wat liefquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:08 schreef Asyniur het volgende:
Als ik beeb goed kan voelen aan de buitenkant, dan kom je hier maar eens buikvoelen hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:17 schreef Cooki het volgende:
[..]
wat lief
Dat is het ook en na deze maak ik het ook nooit meer mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kunnen we daarna voor eeuwig zwijmelen over hoe bijzonder het was.![]()
waar ik werk staat bovenstaand bed gewoon op de zolder.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:30 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb net op marktplaats gewoon bijna hetzelfde bedje gevonden als ik voor Willem al had, bod gedaan en gescoord
Dit bedje:
[ afbeelding ]
Ga ik net zo maken als het bedje van Willem
[ afbeelding ]
Er zitten wel wat verschillen tussen beide bedjes overigens, maar ik vind dit al een hele prestatie gezien het feit dat de bedjes uit de 60's komen en ik er gewoon nog zo eentje vind...
+1quote:Op zaterdag 19 november 2011 08:17 schreef NotTheSame het volgende:
Jessie, wat balen dat het niet zo wil vorderen!
Evenstar, ik zo ook ontploffen als het elke keer maar weer uitgesteld word... Het zit je ook niet mee he meis!
Marjolijntje, wat leuk dat je broertje zo positief reageerde!
Ow ja... En nog een goeiemorgen iedereen!
+1.quote:Op zaterdag 19 november 2011 08:17 schreef NotTheSame het volgende:
Jessie, wat balen dat het niet zo wil vorderen!
Evenstar, ik zo ook ontploffen als het elke keer maar weer uitgesteld word... Het zit je ook niet mee he meis!
Marjolijntje, wat leuk dat je broertje zo positief reageerde!
Ow ja... En nog een goeiemorgen iedereen!
Verdomme...quote:Op zaterdag 19 november 2011 08:14 schreef _evenstar_ het volgende:
Leuk marjolijntje!
Jessie![]()
Sta je klaar om te gaan , bel je Ik kom er aan.. Of Ik om 10 Uur weer wil bellen want vol..![]()
![]()
![]()
En hoe Ik het verstandelijk heus wel snap, iets met druppel en emmer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |