SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
If not now, then when.
Ja man maar Bosnie speelde erg slecht, zoveel kansen en maar niet op rechts spelen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:12 schreef zarGon het volgende:
Mocht Turkije het niet halen, ben ik voor Bosna. Hebben zich vandaag staande weten te houden tegen Portugal (0-0).
Ik gok niet..quote:
Achja, ik betrap mezelf ook soms op hypocriete gedachtes. Mensen zijn hypocriete wezens, lijkt hetquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Al die Turken Toto spelen, varkensvlees eten keiharde haram alles. Hahahaha gekke Turken.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:00 schreef Julis het volgende:
[..]
Achja, ik betrap mezelf ook soms op hypocriete gedachtes. Mensen zijn hypocriete wezens, lijkt het.
Vergiftig me niet. Ik ben nog jong.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij krijgt - bij dezen - een 'zarGon likt zijn lippen'-gif, ooit.
Tarkanquote:Op zaterdag 12 november 2011 01:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Oude albums Tarkan zijn echt
Ölürüm Sana
Ik heb ook jou dame..quote:Op zaterdag 12 november 2011 01:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Tarkan heeft tenminste wél een vriendin
u jelly?
Jouw dame dan..quote:
Handjes boven je dekbed hequote:Op zaterdag 12 november 2011 01:36 schreef Turquaz52 het volgende:
En deze Turk op Fok! in dit Topic gaat nou zijn ogen sluiten..
ii Geceler handjeklap
Heb jij er eigenlijk één?quote:Op zaterdag 12 november 2011 01:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Tarkan heeft tenminste wél een vriendin
u jelly?
Goeie posts. Ik moest lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 12 november 2011 07:57 schreef zarGon het volgende:
Dromen waarin je de handelingen uitvoert die je graag in IRL wil uitvoeren. Naar de wc gaan of omkleden en zo. En dan wakker worden om te beseffen dat je niets heb klaargespeeld én de tijd niet stil heeft gestaan.
Dromen. Hmhmm.quote:Op zaterdag 12 november 2011 07:58 schreef zarGon het volgende:
Niet dat dat mij vanochtend is overkomen, maar het kon wel zo zijn verlopen in een paralelle universum. Weet je.quote:quote:Op zaterdag 12 november 2011 08:10 schreef zarGon het volgende:
Momenten waar je iets lekkers in je tas hebt gestopt en vanaf dat ogenblik eigenlijk uitkijkt naar de toekomst. Eentje waar je die maaltijd aan het consumeren bent. Niet te snel zijn en wachten op het juiste moment, want dan geniet je er optimaal van. Van die momenten.quote:Op zaterdag 12 november 2011 08:11 schreef zarGon het volgende:
Okay okay, er zit kip in. Sowieso, Turken die geen vlees eten..
quote:quote:quote:Op zaterdag 12 november 2011 08:14 schreef zarGon het volgende:
* zarGon geeft zichzelf een schouderklop.quote:Op zaterdag 12 november 2011 08:16 schreef zarGon het volgende:
En vouwt zijn penis om zijn brute lichaam, het is best fris buiten.quote:Op zaterdag 12 november 2011 08:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik kreeg er een stijve linkertepel van. Oeh, the tingling sensation! RAWR.quote:quote:quote:Op zaterdag 12 november 2011 08:42 schreef zarGon het volgende:
Nou ja, meerdere kan ook, natuurlijk. Net Pokémon, eerst verzamelen, dan kiezen. Ik kies jou!quote:Op zaterdag 12 november 2011 08:43 schreef zarGon het volgende:
Alleen de eerste 151 Pokémons zijn tof, trouwens. Diegene die er later bij zijn gekomen, zijn homosensueel.quote:Op zaterdag 12 november 2011 08:45 schreef zarGon het volgende:
Wat voor een domme terrorist ben je trouwens als je een veerboot kaapt.. Op het water ben je vast veilig, ja.
.
quote:Op zaterdag 12 november 2011 08:48 schreef zarGon het volgende:
Te veel beenruimte is ook niet chill, ik wil onderuitgezakt (kunnen) leunen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 08:57 schreef zarGon het volgende:
Stap je voorin in in de trein omdat je dat hebt afgesproken, verwisselt-ie van rijrichting in Utrecht. Van de kop naar de kont.
Oh you NS!quote:Op zaterdag 12 november 2011 08:59 schreef zarGon het volgende:
Voorin in in..
Geniale uitspatting, zo uit de losse pols. Zo flatsch, op je scherm.
Wil je mijn vriendinnetje zijn..? :$:$quote:
die user is all over het forum aan het trollen, dus niet zoveel bijzonders was het nietquote:
waarom?:pquote:Op dinsdag 15 november 2011 00:12 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Wil je mijn vriendinnetje zijn..? :$:$
Omdat, jaaa uhh... geen dooie boel meer hier zo.. :$:$quote:
quote:
Ja, waarom spelen ze nu pas goed. Waarom speelden ze niet goed in Turkijequote:Op dinsdag 15 november 2011 20:17 schreef xminator het volgende:
Off off deze team speelt nu wel beter.
Alleen Turkije mist gewoon goede spitsen..
Omdat Turkenquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:20 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja, waarom spelen ze nu pas goed. Waarom speelden ze niet goed in Turkije?
Okay.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Gewoon doorspelen en scoren. niet treuzelen
Hoezo? Vaak aangehoord zeker?quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
LOL
Ergste wat een meisje kan zeggen op zo'n vraag. Het is nog erger dan nee
Niet zo veel, nee.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Hoeveel schoten op doel?
Ik heb er geen 1 gezien
Succes tegen Portugal!quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kom op Turkije, laat die Kroabitches wat zien.
oeps. was het zó duidelijk?:@quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
LOL
Ergste wat een meisje kan zeggen op zo'n vraag. Het is nog erger dan nee
Dankzij jou bloed steeds dit topic dood, omdat jij grappig wilt zijn.. Zeg maar eerlijk dat je me wilt dan posten anderen hier nog tenminstequote:Op dinsdag 15 november 2011 23:33 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
oeps. was het zó duidelijk?:@
Bedankt al heeft het niet veel geholpen.quote:
Milfsquote:
moet ik me aangesproken voelen....?quote:
Als het aan mij ligt wel ja...quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:36 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
moet ik me aangesproken voelen....?
Of je googled ff 2 seconden op haar nickname en je klikt op de eerste de beste hit.. (hyves)..quote:Op vrijdag 18 november 2011 01:16 schreef WammesWaggel het volgende:
Nu is het wachten op een uitdagende foto van een zekere Milf![]()
![]()
Mag ook via de PM
quote:Op vrijdag 18 november 2011 08:41 schreef zarGon het volgende:
Waarom praat jij als een 13-jarige die net haar eerste menstruatie heeft gehad en daardoor denkt dat ze in het centrum van het universum staat?
quote:Op donderdag 17 november 2011 19:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Bedankt al heeft het niet veel geholpen.
Dit topic is trouwens wel dood geworden, waar is Burakius gebleven dan?
Ziet er wel tof uit. Ik ben wel benieuwd naar de inhoud, maar dat tijdschrift is pas 28 november in de schappen.quote:
quote:Op vrijdag 18 november 2011 08:41 schreef zarGon het volgende:
Waarom praat jij als een 13-jarige die net haar eerste menstruatie heeft gehad en daardoor denkt dat ze in het centrum van het universum staat?
Echt respect, al 14 of 15 Turken op de voorpagina geweest v.d. Times..!!quote:
Tofquote:
Ik mis Trabzonspor wel in het lijstje.quote:Gelecek toplantıya davet edilen ve “Balkan Ligi”nde yer alması beklenen takımlar şimdilik şöyle: Steaua Bükreş, Dinamo Bükreş (Romanya), CSKA Sofya, Levski Sofya (Bulgaristan), Fenerbahçe, Galatasaray, Beşiktaş (Türkiye), Kızıl Yıldız, Partizan, Vojvodina (Sırbistan), Dinamo Kiev, Shakhtar Donetsk (Ukrayna), Neftchi (Azerbaycan), Dacia Sheriff (Moldova), Spartak Moskova, Dynamo Moskova, CSKA Moskova, Zenit, Anji ve Rubin Kazan (Rusya).
Bron: Milliyet.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:09 schreef zarGon het volgende:
Waarom noemen jullie TIME (WAT OOK TE ZIEN IS OP HET PLAATJE) "Times"?
Erdoğan is de tiende Turk. http://www.focushaber.com(...)-olan-turkler-g-3249.
Trabzon is slecht, daarom.quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:13 schreef zarGon het volgende:
Er komt misschien een Balkan League!.
[..]
Ik mis Trabzonspor wel in het lijstje..
quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:16 schreef Julis het volgende:
[..]. Onbewust.
[..]
Trabzon is slecht, daarom.
Hoezo niet?quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:16 schreef xminator het volgende:
Er zal geen balkan leageau oid. komen, nu niet in de toekomst niet.
De reden dat trabzondspor er niet bijzit is omdat zij ook totaal niks voorstellen. 4 teams zou te veel zijn uit Turkije.
Hoe denk je dat uefa zal reageren?quote:
quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:52 schreef Julis het volgende:
[..]
Tof. Wat zou er destijds over hem in de Times hebben gestaan? Ik kan het op Google niet vinden, in ieder geval.
Voor de rest moet je subcriber zijn.quote:Mustapha Kemal Pasha has disproved the adage, "Where is a Turk his own master?" by substituting the answer, "In Turkey! " for the usual retort, "In hell." These words sum up the fundamental characteristics of Kemal's policy. He stands today as the Emancipator of Turkey. He has lifted the people out of the slough of servile submission to alien authority, brought them to a realization of their inherent qualities and to an independence of thought and action.
Kemal has stepped from the crucible of conflicting calumnies with...
Read more: http://www.time.com/time/(...)0.html#ixzz1a7ZGdqaO
Ja, daar kwam ik ook op. Toch nog bedanktquote:Op zaterdag 19 november 2011 00:42 schreef Ayca het volgende:
[..]
[..]
Voor de rest moet je subcriber zijn.
Wat ik wel zou doen maar je hebt een creditcard nodig.
Net gesubscribed. Lees ik dit:quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:42 schreef Ayca het volgende:
[..]
[..]
Voor de rest moet je subcriber zijn.
Wat ik wel zou doen maar je hebt een creditcard nodig.
quote:Your 56-issue subscription to TIME Magazine for $4.99 Digital Only US will be sent to:
Yavuz Selim
Patatstraat 23
Groningen AS, 20500
United States
Er is zelfs een wetenschappelijke term voorquote:Mavi Boncuk
Cornucopia of Ottomania and Turcomania
Saillant detail: gepost op 10 november.quote:Op zaterdag 19 november 2011 02:30 schreef WammesWaggel het volgende:
http://maviboncuk.blogspo(...)f-time-magazine.html
Hier vast wat meer lettertjes voor mijn leergierige Turken
hahahahahahaquote:Op vrijdag 18 november 2011 16:16 schreef WammesWaggel het volgende:
Best een leuke piet ben je, kinky
quote:Op zaterdag 19 november 2011 11:33 schreef zarGon het volgende:
Scholier schrijft erotische verhalen over klasgenootjes.!
Pics!quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:04 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik tekende op de middelbare school op verzoek orgies met klasgenoten. Twee jaar geleden bij iemand in het studentenhuis zelfs in het groot op de muur, het meisje in kwestie kon er wel om lachen.
Dat was een flatje in Utrecht wat inmiddels afgebroken is. Daarom mochten we ook de muren onderkliederen.quote:
Heb niks bewaard, het enige wat ik terug heb kunnen Googlen is dit:quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:32 schreef zarGon het volgende:
Levo, heb je de tekening van Glazen die versplinteren [+PAINT!!] nog? Uit de tijd van de battle met Maisnon.
Die mocropaintquote:Op zaterdag 19 november 2011 17:50 schreef Levolution het volgende:
[..]
Heb niks bewaard, het enige wat ik terug heb kunnen Googlen is dit:
Poesje pist me onder (+paint)
En dit:
Cursus how to be a mocro
KANKER KANKER KANKER.twitter:HTM_Reisinfo twitterde op zondag 20-11-2011 om 10:00:34Let op! A.s. zondag 20 nov. geen OV van HTM door een 24-uurs staking. Zorg op tijd voor alternatief vervoer. Meer info op: www.htm.net reageer retweet
quote:Op zondag 20 november 2011 14:25 schreef zarGon het volgende:
KANKER KANKER KANKER.twitter:HTM_Reisinfo twitterde op zondag 20-11-2011 om 10:00:34Let op! A.s. zondag 20 nov. geen OV van HTM door een 24-uurs staking. Zorg op tijd voor alternatief vervoer. Meer info op: www.htm.net reageer retweet
quote:Op zondag 20 november 2011 14:25 schreef zarGon het volgende:
die datum was al maanden bekend dudequote:Op zondag 20 november 2011 14:25 schreef zarGon het volgende:
wow!! echt knap.. ik kan niet eens een normaal poppetje tekenen in paint :$quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:50 schreef Levolution het volgende:
[..]
Heb niks bewaard, het enige wat ik terug heb kunnen Googlen is dit:
Poesje pist me onder (+paint)
En dit:
Cursus how to be a mocro
Bron?quote:Op zondag 20 november 2011 19:03 schreef WammesWaggel het volgende:
Kijkt jullie Waggel naar Blue Bloods, blijkt de schrijver gewoon ene Richard Ataturk te zijn, wat een bazigheid
Dat heb je waarschijnlijk verkeerd gelezen.quote:Op maandag 21 november 2011 16:03 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
De voortiteling van de serie, de meest recente aflevering!
Neen, als het op Turken en gerelateerde zaken aankomt heb ik altijd gelijk lan, altijdquote:Op maandag 21 november 2011 23:09 schreef Suc het volgende:
[..]
Dat heb je waarschijnlijk verkeerd gelezen.
De naam van de grote leider!quote:Op dinsdag 22 november 2011 03:33 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Neen, als het op Turken en gerelateerde zaken aankomt heb ik altijd gelijk lan, altijd![]()
[ link | afbeelding ]
Dat is wel baas.quote:Op dinsdag 22 november 2011 03:33 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Neen, als het op Turken en gerelateerde zaken aankomt heb ik altijd gelijk lan, altijd![]()
[ link | afbeelding ]
WTFquote:Jongens doen een condoom om en gaan dan zo hard tegen de meisjes aanschuren, dat zij klaarkomen in hun broek.'
Puttershoekquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Niet meer schuren in Alcazar :(
[..]
WTF
What the fuck!quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Niet meer schuren in Alcazar :(
[..]
WTF
HOAXquote:Op dinsdag 22 november 2011 03:33 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Ga zelf kijken dan, jonguhquote:
ik kan op Google niets vinden over die dude..quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:42 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ga zelf kijken dan, jonguh
Een beetje twijfelen aan het kunnen van lui in den vreemde met de naam der namen
Klopt, en toch is het van mijn kant echt geen HOAX!quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:47 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
ik kan op Google niets vinden over die dude..
Heb laatst in Veldhoven gezien, was volgens mij wel gewoon een hollander, was met VDL Feest toen..quote:Op woensdag 23 november 2011 00:53 schreef WammesWaggel het volgende:
Vaak gezien dat soort Turkse tovenaars, in Amsterdam zou zoiets toch ook moeten kunnen..
quote:Op woensdag 23 november 2011 02:57 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
Got me fooled.
In het Nederlands is-ie een R&P-topic waard..
Ik heb geen whatsapp : ( (nee, mijn mobieltje is raar).quote:Op woensdag 23 november 2011 20:25 schreef AlfredJodocus het volgende:
Ik speek de leuken toch wel op watsapp
Jawel.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:25 schreef AlfredJodocus het volgende:
Niet dat het jullie wat kan schelen
Stomme mobielquote:Op woensdag 23 november 2011 20:43 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik heb geen whatsapp : ( (nee, mijn mobieltje is raar).
:p ja, soms is hij stom. Maar hij heeft heel wat beleefd met mijquote:
Fuck internet man, je gaat naar fucking Turkije!quote:Op vrijdag 25 november 2011 10:02 schreef Turquaz52 het volgende:
ggrrrrr kut internet op vliegveld, 10ct per minuut..
quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Fucking faal vandaag van een ziekenhuis in Goes.
Turkse man was 3 dagen geleden uitgegleden en was verkeerd gevallen. Is hij naar het ziekenhuis in Goes geweest, die zeggen dat er niet veel aan de hand was. Z'n ene been was eerste dag blauw, 2e dag z'n andere been. Krijgt hij 3e dag te horen dat hij naar Antwerpen moet om z'n benen te laten amputeren....wtf?
Başın sağolsun.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:19 schreef Turquaz52 het volgende:
Ben in Turkije/Ordu.. heerlijk dat turkse geur en sfeer. ik ben nou @ cenaze evi, heb de begravenis niet kunnen bijwonen
Dostlar (of Users) Sagolsun..quote:
quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:55 schreef Julis het volgende:
[ afbeelding ]
De moeder van Einstein (Pauline Einstein).
[ afbeelding ]
Kucuk Ibo.
Ik weet nog dat ik Dragon Ball Z SNES Roms had gekocht op een diskette voor 5 guldenquote:Op zondag 27 november 2011 00:06 schreef Julis het volgende:
[..]! Ik weet nog dat ik zo'n floppy gebruikte voor (Game Boy) emulators en roms.
quote:Op zondag 27 november 2011 00:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik Dragon Ball Z SNES Roms had gekocht op een diskette voor 5 gulden
Snes9x jwtzlf
Maar ik wist toen niet wat een een Rom was
En ook niet hoe het programma werkte voor 3-4 dagen
quote:Op zondag 27 november 2011 00:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb laatst nog Tony Hawk voor de N64 gedaan...Echt goeie game is dat
Ja ik speelde Mario Kart 64 en Super Smash Bros op de N64 met m'n broertje via emu. Gewoon heel de nacht tot dat m'n moeder boos naar m'n kamer kwam dat we het rustig moesten doen want we zaten gewoon te schreeuwen somsquote:Op zondag 27 november 2011 00:35 schreef Julis het volgende:
[..]! Je hebt ze nog. Dat spel heb ik nooit gespeeld. Super Smash Bros Melee op N64 en GameCub vind ik nog steeds heerlijk om te spelen
. Ik heb laatst nog Mario Kart rom gedownload voor N64. Ook een leuk spel als je het samen met iemand speelt.
quote:Op zondag 27 november 2011 00:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja ik speelde Mario Kart 64 en Super Smash Bros op de N64 met m'n broertje via emu. Gewoon heel de nacht tot dat m'n moeder boos naar m'n kamer kwam dat we het rustig moesten doen want we zaten gewoon te schreeuwen soms![]()
quote:Op zondag 27 november 2011 00:39 schreef Julis het volgende:
[..]Hahahaha. Herkenbaar. Mijn broertje kon nooit tegen zijn verlies
. Dat werd ook altijd geschreeuw
. Totdat hij Roy ontdekte. Daarmee kon hij Kirby wel verslaan.
Nouja zeg! Kirby is echt mijn favorietquote:Op zondag 27 november 2011 00:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Kirby is echt een klootzak, steeds iedereen opzuigenIk pakte Link gewoon en dan steeds met je zwaard Kirby wegslaan
quote:Op zondag 27 november 2011 00:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Mja het was echt irritant dat Kirby gewoon 3 kilometer kan vliegen...Op die manier kon je hem nooit doden tenzij hij meer dan 100% schade had
Met roms heb je allesquote:Op zondag 27 november 2011 14:45 schreef Levolution het volgende:
Al die roms, missen jullie het fysieke gevoel met het spelen van de consoles niet?
Hier staat de SNES, N64 en NGC. En niet te vergeten de GBC en NDSL.
Jawel, maar ik vind het gevoel van het aanwinnen van een cartridge weer zo fijn. Dan kijk je uit naar een bepaalde game en sowieso blinkt een klein aandeel echt uit, dus er hoeft niet veel geld in te zitten. Al die filler-sportspelletjes en dergelijke hoef ik toch niet.quote:
Wij hadden ook een (S)NES (te lang geleden om mij te herinneren welke het was), was deze opeens op mysterieuze wijze verdwenen. Typisch Turken, gooien het gewoon weg of geven het weg. Gelukkig heeft mijn zus mij recent een nieuwe cadeau gedaan voor mijn verjaardag.quote:Op zondag 27 november 2011 15:04 schreef xminator het volgende:
Als het goed is zou ergens in huis nog mijn SNES moeten liggen.. Of hij is jaren geleden weggegeven
Daarom houd ik ook van retro. Lage kwantiteit, hoge kwaliteit. Tegenwoordig valt echt niet meer alles bij te houden (qua tijd niet en qua prijs ook niet). En bovendien waren de graphics van vroeger crappy, dus moest je het van de gameplay hebben. Waardoor de gameplay van vroeger echt geniaal is. Mario en Zelda games vervelen nooit. De shooters van nu wel (zelfs de oude FPS' waren beter).quote:Ik weet nog de goede oude tijd dat ik uren bezig kon zijn met simpele spellen als mario op de oude gameboy(dikke zwartwit). En dan alles willen uitspelen en alle ins en outs ervan wist.
Tegenwoordig zijn we ( althans ik ) verwend, een spel verveeld enorm snel.. Louter omdat er zo veel games zijn.
Het enige wat er aan kan mankeren is de save battery in de cartridges. Die met een beetje handigheid gewoon weer te vervangen zijn.quote:Consoles gingen toen ook nooit stuk. Probleem met een spel? Even blazen in de cartridge en je kon weer verder gamen. Ps1 van 10 jaar geleden doet het nog perfect. Oude xbox van 6 jaar geleden doet het nog perfect. Maar een xbox360 of ps3 van nu gaat maar een paar jaar mee..
Ja, hè. Hij post niet vaak, en als hij dat doet dan zijn dat heel veel tweets achterelkaar, hehe. Wel leuk.quote:Op zondag 27 november 2011 14:26 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
Abdullah Gül heeft leuke foto's op z'n Twitter-account staan!
Oh jawel hoor. Alleen mijn ouders waren niet van plan om al die consoles te kopenquote:Op zondag 27 november 2011 14:45 schreef Levolution het volgende:
Al die roms, missen jullie het fysieke gevoel met het spelen van de consoles niet?
Hier staat de SNES, N64 en NGC. En niet te vergeten de GBC en NDSL.
Woon jij ook in het oosten? En de Gameshop met de markt ervoor?quote:Op zondag 27 november 2011 17:07 schreef Levolution het volgende:
Wij hebben een Gameshop in Hengelo die Gamecubes verkocht voor 15 euro (met 1 controller). Maar ze hebben de prijs nu omhoog gedreven naar 30 euro, waarschijnlijk omdat het zo goed verkocht.
De consoles zijn helemaal niet duur meer. De (goede) spellen daarentegen.
Preciesquote:Op zondag 27 november 2011 15:04 schreef xminator het volgende:
Consoles gingen toen ook nooit stuk. Probleem met een spel? Even blazen in de cartridge en je kon weer verder gamen. Ps1 van 10 jaar geleden doet het nog perfect. Oude xbox van 6 jaar geleden doet het nog perfect. Maar een xbox360 of ps3 van nu gaat maar een paar jaar mee..
Heeey, Gameshop Twentequote:Op zondag 27 november 2011 17:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Woon jij ook in het oosten? En de Gameshop met de markt ervoor?
Geboren en getogen in Hengelo, op kamers in Groningen. Maar ben tijdens de meeste weekenden in Hengelo.quote:Op zondag 27 november 2011 17:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Woon jij ook in het oosten? En de Gameshop met de markt ervoor?
Nee, ik woon in het westen (Delft). Julis woont in het oosten. Met haar ben ik die winkel weleens binnengestapt om iets te kopen (Assassin's Creed Brotherhood).quote:Op zondag 27 november 2011 17:13 schreef Levolution het volgende:
[..]
Geboren en getogen in Hengelo, op kamers in Groningen. Maar ben tijdens de meeste weekenden in Hengelo.
Ja, Gameshop Twente aan de marktplein. Moet je echt eens kijken als je toch in de buurt bent, ze hebben erg gaaf spul.
Jij ook uit het oosten?
fck randstad hengelo 074 mijn hometown altijd tantoehardquote:Op zondag 27 november 2011 17:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee, ik woon in het westen (Delft). Julis woont in het oosten. Met haar ben ik die winkel weleens binnengestapt om iets te kopen (Assassin's Creed Brotherhood).
Ik heb altijd gedacht dat je in/rondom de Randstad woonde..
Het is wel mooi, ruim, groot en groen. Maar ik kan er maar niet aan wennen. Ik heb liever klein, knus en krap, net zoals mijn meisjes, haha. Ik heb wel het idee dat er minder voorzieningen zijn voor adolescenten.quote:Op zondag 27 november 2011 17:18 schreef Levolution het volgende:
[..]
fck randstad hengelo 074 mijn hometown altijd tantoehard
quote:Op zondag 27 november 2011 17:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het is wel mooi, ruim, groot en groen. Maar ik kan er maar niet aan wennen. Ik heb liever klein, knus en krap, net zoals mijn meisjes, haha. Ik heb wel het idee dat er minder voorzieningen zijn voor adolescenten.
015, vriend.
Ja niet dus, zie dat plaatje dat hij eerder in dit topic heeft gepost.quote:Op zondag 27 november 2011 21:21 schreef Julis het volgende:
[..]
Nog een beetje doorbijten, want daarna ben je opgelucht!
Ik heb dat plaatje al gezien. Dat was de 'grap' van mijn postquote:Op zondag 27 november 2011 21:24 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ja niet dus, zie dat plaatje dat hij eerder in dit topic heeft gepost.
ninja edit :pquote:Op zondag 27 november 2011 21:21 schreef Julis het volgende:
[..]
Nog een beetje doorbijten, want daarna ben je opgelucht!
quote:Op zondag 27 november 2011 21:29 schreef xminator het volgende:
[..]
ninja edit :p
Ik raad iedereen aan om filmpjes van: Ahmet Serif Izgoren te kijken via youtube. Verandert je visie op de wereld.
Excuseer. Scherp wel, te scherp voor mij om op zondagavond doorheen te prikken.quote:Op zondag 27 november 2011 21:28 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik heb dat plaatje al gezien. Dat was de 'grap' van mijn post.
Welnee, je hoeft je daarvoor niet te excuseren.quote:Op zondag 27 november 2011 21:31 schreef Levolution het volgende:
[..]
Excuseer. Scherp wel, te scherp voor mij om op zondagavond doorheen te prikken.
Wat een lelijke manquote:Op zondag 27 november 2011 17:49 schreef zarGon het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)ther-15th-child.html..
.
.
Dat argument van de moslim had ik niet verwachtquote:Op zondag 27 november 2011 21:31 schreef Julis het volgende:
[..]Ik zag je ninja-edit jongeman. Oh, okay. Even kijken. Ik heb weer een nieuwe visie nodig :s. Ik hop van de ene visie naar de andere.
" Als je niet weet waar je heen wilt, dan maakt het niet uit welke weg je neemt."quote:Op zondag 27 november 2011 21:48 schreef Julis het volgende:
[..]
Die argument van de moslim had ik niet verwacht. "Waarom ga je niet op bedevaart terwijl dat je droom is?" - "Als ik op bedevaart ga, dan blijft er daarna geen droom meer over voor mij. Daar ben ik bang voor." Het is 'moeilijk' om doelen te vinden in het leven ja. Ik weet zelf ook niet wat ik wil in het leven. Bleeh
.
quote:“When I was 5 years old, my mother always told me that happiness was the key to life. When I went to school, they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down ‘happy’. They told me I didn’t understand the assignment, and I told them they didn’t understand life.”
Dat filmpje, hehe. "It was a hoax!" Nadat hij klaar was met studeren en zijn carrière begon.quote:Op zondag 27 november 2011 22:03 schreef Levolution het volgende:
Besef dat doelen juist de boosdoeners zijn in het leven:
Als je ze niet behaalt, voel je je een mislukkeling.
Als je ze wel behaalt, zullen ze tegenvallen en heb je je hele leven naar een anticlimax toegewerkt. Bovendien blijft er daarna een gevoel van leegte achter.
Bovendien zorgen doelen voor tunnelvisies. Je blijft dogmatisch naar je doel toe werken, waardoor je betere aspecten van het leven over het hoofd ziet.
Materiaal:
[..]
Laat je leven niet leiden door concrete doelen. Heb ambities, maar zorg dat deze zodanig vaag zijn dat ze flexibel zijn. Streef bijvoorbeeld naar geluk; dat is iets wat op verschillende manieren kan, zodat je niet gebonden bent aan één pad.
En, wear sunscreen.
Is het niet 'dat argument'?quote:Op zondag 27 november 2011 21:48 schreef Julis het volgende:
[..]
Die argument van de moslim had ik niet verwacht. "Waarom ga je niet op bedevaart terwijl dat je droom is?" - "Als ik op bedevaart ga, dan blijft er daarna geen droom meer over voor mij. Daar ben ik bang voor." Het is 'moeilijk' om doelen te vinden in het leven ja. Ik weet zelf ook niet wat ik wil in het leven. Bleeh
.
Mooie post.quote:Op zondag 27 november 2011 22:03 schreef Levolution het volgende:
Besef dat doelen juist de boosdoeners zijn in het leven:
Als je ze niet behaalt, voel je je een mislukkeling.
Als je ze wel behaalt, zullen ze tegenvallen en heb je je hele leven naar een anticlimax toegewerkt. Bovendien blijft er daarna een gevoel van leegte achter.
Bovendien zorgen doelen voor tunnelvisies. Je blijft dogmatisch naar je doel toe werken, waardoor je betere aspecten van het leven over het hoofd ziet.
Materiaal:
[..]
Laat je leven niet leiden door concrete doelen. Heb ambities, maar zorg dat deze zodanig vaag zijn dat ze flexibel zijn. Streef bijvoorbeeld naar geluk; dat is iets wat op verschillende manieren kan, zodat je niet gebonden bent aan één pad.
En, wear sunscreen.
Hmpf. De maatschappij is zo ingericht dat je bijna niets anders kunt doen dan wat er van je wordt verwachtquote:Op zondag 27 november 2011 22:11 schreef xminator het volgende:
Alleen soms is het makkelijker gezegd dan gedaan... Ik wil ook wel lekker studeren en er allemaal dingen naast doen, maar wordt fokking opgejaagd door de langstudeerregeling.
( terwijl ik nog geen enkel jaar mis en geheel nominaal bezig ben nog )
Niks voelt beter dan een tentamen niet halen en er volledig schijt aan hebben. Omdat je weet dat je die tijd benut hebt voor je eigen welzijn. Al heb je niets anders gedaan dan voor je uit staren. Je hoofd was leeg. Wat maakt het uit als je wat langer studeert, als je achteraf terug kan kijken en kan zeggen: "ik heb tenminste liggen luieren toen ik daar behoefte aan had"? Dat is vrijheid: zelf bepalen wat je doet en daar achteraf geen spijt van hebben.quote:Op zondag 27 november 2011 22:11 schreef xminator het volgende:
Alleen soms is het makkelijker gezegd dan gedaan... Ik wil ook wel lekker studeren en er allemaal dingen naast doen, maar wordt fokking opgejaagd door de langstudeerregeling.
( terwijl ik nog geen enkel jaar mis en geheel nominaal bezig ben nog )
Ayca jij moet nog opgroeien en het harde leven meemakenquote:Op zondag 27 november 2011 22:33 schreef Ayca het volgende:
Een tentamen niet halen en er volledig schijt aan hebben is voor mij eerder het gevoel van opgegeven hebben dan 'weten dat je die tijd benut hebt voor je eigen welzijn'.
Met luieren.Begrijp me niet verkeerd, luieren ben ik ook heel goed in
maar je bereikt er niets mee.
Natuurlijk zijn er tentamens die je echt moet halen. Maar als ik me op elk tentamen zou storten zou ik het niet uithouden. Je zal later, als je je diploma hebt en een baantje hebt, toch wel even terugdenken aan wat je erin hebt gestopt. Misschien zul je wel tevreden zijn. Maar het zal altijd minder zijn dan je had verwacht. En dan zul je denken: "heb ik hier zo hard voor gewerkt?".quote:Op zondag 27 november 2011 22:33 schreef Ayca het volgende:
Een tentamen niet halen en er volledig schijt aan hebben is voor mij eerder het gevoel van opgegeven hebben dan 'weten dat je die tijd benut hebt voor je eigen welzijn'.
Met luieren.Begrijp me niet verkeerd, luieren ben ik ook heel goed in
maar je bereikt er niets mee.
Omdat mijn roots in de bergen van Bolu liggen. Ik hunker naar het bergleven.quote:Op zondag 27 november 2011 22:41 schreef zarGon het volgende:
Levo, waarom heb je zoveel moeite met deze maatschappij?
Neee, niet je baard scheren.quote:Op zondag 27 november 2011 22:46 schreef xminator het volgende:
Fml nog een hele hoop bladzijdes te gaan+ ik moet nog mijn baard scheren+ douchen+ morgenochtend om 06.15 opstaan.
Moge Allah mij bijstaan.
Zou kunnen.quote:Op zondag 27 november 2011 22:42 schreef xminator het volgende:
[..]
Ayca jij moet nog opgroeien en het harde leven meemaken.
Dan zult gij ons ieder begrijpen.
Mijn roots óók.quote:Op zondag 27 november 2011 22:44 schreef Levolution het volgende:
[..]
Omdat mijn roots in de bergen van Bolu liggen. Ik hunker naar het bergleven.
Offers maak ik wel, maar waarom moet er zo'n druk achter zitten?quote:Op zondag 27 november 2011 22:58 schreef zarGon het volgende:
Ik zit in een sleur.
Ah.
Iedereen begrijpt wat je bedoelt. Hell, je kijkt terug in je leven. Naar hoe makkelijk het was. Minder tot geen verantwoordelijkheden en min of meer de vrijheid om je tijd helemaal zelf in te vullen. Je ontkomt niet aan groeien, ouder worden zonder de verwachtingen van de maatschappij op je schouders te krijgen. Het is leuk om 5 minuten even helemaal weg te dromen. Maar de realiteit is net even anders. Geld en connecties, als je die twee zaken hebt, kun je uit die realiteit ontsnappen. Anders zul je hoe dan ook moeten werken, soms met zin en soms met tegenzin. Het leven was als kind heerlijk, omdat je ouders zich voor je opofferden. Zonder offers kom je er niet, zonder werken ook niet.
Someday, hemseri. Someday.quote:Er zit een bergdorp verscholen in ieders hart. Waarom ga je niet terug naar je dorp in Turkije?
Na dit studiejaar nog 3 jaar. Mits ik niet nog meer vertraging oploop.quote:Op zondag 27 november 2011 23:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mijn roots óók.
Waarom doe je het niet? Hoelang moet je nog studeren?
Het voelt als druk voor jou, omdat je het op je eigen tempo wil doen. Het gaat sneller dan jij wil. En geloof me, ik begrijp je. Je wil genieten van het moment, omdat je weet dat het later misschien te laat is. Je wil niet zo'n persoon worden die pas op z'n 65ste begint met het leven. Ben je straks klaar met je studie, moet je werken. Je kunt er misschien een jaar tussenuit, maar hoe dan ook zul je moeten werken. En dan ook nog eens voor zo'n 40 jaar lang.quote:Op zondag 27 november 2011 23:02 schreef Levolution het volgende:
[..]
Offers maak ik wel, maar waarom moet er zo'n druk achter zitten?
Die langstudeerdersboete is echt rot.
Kunnen wij wel wennen aan zo'n leven? Ik bedoel, heel leuk allemaal, elke dag leven en doen zoals we willen, zonder verantwoordelijkheden. Luieren is okay, hele dagen slapen is okay, niets doen is ook okay. En dan? Kun je je wel zo afzonderen? Persoonlijk word ik namelijk 'gek' nadat ik in mijn dorpje ben gebleven. Misschien went het wel, hmhmm.quote:Someday, hemseri. Someday.
Je mist de motivatie? Of heb je dat wel, maar begrijp je het doel ervan niet?quote:Op zondag 27 november 2011 23:02 schreef Levolution het volgende:
[..]
Na dit studiejaar nog 3 jaar. Mits ik niet nog meer vertraging oploop.
Ik weet dat er geen ontkomen aan is, maar ik wil het zo verdraaglijk mogelijk maken. Maar Nederland is zo'n regeltjesland. Als je hier een baan hebt en je doet even iets anders in de tijd van je baas, zit hij gelijk op je nek. De Nederlandse cultuur is helemaal niet losbandig.quote:Op zondag 27 november 2011 23:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het voelt als druk voor jou, omdat je het op je eigen tempo wil doen. Het gaat sneller dan jij wil. En geloof me, ik begrijp je. Je wil genieten van het moment, omdat je weet dat het later misschien te laat is. Je wil niet zo'n persoon worden die pas op z'n 65ste begint met het leven. Ben je straks klaar met je studie, moet je werken. Je kunt er misschien een jaar tussenuit, maar hoe dan ook zul je moeten werken. En dan ook nog eens voor zo'n 40 jaar lang.
Voor zover ik vooruit kan/wil plannen, is een eigen apotheek inderdaad de bedoeling. Maar dat heeft ook z'n verantwoordelijkheden. Het is geen winkeltje dat je zomaar opent. Je hebt een verantwoordelijkheid tegenover je patiënten, je kan niet de boel sluiten om 14:00 uur als je daar zin in hebt. Maar vooruit, ik klaag niet. Als je het goed regelt is het wel een aangenaam toekomstperspectief.quote:Ik denk dat je werken als het kwaad beschouwt. Afkeer, walging, haat. Ja, dan blijf ik er ook zo ver mogelijk vandaan. Je kunt het aansturen, weet je. Waarom open je niet je eigen apotheek? Bepaal je tenminste zelf hoe en wat.
Alles wat ik later terug mag betalen, vind ik totaal niet erg. Maar voor zover ik weet moet je die 3000 euro in één keer ophoesten? Het komt gewoon bovenop je collegegeld. Nou, dat geld heb ik niet.quote:3000 euro rot? 3000 euro is echt niets als je straks 2500 euro per maand verdient. Het kan er nog wel bij.
Ik denk dat jij meer een stadsmens bent dan ik, maar ik ga niet ontkennen dat ik ook mijn behoefte aan beschaving en de daarmee gepaarde gemakken heb. Maar of ik nou in Turkije, Nederland of aan de andere kant van de oceaan zou wonen; het hoeft van mij niet midden in de stad. Iets erbuiten is ideaal.quote:[..]
Kunnen wij wel wennen aan zo'n leven? Ik bedoel, heel leuk allemaal, elke dag leven en doen zoals we willen, zonder verantwoordelijkheden. Luieren is okay, hele dagen slapen is okay, niets doen is ook okay. En dan? Kun je je wel zo afzonderen? Persoonlijk word ik namelijk 'gek' nadat ik in mijn dorpje ben gebleven. Misschien went het wel, hmhmm.
Bedankt.quote:En, oh, een welgemeende inşallah voor jou.
Als het een tijdje goed gaat, heb ik wel motivatie. Laatst bijvoorbeeld twee tentamens achter elkaar. De eerste wel gehaald, de tweede niet. Heel blij met die eerste, die tweede dacht ik: "ach, boeiend, had ik toch wel wat beter voor kunnen leren en het was moeilijk dus dan maar voor die herkansing". Maar nu ik eraan denk dat als ik die herkansing ook niet haal, ik die boete mag gaan betalen, vind ik het kut. Over twee weken heb ik twee tentamens op dezelfde dag, waarvan één een keuzevak. Dit keuzevak had aanvankelijk geen tentamen, alleen practica en een essay, daarom koos ik voor dit vak. Nu hebben ze er plots een tentamen voor ingelast, zodat ik twee tentamens op één dag heb. Vandaag al een beetje naar het ene tentamen gekeken en het is behoorlijk veel stampen en als ik bedenk dat ik beide vakken binnen twee weken moet kennen, ga ik daar hard aan twijfelen. Omdat ik aankomende weken gewoon die practica moet volgen en dus weinig tijd overhoud. Ik wil ook kunnen sporten etc.quote:Op zondag 27 november 2011 23:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je mist de motivatie? Of heb je dat wel, maar begrijp je het doel ervan niet?
Ik schat dat alles wat ik zou zeggen, je al een keer hebt gehoord. Ik denk dat je al zolang een negatieve gedachtengang hebt, dat je niet eens kunt genieten van je studie. Je zit er tegenop om al die studiepunten nog te halen en er nog energie aan te verspillen.
Een tentamen niet halen en er volledig schijt aan hebben? Meh, ik erger me dan aan mezelf. Dat ik beter m'n best moest doen.
Weet je dat je als je nu in je dorp was, dat er niemand was waarmee je op niveau kon discussiëren?
Is alsnog veel. Bovendien heb ik helemaal aan het eind nog een tentamen waar ik maar één kans voor heb. Als ik die niet haal heb ik een jaar vertraging erbij (tenzij ze iets willen regelen dat ik mijn bachelorproject alvast mag lopen, maar ze matsen mij niet graag i.v.m. eerdere trammelant).quote:Op zondag 27 november 2011 23:37 schreef xminator het volgende:
Langstudeerboete is per rato dat je nog moet studeren he. Als je een half jaar extra moet studeren is het dus 1500 eypo.
Ja, ik haat dat ook, maar doe er net zo hard aan mee. Wij zijn Turken, hoe lang je hier ook woont, er zal altijd iets zijn wat ons aan Turkije trekt. Dat aspect wat je noemt is mij ook opgevallen en trekt mij ook aan op een positieve manier.quote:Op zondag 27 november 2011 23:26 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik weet dat er geen ontkomen aan is, maar ik wil het zo verdraaglijk mogelijk maken. Maar Nederland is zo'n regeltjesland. Als je hier een baan hebt en je doet even iets anders in de tijd van je baas, zit hij gelijk op je nek. De Nederlandse cultuur is helemaal niet losbandig.
Kijk naar Turkije. Winkeleigenaren zitten gewoon de ganse dag te chillen, theetje drinken, als er een klant komt lekker kletsen en wat verkopen. Tussendoor naar de buurwinkels lopen, kletsen, nog een thee. Je zal hier maar in een winkel werken; je mag niet achter de kassa vandaan.
Hoe het in het bedrijfsleven van Turkije zit weet ik natuurlijk niet.
Kijk eens aan. Dat is een mooi streven, je kan en zou het tot uitvoer moeten/willen/mogen brengen.quote:[..]
Voor zover ik vooruit kan/wil plannen, is een eigen apotheek inderdaad de bedoeling. Maar dat heeft ook z'n verantwoordelijkheden. Het is geen winkeltje dat je zomaar opent. Je hebt een verantwoordelijkheid tegenover je patiënten, je kan niet de boel sluiten om 14:00 uur als je daar zin in hebt. Maar vooruit, ik klaag niet. Als je het goed regelt is het wel een aangenaam toekomstperspectief.
En gok eens hoe dat komt? Je werkt niet. Het is wel lekker om elke maand stufi uit te geven, maar meer dan dat kan ook niet, hm?quote:[..]
Alles wat ik later terug mag betalen, vind ik totaal niet erg. Maar voor zover ik weet moet je die 3000 euro in één keer ophoesten? Het komt gewoon bovenop je collegegeld. Nou, dat geld heb ik niet.
Weet je dat je daarvoor ook moet werken? Niets komt vanzelf. Je beantwoordt ieders gevoel heel goed, maar ik hoor niet hoe je dat eigenlijk wil bereiken.quote:[..]
Ik denk dat jij meer een stadsmens bent dan ik, maar ik ga niet ontkennen dat ik ook mijn behoefte aan beschaving en de daarmee gepaarde gemakken heb. Maar of ik nou in Turkije, Nederland of aan de andere kant van de oceaan zou wonen; het hoeft van mij niet midden in de stad. Iets erbuiten is ideaal.
Laat me weten als het je is gelukt. Dan worden we buren.quote:Bedankt.
Je opsluiten tot de dag van je tentamen, stampen, stampen en stampen. Het klinkt onmenselijk, dat weet ik. (Ik hou me in om geen vergelijkingen te trekken met andere delen van de wereld.quote:Op zondag 27 november 2011 23:31 schreef Levolution het volgende:
[..]
Als het een tijdje goed gaat, heb ik wel motivatie. Laatst bijvoorbeeld twee tentamens achter elkaar. De eerste wel gehaald, de tweede niet. Heel blij met die eerste, die tweede dacht ik: "ach, boeiend, had ik toch wel wat beter voor kunnen leren en het was moeilijk dus dan maar voor die herkansing". Maar nu ik eraan denk dat als ik die herkansing ook niet haal, ik die boete mag gaan betalen, vind ik het kut. Over twee weken heb ik twee tentamens op dezelfde dag, waarvan één een keuzevak. Dit keuzevak had aanvankelijk geen tentamen, alleen practica en een essay, daarom koos ik voor dit vak. Nu hebben ze er plots een tentamen voor ingelast, zodat ik twee tentamens op één dag heb. Vandaag al een beetje naar het ene tentamen gekeken en het is behoorlijk veel stampen en als ik bedenk dat ik beide vakken binnen twee weken moet kennen, ga ik daar hard aan twijfelen. Omdat ik aankomende weken gewoon die practica moet volgen en dus weinig tijd overhoud. Ik wil ook kunnen sporten etc.
Op deze manier stapelt het op en lijkt het allemaal onmogelijk.
Nja, als het 1 vak scheelt hebben ze bijna altijd trajecten via het examencommissie bijv. ( dus niet via docent zelf )quote:Op zondag 27 november 2011 23:40 schreef Levolution het volgende:
[..]
Is alsnog veel. Bovendien heb ik helemaal aan het eind nog een tentamen waar ik maar één kans voor heb. Als ik die niet haal heb ik een jaar vertraging erbij (tenzij ze iets willen regelen dat ik mijn bachelorproject alvast mag lopen, maar ze matsen mij niet graag i.v.m. eerdere trammelant).
Dit jaar zit vol met vakken die het voor me kunnen verneuken. Best stresserend.
quote:Op zondag 27 november 2011 23:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, ik haat dat ook, maar doe er net zo hard aan mee. Wij zijn Turken, hoe lang je hier ook woont, er zal altijd iets zijn wat ons aan Turkije trekt. Dat aspect wat je noemt is mij ook opgevallen en trekt mij ook aan op een positieve manier.
Je moet alleen niet uit het oog verliezen dat dat dan alles is. Jij, het cafeetje, de bekenden. Dag in dag uit zul je dat doen. Meer speling is er niet, want je kunt immers niets dat nuttigs is. De wereld veranderen kan dan niet meer. Eerlijk is eerlijk, het klinkt wel aanlokkelijk, maar toch, ik erger me wel aan de wereldvisie en denkvermogen van zulke winkeleigenaren. Maar aan de andere kant, waarom zou je dat nodig hebben als je toch een niemand bent. (Dit is trouwens niet denigrerend bedoelt, maar ik moet even ongenuanceerd te werk gaan om mijn punt te maken.)
Ik gok trouwens dat het hier in Nederland in dorpen ook wel zo is. Er zijn vast wel plekken die nog niet behoren tot de consumptiemaatschappij.
[..]
Kijk eens aan. Dat is een mooi streven, je kan en zou het tot uitvoer moeten/willen/mogen brengen.
[..]
En gok eens hoe dat komt? Je werkt niet. Het is wel lekker om elke maand stufi uit te geven, maar meer dan dat kan ook niet, hm?
Werken, mijn beste, werken. Wat heel studerend Nederland doet. Ik vind het op zich best verbazingwekkend dat je niet wil werken en dat ook als een goed iets ziet. Je wil je ziel niet verkopen voor geld, hm?
Kijk, ik wil niet de huilie uithangen van "mijn studie is zooo zwaaaaarr beeehh", maar ik heb behoorlijk weinig tijd voor werk. De ene week wel weer veel, maar de andere week helemaal niet. Het is dus niet goed verdeeld.quote:[..]
Weet je dat je daarvoor ook moet werken? Niets komt vanzelf. Je beantwoordt ieders gevoel heel goed, maar ik hoor niet hoe je dat eigenlijk wil bereiken.
[..]
Laat me weten als het je is gelukt Dan worden we buren.
Kijk, daar vraag je me wat. Maar ik zal wel moeten deze weken.quote:Op zondag 27 november 2011 23:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je opsluiten tot de dag van je tentamen, stampen, stampen en stampen. Het klinkt onmenselijk, dat weet ik. (Ik hou me in om geen vergelijkingen te trekken met andere delen van de wereld..)
Discpline en prioriteiten stellen. Je overleeft twee weken niet sporten wel.
Studieadviseurs matsen niet graag. Examencommissie bestaat voor het grootste deel uit die studieadviseurs zelf.quote:Op zondag 27 november 2011 23:45 schreef xminator het volgende:
[..]
Nja, als het 1 vak scheelt hebben ze bijna altijd trajecten via het examencommissie bijv. ( dus niet via docent zelf )
Zij hebben je liever kwijt dan rijk.
Dat is bullcrap, als je niet boos wordt doen ze niks voor je. Als je dat wel wordt doen ze alles voor jou.quote:Op zondag 27 november 2011 23:52 schreef Levolution het volgende:
[..]
Studieadviseurs matsen niet graag. Examencommissie bestaat voor het grootste deel uit die studieadviseurs zelf.
Heel sneaky. Toen ik een klacht over de studieadviseurs in wilde dienen bij de examencommissie was ik machteloos. Er werd me zelfs gezegd 'dat ik dat beter niet kon doen voor mijn eigen gemak'.
Toen ik boos werd en schreeuwend opstond waarbij mijn stoel omviel, mocht ik met een hogere meneer gaan praten waarom ik 'met stoelen smeet' en dat dit gedrag echt niet kon als ik met patiënten ging werken. Dezelfde man wilde verder niets doen aan het probleem waar ik aanvankelijk boos over was.quote:Op zondag 27 november 2011 23:59 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat is bullcrap, als je niet boos wordt doen ze niks voor je. Als je dat wel wordt doen ze alles voor jou.
Je hebt ook nog instanties boven de exacommissie, als je weet dat je in je recht staat gewoon er achter aangaan.
Ja je mot ook niet gaan schreeuwen en met stoelen gooien. Gewoon nette brieven schrijven en volhouden. Ze probeerden mij ook steeds tegentehouden door drogredenen te geven, maar aanhouder wint.quote:Op maandag 28 november 2011 00:02 schreef Levolution het volgende:
[..]
Toen ik boos werd en schreeuwend opstond waarbij mijn stoel omviel, mocht ik met een hogere meneer gaan praten waarom ik 'met stoelen smeet' en dat dit gedrag echt niet kon als ik met patiënten ging werken. Dezelfde man wilde verder niets doen aan het probleem waar ik aanvankelijk boos over was.
In mijn dossier staat nu waarschijnlijk dat ik met stoelen smijt. Ik heb het opgegeven, het kostte me teveel tijd en stress om er nog verder achteraan te gaan. Ik ben altijd iemand geweest die voor zijn rechten opkomt, maar op dat moment besefte ik hoe machteloos je staat als je serieus iets voor elkaar wil krijgen wat hen niet uitkomt.
Nja, dat is al verleden tijd, ging om vakken die omgegooid waren enzo en heb ze uiteindelijk al gelopen. Maar er zijn inderdaad mensen die een apart traject hebben gekregen.quote:Op maandag 28 november 2011 00:05 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja je mot ook niet gaan schreeuwen en met stoelen gooien. Gewoon nette brieven schrijven en volhouden. Ze probeerden mij ook steeds tegentehouden door drogredenen te geven, maar aanhouder wint.
Als ook maar 1 iemand een aparte traject krijgt omdat hij/zij 1 tentamen mist moet jij hetzelfde kunnen krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |