abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 november 2011 @ 16:17:19 #26
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_104478748
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2011 16:16 schreef Zoë23 het volgende:

[..]

Waarom niet? :P

M'n lief zou wel willen dat ik al zo'n lekkere dikke buik had haha
Whaha ja dat zegt ie nu. Maar voor de sex is het echt alleen maar onhandig hoor! ;)
pi_104478762
Bitterend

Ik ben via prostop gestopt en ik vond het ideaal. Het kost wel een paar centen (maar die heb je er -afhankelijk van hoevele en wat je rookt- vrij snel er weer uit) maar ik heb daarna nooit meer getaald naar een sigaret.
pi_104478778
ja dat!! plus de kleine schopt hem _O- is niet echt romantisch :P
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_104478789
quote:
17s.gif Op donderdag 17 november 2011 16:17 schreef Kyara het volgende:
Bitterend

Ik ben via prostop gestopt en ik vond het ideaal. Het kost wel een paar centen (maar die heb je er -afhankelijk van hoevele en wat je rookt- vrij snel er weer uit) maar ik heb daarna nooit meer getaald naar een sigaret.
Danku! ik heb het naar hem door gestuurd!
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_104478810
ik moet zo boodschappen doen maar ik heb geen zin :(
pi_104478824
ik moet zo zuurkool maken maar heb ook weinig zin }:|
pi_104478839
ik ga boerenkool eten, maar dat moet dus eerst nog even gekocht worden,
  donderdag 17 november 2011 @ 16:21:45 #33
250838 Fee-nix
pi_104478884
Blegh ik heb echt zo'n dag dat ik alleen maar op m'n kont zit... Geen zin om in actie te komen, maar eigenlijk vind ik geen actie ook niet leuk :( .

Gelukkig gaan we vanavond nog even naar koopavond, ben ik er tenminste nog uit, haha!

Kyara boodschappen zijn ook stom! Ik heb al sinds de vorige zwangerschap met mijn man de afspraak dat hij vanuit z'n werk boodschappen doet. Ideaal! Voor hem met de auto een kleine moeite en hij is toch altijd vroeg thuis. Dus ik hoef dat lekker nooooooit *O* .
pi_104478905
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 16:17 schreef Fee-nix het volgende:

[..]

Whaha ja dat zegt ie nu. Maar voor de sex is het echt alleen maar onhandig hoor! ;)
Haha kan me voorstellen. Hij vind t erg mooi :Y vind ik dan wel weer lief, een man die zwangere dames er mooi uit vind zien (heb ook wel eens anders gehoord)

Fee-nix :D whaa dat lijkt me raar voor hem als de kleine m schopt haha

@bitterend: pannekoeken eten zult gij :P
  donderdag 17 november 2011 @ 16:23:28 #35
250838 Fee-nix
pi_104478941
Wij hadden gisteren boerenkool! Mjammie! Vanavond bloemkool met een kaassausje. Ook lekker. Maar deze zwangerschap ben ik echt erg: heb zooooo vaak zin om pizza te bestellen. Vanavond is geen uitzondering ;). En het erge is: als ik dat tegen mijn man zeg vindt hij het ook altijd een prima plan. Dus ik denk dat ik maar even de verstandigste moet zijn vanavond.
pi_104478996
irl zijn er heel veel lieve mensen die opbellen om te vragen hoe het gaat en of er al meer bekend is, etc. Dus, zeker wel mensen om mee te praten. Alleen is dus het moeilijke dat het maar afwachten is en dat we flink in onzekerheid zitten over wat er gaat gebeuren. Alles wat we konden doen is al gedaan ook.

En het komt uiteindelijk vast wel goed, maar voor nu is het gewoon even wat te veel.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
't Is in elk geval niet de situatie waar ik met 33 weken zwangerschap in had willen zitten. :{
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_104479010
Fee-nix, je kleintje vindt groentes veeeel lekkerder :Y nu nog wel }:|

Manlief doet altijd de weekboodschappen t/m woensdag, en ik doe de tussendoorboodschappen. Anders wordt het een keer half 8 dat we kunnen eten of zo.
pi_104479015
fee-nix lol
mijn man is pizza verslaafd! ik hoef maar te zeggen dat ik geen zin heb om te koken en binnen 30 minuten staat de pizzaman aan de deur :D
maar is beter voor de portemonnee dat ik nu zuurkool ga maken!
pi_104479026
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 16:23 schreef Fee-nix het volgende:
Wij hadden gisteren boerenkool! Mjammie! Vanavond bloemkool met een kaassausje. Ook lekker. Maar deze zwangerschap ben ik echt erg: heb zooooo vaak zin om pizza te bestellen. Vanavond is geen uitzondering ;). En het erge is: als ik dat tegen mijn man zeg vindt hij het ook altijd een prima plan. Dus ik denk dat ik maar even de verstandigste moet zijn vanavond.
Hah :) dan moet je soms idd even verstandig zijn, heb ik met patat en bitterballen mmm en m'n lief vind dat ook erg lekker :P

Wij eten vanavond rijst met kip en voor hem saté en voor mij kerriesausje
  donderdag 17 november 2011 @ 16:26:18 #40
250838 Fee-nix
pi_104479042
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2011 16:22 schreef Zoë23 het volgende:

[..]

Fee-nix :D whaa dat lijkt me raar voor hem als de kleine m schopt haha

Uhuh :Y , maar dat zei bitterend hoor :).

Ik moet bekennen dat ik een man heb die een zwangere vrouw niet per se prachtig vindt. Hij verlangt eigenlijk nu alweer terug naar mijn eigen platte buikje. Hihi. Ik weet nog van de vorige keer: liep ik in de kraamweek in zo'n mega-oncharmante gaas-onderbroek rond (maar wel met platte buik).... zegt ie 'ik vind je weer zo sexy! Hehehe. Heel lief, maar ook wel van 'hmmm, hoe on sexy vond ie me wel niet ;)'
pi_104479062
Soemp, dat is klote.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_104479067
Fee-nix. :D Volgens mij vindt mijn man m'n buik ook niks aan. Ja, wel O+ dat er een baby in zit, maar verder....
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_104479095
Mijn man vindt mijn buik een beetje eng geloof ik.
  donderdag 17 november 2011 @ 16:29:36 #44
250838 Fee-nix
pi_104479137
quote:
17s.gif Op donderdag 17 november 2011 16:25 schreef Kyara het volgende:
Fee-nix, je kleintje vindt groentes veeeel lekkerder :Y nu nog wel }:|

Ja joh, anders praat je ff lekker in op m'n schuldgevoelens ;). Maar echt, ik denk dat deze kleine een pizzamonster is hoor :6 . Hahaha.

Ooooo en nu stoppen met erover te praten. Ik moet sterk zijn, ik moet sterk zijn, ik moet sterk zijn...

Soempie wat een kut situatie! :*
pi_104479142
quote:
17s.gif Op donderdag 17 november 2011 16:28 schreef Kyara het volgende:
Ja, dat dus. :')

Helemaal nu de bewegingen ook goed te zien zijn. Dusseh, seks.. :N

Kyara, we hebben als dat nodig is wel een advocaat.
pi_104479148
Jeetje soempie, kan me voorstellen dat t stress opleverd! :*

Oh fee-nix sowwy! :@

Haha mannen.. :P die van mij houdt wel van ' hou vast ' en zoveel houvast had ik niet (vergeleken met z'n ex dan weer wel) hij noemde me in t begin een 'volle' vrouw haha
  donderdag 17 november 2011 @ 16:30:09 #47
250838 Fee-nix
pi_104479158
quote:
17s.gif Op donderdag 17 november 2011 16:28 schreef Kyara het volgende:
Haha!

SPOILER
pi_104479165
Ja heeft natusan ook wel echt zo'n lekkere typische babygeur?

Tuurlijk vind hij je sexy, helemaal met een verfroller in de hand en dan heel zwoel: Zullen we samen "verven" schat? :+

oke mijne zou ik van de grond moeten rapen }:|
pi_104479179
Zoe, volle vrouw? :D :? _O-
  donderdag 17 november 2011 @ 16:31:23 #50
250838 Fee-nix
pi_104479203
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 16:30 schreef Soempie het volgende:
Zoe, volle vrouw? :D :? _O-
Dit! Proest! _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: