Volgens mij kán het wel maar gebeurt het zelden omdat je andersom natuurlijk een stuk minder plaats hebt om te bewegen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:13 schreef bitterend het volgende:
[..]
meen je dat!
ik bedoel...zou ze in theorie dus in stuit kunnen liggen als ze daar zin in had?![]()
ik dacht dat vast in bekken was dat ze wel van links naar rechts kon draaien zeg maar...maar niet meer omhoog kan komen
kleding en tekenspullen voor manlief, knuffel en boekjes voor de kleine en een rokje en handschoenen voor mij. Overigens nu wel last van bekken, was misschien toch een beetje veel van het goede maar ach.quote:
Leeuuuk! Proficiat!!quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:08 schreef Sonnetje85 het volgende:
Nou familie weet t, dus hier ook maar out in the open: ik ben de mystery guest![]()
Floris wordt grote broer!
Ik mag dus met mn naam in de lijst
quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:34 schreef Susie het volgende:
*schaam* ik at bijna iedere week wel een keer pizza of patat *schaam*
Uk drukt sinds vorige week voortdurend op mijn baarmoeder mondquote:Op zaterdag 19 november 2011 18:36 schreef NotTheSame het volgende:
Ow... Draak is volgens mij op m'n schaambot aan het drummen...
Ja, hebben wij ook altijd!quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:11 schreef octopussy het volgende:
Hier ook best vaak snelle hap hoor. Scheelt dat we voor Hannah altijd wel porties gezond voedsel in de vriezer hebben wat even in de magnetron gemikt kan worden.
ik kook ook elke dag zo vers mogelijk, maar ik hou ook wel van een pizza tussen de middagquote:Op zaterdag 19 november 2011 18:36 schreef NotTheSame het volgende:
Dit is de 2e keer dat we shoarma eten in m'n zwangerschap. Normaal heb ik helemaal geen moeite met het elke dag koken, en dan het liefst alles zo vers mogelijk. Ik had eigenlijk lamsvlees met een pureetje of stamppotje op het menu staan, maar dat was me echt teveel werk vandaag.
zetten jullie gewoon kliekjes in de vriezer? of apart koken?quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:13 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Ja, hebben wij ook altijd!
TJ go go go!!
Bij wie heb je dat besteld? Hebben ze er ook 'kapsalon'. Ben nog op zoek naar een goede in mijn mijn nieuwe woonplaats.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:36 schreef NotTheSame het volgende:
Dit is de 2e keer dat we shoarma eten in m'n zwangerschap. Normaal heb ik helemaal geen moeite met het elke dag koken, en dan het liefst alles zo vers mogelijk. Ik had eigenlijk lamsvlees met een pureetje of stamppotje op het menu staan, maar dat was me echt teveel werk vandaag.
Ja zo doen wij het ookquote:Op zaterdag 19 november 2011 19:23 schreef octopussy het volgende:
Ik kook meestal wat meer dan nodig, en wanneer Hannah het dan lekker vindt vries ik een portie in. Ze eet in principe (op junkfood na) met de pot mee dus ik hoef niet apart te koken.
Eigenlijk is een vriezer wel een heel handig ding als je kinderen hebt
quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:31 schreef Fee-nix het volgende:
Meestal eten we gewoon gezond, maar we eten zeker wel eens (of twee keer) in de maand patat of pizza!
Haha, als ik het zo lees ben ik gelukkig niet de enige die wel zondigt tijdens de zwangerschap. Twee keer per maand is hier soms ook wel een positieve schatting hoorquote:Op zaterdag 19 november 2011 19:43 schreef Zoë23 het volgende:
[..]2x per maand? Wij eten elke week patat
Vanavond soep+stokbrood gegeten, vanmiddag pannekoeken gehad mmm.
Gefeliciteerd sonnetje! Welkom!
Goed om te horen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:43 schreef Keshet het volgende:
[..]
Ons kaartje komt daar ook vandaan! Fantastische service en de kwaliteit was ook helemaal naar verwachting!
Wij eten eigenlijk nooit pizza.. Ik lust t niet en m'n lief vind 't lekkerder om ergens in n restaurantje te etenquote:Op zaterdag 19 november 2011 19:51 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Haha, als ik het zo lees ben ik gelukkig niet de enige die wel zondigt tijdens de zwangerschap. Twee keer per maand is hier soms ook wel een positieve schatting hoor. Maar we zijn allebei niet hele erge patat-fans. Meer pizza-fans
. We hebben dan weleens dat we twee keer in twee weken pizza hebben gegeten, maar dat is best veel voor ons doen. Meestal is het eens in de twee weken. Op oud papier dag
, haha! Dan kunnen die dozen gelijk weer weg! Dus wij zijn best netjes
.
Maar vinden jullie lasagne (uit een pakje) of bijv. Kip Madras (van Knorr Wereldgerechten) niet ook een klein beetje zondigen? Of ben ik dan veel te streng voor mezelf?.
Wij zijn wel erg met chips ook vind ik. Minstens twee zakken per week. Vaak ook 3 of 4. Daar kan ik echt niet van afblijven.
Nou volgens mij is het vooral heel zout... En als je er bijv. creme fraiche doorheen moet doen is het ook wel erg vet geloof ik. Maargoed, we hoeven geen heiligen te zijnquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:11 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Uit pakjes koken is toch niet heel erg, zoals wereldgerechten?
Om nu alles vers te maken..(sausjes of kruidencombi's voor bami ofzo) vind ik weer wat té.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |