Neeh!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:29 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ja, maar dan kan het dus allebei.
Moek je effe nieuwe jas kopen ofzo??quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:53 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nee jij doet stoer tegen mij niet dat ik het vind
Het staat zwart-wit in het straattaalwoordenboek, wat zeg jij!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:30 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Neeh!
jullie kunnen gewoon niet horen
Is turksquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:30 schreef Draai_kont het volgende:
wat betekent het woordje siktalem dan in het marokaans?kan niet vinden in straatwoordenboek.
En dat woord werd me laatst naar mijn hoofd geslingerd.
Geef ff wat geld danquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:31 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Moek je effe nieuwe jas kopen ofzo??
Het staat ook zwart-wit in mijn hoofd en internet is een grote leugenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:32 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Het staat zwart-wit in het straattaalwoordenboek, wat zeg jij!
Waarschijnlijk bedoel je 'siktir lan'. Dat betekent zoiets als: 'fuck off jongen'.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:30 schreef Draai_kont het volgende:
wat betekent het woordje siktalem dan in het marokaans?kan niet vinden in straatwoordenboek.
En dat woord werd me laatst naar mijn hoofd geslingerd.
Misschien is het wel een verbastering.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:09 schreef Oceanview het volgende:
Het staat ook zwart-wit in mijn hoofd en internet is een grote leugen
dat is turks en is "agressief/grof" voor houd je mondquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:40 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bedoel je 'siktir lan'. Dat betekent zoiets als: 'fuck off jongen'.
Ik ben Turks, dus ik denk dat ik het toch wel iets beter weet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:27 schreef Oceanview het volgende:
[..]
dat is turks en is "agressief/grof" voor houd je mond
Nee man, nino met swagg on en dan op herhalingstand zetten voor de hele dagquote:
Vertekend beeld! In het echt zijn ze zo knap niet!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:55 schreef Levolution het volgende:
Paintje om het goed uit te leggen:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |