt. Goed aan jezelf denken   

zover dat dan kan
 zover dat dan kan   

Goed van je!quote:Op donderdag 17 november 2011 16:09 schreef covie het volgende:
Ah ik ben ook gestopt met rokeneen maand voor ik stopte met de pil.
En vanaf dat moment tot ik zwanger was heb ik alleen nog gerookt in de kroeg.
Tot nu toe lig ik al te pitten voordat de kroeg gezellig begint te worden, en natuurlijk geen alcohol dus heb er geen problemen mee. Vind het gewoon lekker ruiken.

hoop dat je snel beter wordt en de situatie die je stress opleverd anders/beter wordt...
 hoop dat je snel beter wordt en de situatie die je stress opleverd anders/beter wordt... 

Cool, had ik nog nooit van gehoord, een laserbehandeling tegen roken. Als ik dat allemaal zo lees ben ik blij dat ik er nooit aan ben begonnen!quote:Op donderdag 17 november 2011 16:12 schreef Kyara het volgende:
Ruikt natusan lekker?
Ik ben gelukkig al ruim 1,5 jaar gestopt, nergens meer last van (ik heb een laserbandeling ondergaan en daarbij is iets weggebrand want ik had vrij snel daarna helemaal niet het gevoel meer dan ik ooit had gerookt).

Waarom niet?quote:Op donderdag 17 november 2011 16:10 schreef bitterend het volgende:

Ik laat mijn man elke avond mijn lekkere vette body zien...maar of hij dat sexy vindt 8)

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |