Er is zelfs een wetenschappelijke term voorquote:Mavi Boncuk
Cornucopia of Ottomania and Turcomania
Saillant detail: gepost op 10 november.quote:Op zaterdag 19 november 2011 02:30 schreef WammesWaggel het volgende:
http://maviboncuk.blogspo(...)f-time-magazine.html
Hier vast wat meer lettertjes voor mijn leergierige Turken
hahahahahahaquote:Op vrijdag 18 november 2011 16:16 schreef WammesWaggel het volgende:
Best een leuke piet ben je, kinky
quote:Op zaterdag 19 november 2011 11:33 schreef zarGon het volgende:
Scholier schrijft erotische verhalen over klasgenootjes.!
Pics!quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:04 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik tekende op de middelbare school op verzoek orgies met klasgenoten. Twee jaar geleden bij iemand in het studentenhuis zelfs in het groot op de muur, het meisje in kwestie kon er wel om lachen.
Dat was een flatje in Utrecht wat inmiddels afgebroken is. Daarom mochten we ook de muren onderkliederen.quote:
Heb niks bewaard, het enige wat ik terug heb kunnen Googlen is dit:quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:32 schreef zarGon het volgende:
Levo, heb je de tekening van Glazen die versplinteren [+PAINT!!] nog? Uit de tijd van de battle met Maisnon.
Die mocropaintquote:Op zaterdag 19 november 2011 17:50 schreef Levolution het volgende:
[..]
Heb niks bewaard, het enige wat ik terug heb kunnen Googlen is dit:
Poesje pist me onder (+paint)
En dit:
Cursus how to be a mocro
KANKER KANKER KANKER.twitter:HTM_Reisinfo twitterde op zondag 20-11-2011 om 10:00:34Let op! A.s. zondag 20 nov. geen OV van HTM door een 24-uurs staking. Zorg op tijd voor alternatief vervoer. Meer info op: www.htm.net reageer retweet
quote:Op zondag 20 november 2011 14:25 schreef zarGon het volgende:
KANKER KANKER KANKER.twitter:HTM_Reisinfo twitterde op zondag 20-11-2011 om 10:00:34Let op! A.s. zondag 20 nov. geen OV van HTM door een 24-uurs staking. Zorg op tijd voor alternatief vervoer. Meer info op: www.htm.net reageer retweet
quote:Op zondag 20 november 2011 14:25 schreef zarGon het volgende:
die datum was al maanden bekend dudequote:Op zondag 20 november 2011 14:25 schreef zarGon het volgende:
wow!! echt knap.. ik kan niet eens een normaal poppetje tekenen in paint :$quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:50 schreef Levolution het volgende:
[..]
Heb niks bewaard, het enige wat ik terug heb kunnen Googlen is dit:
Poesje pist me onder (+paint)
En dit:
Cursus how to be a mocro
Bron?quote:Op zondag 20 november 2011 19:03 schreef WammesWaggel het volgende:
Kijkt jullie Waggel naar Blue Bloods, blijkt de schrijver gewoon ene Richard Ataturk te zijn, wat een bazigheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |