Sonnetje

Jessie, wat vervelend dat er vandaag alweer twee zijn voorgekropen in het zkh.
TJ, hopelijk hebben de kampen inmiddels besloten om weeën te worden en zet het nu allemaal lekker door.
Ik ben vanmiddag toch maar even naar de stad geweest. Het was de bedoeling om alleen even een nieuwe game te gaan halen, maar vervolgens wilde ik ook nog even een waterdichte molton halen en .ot wat kleine dingetjes bij de drogist kopen. En voordat ik het wist waren we uitgebreid aan het winkelen. Ik ben ruim 4,5 uur op pad geweest

Ik wist niet dat ik nog zo veel en lang kon lopen. Vorige week was ik na een half uur al gesloopt.
Maar we hebben nu wel ALLES in huis voor ee kleine, dus van mij mag ze komen.
En wat is het eigenlijk leuk om met een dikke buik door het winkelcentrum te lopen, bijna ieders blik gleed naar mijn buik

. Iets minder leuk was het dat een of ander kutjong in volle vaart zijn elleboog in mijn buik platte en dat zijn moeder ook nog boos werd toen ik vroeg of hij misschien wat voorzichtiger kon doen. Haar opmerking: "als je bang bent voor je buik had je thuis moeten blijven. In winkels gebeurt het nou eenmaal dat mensen tegen je oplopen." Ik ben er nog steeds trots op dat ik me gewoon heb omgedraaid in plaats van haar ervan langs te geven. Ik lijk mijn hormonen de baas te worden
voor zover dat nog nodig is bij ruim 37 weken