quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Fucking faal vandaag van een ziekenhuis in Goes.
Turkse man was 3 dagen geleden uitgegleden en was verkeerd gevallen. Is hij naar het ziekenhuis in Goes geweest, die zeggen dat er niet veel aan de hand was. Z'n ene been was eerste dag blauw, 2e dag z'n andere been. Krijgt hij 3e dag te horen dat hij naar Antwerpen moet om z'n benen te laten amputeren....wtf?
Başın sağolsun.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:19 schreef Turquaz52 het volgende:
Ben in Turkije/Ordu.. heerlijk dat turkse geur en sfeer. ik ben nou @ cenaze evi, heb de begravenis niet kunnen bijwonen
Dostlar (of Users) Sagolsun..quote:
quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:55 schreef Julis het volgende:
[ afbeelding ]
De moeder van Einstein (Pauline Einstein).
[ afbeelding ]
Kucuk Ibo.
Ik weet nog dat ik Dragon Ball Z SNES Roms had gekocht op een diskette voor 5 guldenquote:Op zondag 27 november 2011 00:06 schreef Julis het volgende:
[..]! Ik weet nog dat ik zo'n floppy gebruikte voor (Game Boy) emulators en roms.
quote:Op zondag 27 november 2011 00:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik Dragon Ball Z SNES Roms had gekocht op een diskette voor 5 gulden
Snes9x jwtzlf
Maar ik wist toen niet wat een een Rom was
En ook niet hoe het programma werkte voor 3-4 dagen
quote:Op zondag 27 november 2011 00:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb laatst nog Tony Hawk voor de N64 gedaan...Echt goeie game is dat
Ja ik speelde Mario Kart 64 en Super Smash Bros op de N64 met m'n broertje via emu. Gewoon heel de nacht tot dat m'n moeder boos naar m'n kamer kwam dat we het rustig moesten doen want we zaten gewoon te schreeuwen somsquote:Op zondag 27 november 2011 00:35 schreef Julis het volgende:
[..]! Je hebt ze nog. Dat spel heb ik nooit gespeeld. Super Smash Bros Melee op N64 en GameCub vind ik nog steeds heerlijk om te spelen
. Ik heb laatst nog Mario Kart rom gedownload voor N64. Ook een leuk spel als je het samen met iemand speelt.
quote:Op zondag 27 november 2011 00:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja ik speelde Mario Kart 64 en Super Smash Bros op de N64 met m'n broertje via emu. Gewoon heel de nacht tot dat m'n moeder boos naar m'n kamer kwam dat we het rustig moesten doen want we zaten gewoon te schreeuwen soms![]()
quote:Op zondag 27 november 2011 00:39 schreef Julis het volgende:
[..]Hahahaha. Herkenbaar. Mijn broertje kon nooit tegen zijn verlies
. Dat werd ook altijd geschreeuw
. Totdat hij Roy ontdekte. Daarmee kon hij Kirby wel verslaan.
Nouja zeg! Kirby is echt mijn favorietquote:Op zondag 27 november 2011 00:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Kirby is echt een klootzak, steeds iedereen opzuigenIk pakte Link gewoon en dan steeds met je zwaard Kirby wegslaan
quote:Op zondag 27 november 2011 00:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Mja het was echt irritant dat Kirby gewoon 3 kilometer kan vliegen...Op die manier kon je hem nooit doden tenzij hij meer dan 100% schade had
Met roms heb je allesquote:Op zondag 27 november 2011 14:45 schreef Levolution het volgende:
Al die roms, missen jullie het fysieke gevoel met het spelen van de consoles niet?
Hier staat de SNES, N64 en NGC. En niet te vergeten de GBC en NDSL.
Jawel, maar ik vind het gevoel van het aanwinnen van een cartridge weer zo fijn. Dan kijk je uit naar een bepaalde game en sowieso blinkt een klein aandeel echt uit, dus er hoeft niet veel geld in te zitten. Al die filler-sportspelletjes en dergelijke hoef ik toch niet.quote:
Wij hadden ook een (S)NES (te lang geleden om mij te herinneren welke het was), was deze opeens op mysterieuze wijze verdwenen. Typisch Turken, gooien het gewoon weg of geven het weg. Gelukkig heeft mijn zus mij recent een nieuwe cadeau gedaan voor mijn verjaardag.quote:Op zondag 27 november 2011 15:04 schreef xminator het volgende:
Als het goed is zou ergens in huis nog mijn SNES moeten liggen.. Of hij is jaren geleden weggegeven
Daarom houd ik ook van retro. Lage kwantiteit, hoge kwaliteit. Tegenwoordig valt echt niet meer alles bij te houden (qua tijd niet en qua prijs ook niet). En bovendien waren de graphics van vroeger crappy, dus moest je het van de gameplay hebben. Waardoor de gameplay van vroeger echt geniaal is. Mario en Zelda games vervelen nooit. De shooters van nu wel (zelfs de oude FPS' waren beter).quote:Ik weet nog de goede oude tijd dat ik uren bezig kon zijn met simpele spellen als mario op de oude gameboy(dikke zwartwit). En dan alles willen uitspelen en alle ins en outs ervan wist.
Tegenwoordig zijn we ( althans ik ) verwend, een spel verveeld enorm snel.. Louter omdat er zo veel games zijn.
Het enige wat er aan kan mankeren is de save battery in de cartridges. Die met een beetje handigheid gewoon weer te vervangen zijn.quote:Consoles gingen toen ook nooit stuk. Probleem met een spel? Even blazen in de cartridge en je kon weer verder gamen. Ps1 van 10 jaar geleden doet het nog perfect. Oude xbox van 6 jaar geleden doet het nog perfect. Maar een xbox360 of ps3 van nu gaat maar een paar jaar mee..
Ja, hè. Hij post niet vaak, en als hij dat doet dan zijn dat heel veel tweets achterelkaar, hehe. Wel leuk.quote:Op zondag 27 november 2011 14:26 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
Abdullah Gül heeft leuke foto's op z'n Twitter-account staan!
Oh jawel hoor. Alleen mijn ouders waren niet van plan om al die consoles te kopenquote:Op zondag 27 november 2011 14:45 schreef Levolution het volgende:
Al die roms, missen jullie het fysieke gevoel met het spelen van de consoles niet?
Hier staat de SNES, N64 en NGC. En niet te vergeten de GBC en NDSL.
Woon jij ook in het oosten? En de Gameshop met de markt ervoor?quote:Op zondag 27 november 2011 17:07 schreef Levolution het volgende:
Wij hebben een Gameshop in Hengelo die Gamecubes verkocht voor 15 euro (met 1 controller). Maar ze hebben de prijs nu omhoog gedreven naar 30 euro, waarschijnlijk omdat het zo goed verkocht.
De consoles zijn helemaal niet duur meer. De (goede) spellen daarentegen.
Preciesquote:Op zondag 27 november 2011 15:04 schreef xminator het volgende:
Consoles gingen toen ook nooit stuk. Probleem met een spel? Even blazen in de cartridge en je kon weer verder gamen. Ps1 van 10 jaar geleden doet het nog perfect. Oude xbox van 6 jaar geleden doet het nog perfect. Maar een xbox360 of ps3 van nu gaat maar een paar jaar mee..
Heeey, Gameshop Twentequote:Op zondag 27 november 2011 17:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Woon jij ook in het oosten? En de Gameshop met de markt ervoor?
Geboren en getogen in Hengelo, op kamers in Groningen. Maar ben tijdens de meeste weekenden in Hengelo.quote:Op zondag 27 november 2011 17:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Woon jij ook in het oosten? En de Gameshop met de markt ervoor?
Nee, ik woon in het westen (Delft). Julis woont in het oosten. Met haar ben ik die winkel weleens binnengestapt om iets te kopen (Assassin's Creed Brotherhood).quote:Op zondag 27 november 2011 17:13 schreef Levolution het volgende:
[..]
Geboren en getogen in Hengelo, op kamers in Groningen. Maar ben tijdens de meeste weekenden in Hengelo.
Ja, Gameshop Twente aan de marktplein. Moet je echt eens kijken als je toch in de buurt bent, ze hebben erg gaaf spul.
Jij ook uit het oosten?
fck randstad hengelo 074 mijn hometown altijd tantoehardquote:Op zondag 27 november 2011 17:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee, ik woon in het westen (Delft). Julis woont in het oosten. Met haar ben ik die winkel weleens binnengestapt om iets te kopen (Assassin's Creed Brotherhood).
Ik heb altijd gedacht dat je in/rondom de Randstad woonde..
Het is wel mooi, ruim, groot en groen. Maar ik kan er maar niet aan wennen. Ik heb liever klein, knus en krap, net zoals mijn meisjes, haha. Ik heb wel het idee dat er minder voorzieningen zijn voor adolescenten.quote:Op zondag 27 november 2011 17:18 schreef Levolution het volgende:
[..]
fck randstad hengelo 074 mijn hometown altijd tantoehard
quote:Op zondag 27 november 2011 17:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het is wel mooi, ruim, groot en groen. Maar ik kan er maar niet aan wennen. Ik heb liever klein, knus en krap, net zoals mijn meisjes, haha. Ik heb wel het idee dat er minder voorzieningen zijn voor adolescenten.
015, vriend.
Ja niet dus, zie dat plaatje dat hij eerder in dit topic heeft gepost.quote:Op zondag 27 november 2011 21:21 schreef Julis het volgende:
[..]
Nog een beetje doorbijten, want daarna ben je opgelucht!
Ik heb dat plaatje al gezien. Dat was de 'grap' van mijn postquote:Op zondag 27 november 2011 21:24 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ja niet dus, zie dat plaatje dat hij eerder in dit topic heeft gepost.
ninja edit :pquote:Op zondag 27 november 2011 21:21 schreef Julis het volgende:
[..]
Nog een beetje doorbijten, want daarna ben je opgelucht!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |