Is turksquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:30 schreef Draai_kont het volgende:
wat betekent het woordje siktalem dan in het marokaans?kan niet vinden in straatwoordenboek.
En dat woord werd me laatst naar mijn hoofd geslingerd.
Geef ff wat geld danquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:31 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Moek je effe nieuwe jas kopen ofzo??
Het staat ook zwart-wit in mijn hoofd en internet is een grote leugenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:32 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Het staat zwart-wit in het straattaalwoordenboek, wat zeg jij!
Waarschijnlijk bedoel je 'siktir lan'. Dat betekent zoiets als: 'fuck off jongen'.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:30 schreef Draai_kont het volgende:
wat betekent het woordje siktalem dan in het marokaans?kan niet vinden in straatwoordenboek.
En dat woord werd me laatst naar mijn hoofd geslingerd.
Misschien is het wel een verbastering.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:09 schreef Oceanview het volgende:
Het staat ook zwart-wit in mijn hoofd en internet is een grote leugen
dat is turks en is "agressief/grof" voor houd je mondquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:40 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bedoel je 'siktir lan'. Dat betekent zoiets als: 'fuck off jongen'.
Ik ben Turks, dus ik denk dat ik het toch wel iets beter weet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:27 schreef Oceanview het volgende:
[..]
dat is turks en is "agressief/grof" voor houd je mond
Nee man, nino met swagg on en dan op herhalingstand zetten voor de hele dagquote:
Vertekend beeld! In het echt zijn ze zo knap niet!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:55 schreef Levolution het volgende:
Paintje om het goed uit te leggen:
[ afbeelding ]
Nee, maar Eastpak tasjes worden wel veel gedragen door Marokkanen. Dat alle appels fruit zijn betekent niet dat elke vrucht een appel is.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:04 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
[..]
Denken dat alleen marrokanen iPods of eastpaks hebben
You zuigquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:14 schreef Draai_kont het volgende:
Je vergeet in de OP, de vele puisten die je moet hebben.
Daarnaast van die bakkebaarden en tot slot moet je een onaangename geur dragen.
Dat was mijn toevoeging aan dit topic.
- Edit:
Doorlopende wenkbrauwen.
Stink adem
Neppe gouden ketting
Neppe mooiboy ring
Prada schoenen ( of in ieder geval, glanzende zwarte schoenen met gouden strepen)
En een accent niet te vergeten natuurlijk
Ik zweeer je wollaah
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |