quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:38 schreef emokid het volgende:
De beste painter op fok, absurd goede tekeningen gezien van deze vriend.
De rest kan maar beter stoppen.
Paintbattle! Echter zul je niet winnen, ik weet wat deze kunstenaar in huis heeft.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:42 schreef Maisnon het volgende:
Maar je weet dat dit mij pushed om nog een meesterlijkerekre paint te maken hé?
quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:43 schreef emokid het volgende:
[..]
Paintbattle! Echter zul je niet winnen, ik weet wat deze kunstenaar in huis heeft.
Paint is echt van mij en daarnet speciaal voor KLB gemaakt. Mijn excuus voor de paint is daarentegen wel zwak, I know. Maar ik maak dan ook niet zo vaak van die spannende dingen mee. Ik ergerde me wel écht aan het glas dat vandaag ook echt brak, dus dat is ook niet verzonnen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:52 schreef Nikmans het volgende:
Als deze paint echt van jou is, en speciaal voor KLB is gemaakt: Terechte klacht, pareltje
Als deze paint echt van jou is maar toevallig rondslingerde en dit topic een excuus is hem te posten:
Als de paint gejat is: TS kan er niet mee omgaan
Ik vind die ogen wel het tofste deel.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:54 schreef Levolution het volgende:
[..]
Paint is echt van mij en daarnet speciaal voor KLB gemaakt. Mijn excuus voor de paint is daarentegen wel zwak, I know. Maar ik maak dan ook niet zo vaak van die spannende dingen mee. Ik ergerde me wel écht aan het glas dat vandaag ook echt brak, dus dat is ook niet verzonnen.
Baasquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:54 schreef Levolution het volgende:
[..]
Paint is echt van mij en daarnet speciaal voor KLB gemaakt. Mijn excuus voor de paint is daarentegen wel zwak, I know. Maar ik maak dan ook niet zo vaak van die spannende dingen mee. Ik ergerde me wel écht aan het glas dat vandaag ook echt brak, dus dat is ook niet verzonnen.
Hoiquote:Op donderdag 21 mei 2009 01:09 schreef ImTheBase het volgende:
TS is een geniale painter, je moest eens weten wat hij op msn altijd naar mij paint.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |