Ow heb ik gemist denk ik toen je het eerst had verteld!quote:Op donderdag 17 november 2011 15:53 schreef clauwheee het volgende:
Bitterend, we doen dit omdat we, zoals Fee-nix ook terecht zegt, even moeten afwachten. Het verschil tussen beide frummels was vorige week nog best groot (en ik blijf erbij dat ik er maar eentje echt goed zag kloppen) en om dan nu alweer te gaan kijken vond ze minder handig. Is natuurlijk ook zo. Plus dat vriendlief erbij wil zijn en die is een groot deel van komende week in het buitenland. Gewoon nog even geduld hebben en het komt vast ook allemaal goed, of het er nu eentje is of twee. Maar greep me even bij de keel. Ben allang blij dat vorige week te zien was dat het groeit en klopt!!
quote:Op donderdag 17 november 2011 16:03 schreef Kyara het volgende:
Clau![]()
Bitterend moet gewoon beter opletten.
quote:
Goed van je!quote:Op donderdag 17 november 2011 16:09 schreef covie het volgende:
Ah ik ben ook gestopt met rokeneen maand voor ik stopte met de pil.
En vanaf dat moment tot ik zwanger was heb ik alleen nog gerookt in de kroeg.
Tot nu toe lig ik al te pitten voordat de kroeg gezellig begint te worden, en natuurlijk geen alcohol dus heb er geen problemen mee. Vind het gewoon lekker ruiken.
Cool, had ik nog nooit van gehoord, een laserbehandeling tegen roken. Als ik dat allemaal zo lees ben ik blij dat ik er nooit aan ben begonnen!quote:Op donderdag 17 november 2011 16:12 schreef Kyara het volgende:
Ruikt natusan lekker?
Ik ben gelukkig al ruim 1,5 jaar gestopt, nergens meer last van (ik heb een laserbandeling ondergaan en daarbij is iets weggebrand want ik had vrij snel daarna helemaal niet het gevoel meer dan ik ooit had gerookt).
Waarom niet?quote:Op donderdag 17 november 2011 16:10 schreef bitterend het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik laat mijn man elke avond mijn lekkere vette body zien...maar of hij dat sexy vindt 8)
Whaha ja dat zegt ie nu. Maar voor de sex is het echt alleen maar onhandig hoor!quote:Op donderdag 17 november 2011 16:16 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Waarom niet?
M'n lief zou wel willen dat ik al zo'n lekkere dikke buik had haha
Danku! ik heb het naar hem door gestuurd!quote:Op donderdag 17 november 2011 16:17 schreef Kyara het volgende:
Bitterend
Ik ben via prostop gestopt en ik vond het ideaal. Het kost wel een paar centen (maar die heb je er -afhankelijk van hoevele en wat je rookt- vrij snel er weer uit) maar ik heb daarna nooit meer getaald naar een sigaret.
Haha kan me voorstellen. Hij vind t erg mooiquote:Op donderdag 17 november 2011 16:17 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Whaha ja dat zegt ie nu. Maar voor de sex is het echt alleen maar onhandig hoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'t Is in elk geval niet de situatie waar ik met 33 weken zwangerschap in had willen zitten.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Hahquote:Op donderdag 17 november 2011 16:23 schreef Fee-nix het volgende:
Wij hadden gisteren boerenkool! Mjammie! Vanavond bloemkool met een kaassausje. Ook lekker. Maar deze zwangerschap ben ik echt erg: heb zooooo vaak zin om pizza te bestellen. Vanavond is geen uitzondering. En het erge is: als ik dat tegen mijn man zeg vindt hij het ook altijd een prima plan. Dus ik denk dat ik maar even de verstandigste moet zijn vanavond.
Uhuhquote:Op donderdag 17 november 2011 16:22 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Fee-nixwhaa dat lijkt me raar voor hem als de kleine m schopt haha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja joh, anders praat je ff lekker in op m'n schuldgevoelensquote:Op donderdag 17 november 2011 16:25 schreef Kyara het volgende:
Fee-nix, je kleintje vindt groentes veeeel lekkerdernu nog wel
![]()
Ja, dat dus.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:28 schreef Kyara het volgende:
Mijn man vindt mijn buik een beetje eng geloof ik.
Haha!quote:Op donderdag 17 november 2011 16:28 schreef Kyara het volgende:
Mijn man vindt mijn buik een beetje eng geloof ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |