quote:Op vrijdag 18 november 2011 08:41 schreef zarGon het volgende:
Waarom praat jij als een 13-jarige die net haar eerste menstruatie heeft gehad en daardoor denkt dat ze in het centrum van het universum staat?
quote:Op donderdag 17 november 2011 19:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Bedankt al heeft het niet veel geholpen.
Dit topic is trouwens wel dood geworden, waar is Burakius gebleven dan?
Ziet er wel tof uit. Ik ben wel benieuwd naar de inhoud, maar dat tijdschrift is pas 28 november in de schappen.quote:
quote:Op vrijdag 18 november 2011 08:41 schreef zarGon het volgende:
Waarom praat jij als een 13-jarige die net haar eerste menstruatie heeft gehad en daardoor denkt dat ze in het centrum van het universum staat?
Echt respect, al 14 of 15 Turken op de voorpagina geweest v.d. Times..!!quote:
Tofquote:
Ik mis Trabzonspor wel in het lijstje.quote:Gelecek toplantıya davet edilen ve “Balkan Ligi”nde yer alması beklenen takımlar şimdilik şöyle: Steaua Bükreş, Dinamo Bükreş (Romanya), CSKA Sofya, Levski Sofya (Bulgaristan), Fenerbahçe, Galatasaray, Beşiktaş (Türkiye), Kızıl Yıldız, Partizan, Vojvodina (Sırbistan), Dinamo Kiev, Shakhtar Donetsk (Ukrayna), Neftchi (Azerbaycan), Dacia Sheriff (Moldova), Spartak Moskova, Dynamo Moskova, CSKA Moskova, Zenit, Anji ve Rubin Kazan (Rusya).
Bron: Milliyet.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:09 schreef zarGon het volgende:
Waarom noemen jullie TIME (WAT OOK TE ZIEN IS OP HET PLAATJE) "Times"?
Erdoğan is de tiende Turk. http://www.focushaber.com(...)-olan-turkler-g-3249.
Trabzon is slecht, daarom.quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:13 schreef zarGon het volgende:
Er komt misschien een Balkan League!.
[..]
Ik mis Trabzonspor wel in het lijstje..
quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:16 schreef Julis het volgende:
[..]. Onbewust.
[..]
Trabzon is slecht, daarom.
Hoezo niet?quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:16 schreef xminator het volgende:
Er zal geen balkan leageau oid. komen, nu niet in de toekomst niet.
De reden dat trabzondspor er niet bijzit is omdat zij ook totaal niks voorstellen. 4 teams zou te veel zijn uit Turkije.
Hoe denk je dat uefa zal reageren?quote:
quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:52 schreef Julis het volgende:
[..]
Tof. Wat zou er destijds over hem in de Times hebben gestaan? Ik kan het op Google niet vinden, in ieder geval.
Voor de rest moet je subcriber zijn.quote:Mustapha Kemal Pasha has disproved the adage, "Where is a Turk his own master?" by substituting the answer, "In Turkey! " for the usual retort, "In hell." These words sum up the fundamental characteristics of Kemal's policy. He stands today as the Emancipator of Turkey. He has lifted the people out of the slough of servile submission to alien authority, brought them to a realization of their inherent qualities and to an independence of thought and action.
Kemal has stepped from the crucible of conflicting calumnies with...
Read more: http://www.time.com/time/(...)0.html#ixzz1a7ZGdqaO
Ja, daar kwam ik ook op. Toch nog bedanktquote:Op zaterdag 19 november 2011 00:42 schreef Ayca het volgende:
[..]
[..]
Voor de rest moet je subcriber zijn.
Wat ik wel zou doen maar je hebt een creditcard nodig.
Net gesubscribed. Lees ik dit:quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:42 schreef Ayca het volgende:
[..]
[..]
Voor de rest moet je subcriber zijn.
Wat ik wel zou doen maar je hebt een creditcard nodig.
quote:Your 56-issue subscription to TIME Magazine for $4.99 Digital Only US will be sent to:
Yavuz Selim
Patatstraat 23
Groningen AS, 20500
United States
Er is zelfs een wetenschappelijke term voorquote:Mavi Boncuk
Cornucopia of Ottomania and Turcomania
Saillant detail: gepost op 10 november.quote:Op zaterdag 19 november 2011 02:30 schreef WammesWaggel het volgende:
http://maviboncuk.blogspo(...)f-time-magazine.html
Hier vast wat meer lettertjes voor mijn leergierige Turken
hahahahahahaquote:Op vrijdag 18 november 2011 16:16 schreef WammesWaggel het volgende:
Best een leuke piet ben je, kinky
quote:Op zaterdag 19 november 2011 11:33 schreef zarGon het volgende:
Scholier schrijft erotische verhalen over klasgenootjes.!
Pics!quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:04 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik tekende op de middelbare school op verzoek orgies met klasgenoten. Twee jaar geleden bij iemand in het studentenhuis zelfs in het groot op de muur, het meisje in kwestie kon er wel om lachen.
Dat was een flatje in Utrecht wat inmiddels afgebroken is. Daarom mochten we ook de muren onderkliederen.quote:
Heb niks bewaard, het enige wat ik terug heb kunnen Googlen is dit:quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:32 schreef zarGon het volgende:
Levo, heb je de tekening van Glazen die versplinteren [+PAINT!!] nog? Uit de tijd van de battle met Maisnon.
Die mocropaintquote:Op zaterdag 19 november 2011 17:50 schreef Levolution het volgende:
[..]
Heb niks bewaard, het enige wat ik terug heb kunnen Googlen is dit:
Poesje pist me onder (+paint)
En dit:
Cursus how to be a mocro
KANKER KANKER KANKER.twitter:HTM_Reisinfo twitterde op zondag 20-11-2011 om 10:00:34Let op! A.s. zondag 20 nov. geen OV van HTM door een 24-uurs staking. Zorg op tijd voor alternatief vervoer. Meer info op: www.htm.net reageer retweet
quote:Op zondag 20 november 2011 14:25 schreef zarGon het volgende:
KANKER KANKER KANKER.twitter:HTM_Reisinfo twitterde op zondag 20-11-2011 om 10:00:34Let op! A.s. zondag 20 nov. geen OV van HTM door een 24-uurs staking. Zorg op tijd voor alternatief vervoer. Meer info op: www.htm.net reageer retweet
quote:Op zondag 20 november 2011 14:25 schreef zarGon het volgende:
die datum was al maanden bekend dudequote:Op zondag 20 november 2011 14:25 schreef zarGon het volgende:
wow!! echt knap.. ik kan niet eens een normaal poppetje tekenen in paint :$quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:50 schreef Levolution het volgende:
[..]
Heb niks bewaard, het enige wat ik terug heb kunnen Googlen is dit:
Poesje pist me onder (+paint)
En dit:
Cursus how to be a mocro
Bron?quote:Op zondag 20 november 2011 19:03 schreef WammesWaggel het volgende:
Kijkt jullie Waggel naar Blue Bloods, blijkt de schrijver gewoon ene Richard Ataturk te zijn, wat een bazigheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |